بایدن می گوید نمی خواهد ما را نگه انتخابات ریاست جمهوری تظاهرات با توجه به Covid-19

صادر شده در: 01/07/2020 - 03:17 ما دموکرات جو بایدن روز سه شنبه گفت او نمی خواهد نگه انتخابات ریاست جمهوری ت

توسط NEWSPISHGAMANNN در 11 تیر 1399

صادر شده در:

ما دموکرات جو بایدن روز سه شنبه گفت او نمی خواهد نگه انتخابات ریاست جمهوری تظاهرات در طول coronavirus همه گیر بی سابقه اعلام می ایستد که در تضاد کامل با دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که در حال حاضر برگزار شد کمپین بزرگ کرده است.

تبلیغات

بایدن همچنین ramped تا خود را به انتقاد از رئیس جمهور را از دست داده و همه گیر و گفت: تهمت به حال "شکست خورده" مردم آمریکا و "تکان پرچم سفید" از تسلیم شدن در مبارزه با کروناویروس.

"این غیر معمول ترین کمپین من فکر می کنم در تاریخ معاصر" معاون سابق رئیس جمهور گفت: در Delaware در نخستین کنفرانس مطبوعاتی خود پس از تامین امنیت خود را از نامزدی ریاست جمهوری نزدیک به چهار ماه پیش است.

"من قصد دارم به دنبال doc سفارشات-و نه فقط برای من بلکه برای کشور -- و این بدان معنی است که من قصد ندارم به برگزاری تظاهرات گفت:" بایدن اضافه کرد که او هنوز تست شده برای COVID-19.

بایدن 77 بود که به احتمال زیاد اشاره محاوره به رهنمودهای دولتی که اصرار آمریکایی ها را به حضور در اجتماعات بزرگ به جای یک پزشک شخصی مشاوره.

او نگفت که آیا تصمیم خود را می تواند تغییر کند اگر شرایط بهبود در ماه های آینده.

اگر او جلوگیری از تظاهرات در مجموع تا روز انتخابات در نوامبر 3, این امر می تواند یک حرکت فوق العاده برای مدرن آمریکایی و نامزد انتخابات ریاست جمهوری به عنوان مبارزات اغلب سنجیده توسط قدرت عمومی خود را پیام و شور و شوق.

اعلام می آید در حال رشد در میان هشدار در مورد امریکا ناتوانی حاوی یک بحران است که در حال حاضر به کشته شدن بیش از 127,000 مردم در سراسر کشور.

بالا بیماری های عفونی متخصص Anthony Fauci هشدار داد کنگره سهشنبه که روزانه عفونت می تواند بیش از دو برابر به 100,000 بدون به اندازه کافی قوی پاسخ.

'Dereliction وظیفه'

بایدن در سخنرانی خود مورد حمله قرار مغلوب ساختن پیشی جستن در چند جبهه از جمله استادانی جهل از اتهام روسیه برنامه ای برای پرداخت طالبان نعمت برای کشتن نیروهای نظامی آمریکا در افغانستان است.

نیویورک تایمز گزارش داد که روسیه تهدید شرح داده شد در رئیس جمهور نوشته شده هوش روزانه مختصر در اواخر فوریه.

"این ایده که به نحوی او را نمی دانند و یا نمی که در جریان آن یک dereliction وظیفه می شود." "و اگر او دادهایم و هیچ چیز انجام شد در مورد این که dereliction وظیفه."

بایدن همچنین متهم مغلوب ساختن پیشی جستن از نا مشخص "تبلیغ" در دولت ویروس پاسخ به جای گشتن ملی طرح نبرد.

"دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ما شکست خورده. ماه پس از ماه به عنوان بسیاری از ما خواست او را به مرحله و انجام کار خود را او شکست ما می شود."

مغلوب ساختن پیشی جستن بارها عنوان این Covid-19 تهدید و ئی برگزار شد شلوغ داخلی حوادث این ماه در اوکلاهما و آریزونا که در آن بسیاری از هواداران نمی پوشیدن ماسک.

مغلوب ساختن پیشی جستن روشن ساخته است او می خواهد به بازگشت به مبارزه اما در روز سه شنبه تیم خود گفت: آن را به حال هیچ تاریخ و یا مکان های اعلام کند.

بایدن گفت: او را از دست شخصی که او باعث می شود در دنباله چیزی که کهنه کار دموکرات است که به خوبی شناخته شده است.

چند رویدادهای او برگزار کرده اند با شرکت کنندگان با پوشیدن ماسک و بایدن فیزیکی تعاملات با رای دهندگان به حداقل نگه داشته شود.

"شما می دانید من: من بسیار به جای خارج وجود دارد با مردم به خاطر این که من بزرگترین احساس," او گفت:.

در عوض بسیاری از بایدن این کمپین از ماه مارس بوده است مجازی از او به عنوان دستخوش به چالش کشیدن کار به دنبال پروژه های نامزدی از راه دور از طریق مصاحبه آنلاین تجمعات و تلویزیون ظاهر از دلاور صفحه اصلی.

اما او پیشنهاد کرد که به این روند کمک کرده است او در ارتباط با رای دهندگان در یک اقدام بی سابقه در راه است.

"آنها به من بگویید که 200 میلیون نفر از مردم به تماشای آنچه که من انجام داده اند از خانه و نیم دوجین چیزهایی که ما رفته ایم و انجام می شود."

"و به طوری که طنز است و من فکر می کنم ما احتمالا برقراری ارتباط به طور مستقیم در جزئیات با مردم بیشتر از ما که در غیر این صورت."

بایدن در حال حاضر پیشرو در رای گیری در سراسر کشور و در چندین نوسان متحده مانند میشیگان و ویسکانسین و پنسیلوانیا که رای دادند برای مغلوب ساختن پیشی جستن در سال 2016.

او گفت که او در مسیر به اعلام معاون ریاست جمهوری انتخاب در اوایل ماه اوت چند هفته قبل از کنوانسیون ملی دموکرات ها.

بایدن را به طور رسمی قبول خود را از نامزدی در این کنوانسیون در Milwaukee, ویسکانسین, اگر چه بخش بزرگی از این رویداد برگزار خواهد شد آنلاین.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن