سیاه, سی ان ان, خبرنگار crew منتشر شد پس از زنده بازداشت پوشش مینیاپولیس شورش

صادر شده در: 29/05/2020 - 14:52Modified: 29/05/2020 - 14:52 پلیس یک سیاه خبرنگار CNN و خدمه خود را به پخش زن

توسط NEWSPISHGAMANNN در 9 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

پلیس یک سیاه خبرنگار CNN و خدمه خود را به پخش زنده از این شهر مینیاپولیس در اوایل روز شنبه در حالی که پوشش ناآرامی موجب مرگ یک مرد سیاه و سفید در دست اجرای قانون است. خدمه بود و بعد از آن منتشر شد.

تبلیغات

سیاه خبرنگار عمر Jimenez تا به حال فقط نشان داده شده است یک معترض دستگیر زمانی که حدود نیم دوجین سفید افسران پلیس او را احاطه کرده.

"ما می توانیم حرکت را به جایی که دوست دارید," او گفت: ماموران با پوشیدن ماسک های ضد گاز و چهره سپر قبل از توضیح زندگی در هوایی که او و خدمه اش کردند و مطبوعات است. "ما در حال خارج شدن از راه خود را."

"این است که در میان ایالتی گشت واحد که پیشرفت کردن خیابان دیدن و پراکندگی معترضان در آن نقطه برای مردم منطقه روشن. و بنابراین ما راه دور" Jimenez گفت: قبل از اینکه به گفته او تحت بازداشت و دستبند توسط دو افسر. "چرا من تحت بازداشت آقا؟"

هیچ پاسخ قابل شنیدن بود.

سی ان ان گفت: یک تولید کننده و یک دوربین اپراتور کار با Jimenez بودند نیز دستگیر قبل از the crew منتشر شد.

دستگیری و مختصر defetention آمد و به عنوان شورش فوران در سراسر ایالات متحده بیش از مرگ جورج فلوید یک دستبند سیاه و سفید مردی که در مینیاپولیس در حالی که در بازداشت پلیس.

'شما را دیدم آن را با چشم خود'

"آنچه به من یک بیت از آرامش بود که این اتفاق افتاد در تلویزیون زنده" Jimenez گفت: بینندگان پس از او منتشر شد. "شما لازم نیست به شک داستان من آن را فیلتر نیست در هر راه شما آن را دیدم با چشمان خود."

قابل توجه فیلم دستگیری می تواند اضافه کردن به تنش نژادی در این شهر و سراسر کشور که در آن همدردی تظاهرات صورت گرفته است.

پنج شنبه مشخص شده سومین شب از آتش سوزی غارت و خرابکاری در مینه سوتا شهرستان بیش از مرگ فلوید دیده می شود در فیلم برای نفس نفس نفس زدن در حالی که یک افسر پلیس به زانو در گردن او.

"سی ان ان خبرنگار خود در تیم تولید دستگیر شده بودند صبح امروز در مینیاپولیس برای انجام شغل خود را با وجود شناسایی خود را - نقض آشکار خود را در متمم اول قانون اساسی حقوق" سی ان ان نوشت در توییتر قبل از the crew منتشر شد.

فرماندار عذر خواهی

سی ان ان لنگر John Berman گفت: بینندگان حدود یک ساعت پس از دستگیری که سی ان ان رئیس جمهور آدم Zucker حال صحبت با فرماندار مینه سوتا تیم Walz, که گفت که او "عمیقا عذر خواهی" و مشغول به کار بود به the crew منتشر شد بلافاصله.

Walz با اعلام وضعیت اضطراری در ایالت مینه سوتا و دستور داد گارد ملی فعال می شود. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن پیشنهاد در یک صدای جیر جیر که غارتگران خواهد بود. توییتر مخفی مغلوب ساختن پیشی جستن صدای جیر جیر با یک هشدار برای "ستایش خشونت است."

تظاهرات همچنین فوران در دیگر شهرستانها عمده در سراسر کشور از جمله لوئیزویل, کنتاکی که در آن پلیس گفت: هفت نفر ضرب گلوله کشته شده بود.

(FRANCE 24 با خبرگزاری فرانسه و رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب