دانشکده دانشجو می گوید: استادان او را تلاش برای کشف کردن چگونه برای آموزش آنلاین, جدیدترین کت و شلوار بیش از کلاس های درس کالج آنلاین

یک دانشجوی رشته هنر در دانشگاه برندایس این هفته شکایت مدرسه برای دریافت بازپرداخت خود را در بهار و ترم شهریه ه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 9 خرداد 1399

یک دانشجوی رشته هنر در دانشگاه برندایس این هفته شکایت مدرسه برای دریافت بازپرداخت خود را در بهار و ترم شهریه ها و هزینه ها به دلیل راه کلاس مجبور شدند آنلاین با توجه به Covid-19.

در کت و شلوار خود را در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در بوستون توسط یک تیم از وکلا در سه ایالت مختلف دانش آموز که تنها به John Doe و ساکن ماساچوست نیز به دنبال تبدیل شدن به سرب شاکی در یک کلاس که اگر موفق خواهد معنی بیش از 5 میلیون دلار خسارت در برابر خواست مدرسه.

سازمان حفاظت محیط زیست که بر خلاف pseudonymed هاروارد, دانشجو, خود را توضیح دهد بی میلی به دادن نام واقعی او اشاره کرد که در حال حاضر معمول دلایل به دنبال بازپرداخت برای اینکه مجبور به رفتن آنلاین: او از دست رفته "تجربی" تجربه از یک فرد در آموزش و پرورش و دسترسی به فضای استودیو و امکانات دیگر که او برای پرداخت می شود و همچنین دسترسی به همسالان خود که اتهامات وی یکی از دلایل انتخاب او یک فرد در آموزش و پرورش آغاز خواهد شد.

اما کت و شلوار مدعی است که دانشکده و اساتید و حداقل آنهایی که در کلاس های او بودند و به خصوص در آموزش آنلاین:

شاکی در بر داشت انتقال به آموزش آنلاین به از هم گسیختگی و بی اثر و بدون نظارت و یا پاسخگویی به اطمینان از کیفیت آموزش و پرورش به عنوان فرد در آموزش. برای مثال بسیاری از دوره ها با اتکا به شدت در ارائه کلاس آزمایش مشارکت و نظرسنجی و بحث اجزاء است که به طور قابل توجهی مانع یک بار دوره های منتقل شده آنلاین. یک استاد لغو یک هفته از سخنرانی به یاد بگیرند که چگونه به استفاده از سیستم عامل آنلاین و نمی reschedule. استاد دیگری انجام هر سخنرانی آنلاین تنها ارائه اسلاید پاورپوینت, آشفته, یادداشت های محدود و کمک به دانش آموزان مرور دوره انتساب دستورالعمل. دیگر اساتید به طور مداوم تجدید نظر در برنامه درسی ساختن آن دشوار برای دانش آموزان به درک انتظارات و انجام بهترین کار خود را.

شکایت می افزاید:

متهم به طور موثر لغو شاکی هنر دوره پس از متهم تصمیم به لغو دسترسی به استودیو هنر ارائه دانش آموزان هیچ فرصتی برای بازیابی خود کار می کنند. شاکی نمی تواند کامل آثار هنری او آغاز شده و متهم را ارائه نمی دهد یک راه عملی برای دانش آموزان برای ادامه دوره آنلاین. برای مثال متهم نمی ارائه هر گونه منابع و یا حمایت از دانش آموزان و یا هنر استادان به منظور تسهیل موثر انتقال دانشجویان ترک بدون توانایی برای ادامه دوره های هنر و یا حتی عمومی هنر منابع لازم برای تکمیل آثار هنری خود را. متهم هنوز برای فراهم کردن دسترسی برای شاکی به جمع آوری کار خود را از استودیو است.

علاوه بر این شاکی بود قادر به دسترسی به منابع علمی او اغلب مورد استفاده در طول زمان خود را در دانشکده برای تکمیل مطالعات خود از جمله نوشتن مرکز علمی دفاتر و علمی مشاوران. شاکی به طور فعال به دنبال این منابع در طول بهار سال 2020 ترم اما ارائه شد حداقل پشتیبانی می کند.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب