انگلیسی coronavirus جمع آوری کمک قهرمان کاپیتان تام برای تبدیل شدن به 'آقا'

صادر شده در: 20/05/2020 - 10:40ویرایش: 20/05/2020 - 10:54 در مقالات - پنج شنبه, آوریل 20: ما در چگونه مصور م

توسط NEWSPISHGAMANNN در 31 اردیبهشت 1399

صادر شده در: ویرایش:

در مقالات - پنج شنبه, آوریل 20: ما در چگونه مصور مطبوعات در پاسخ به آیات توسط دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است که او شده است مصرف داروهای ضد مالاریا, داروی هیدروکسی کلروکین به عنوان یک پیشگیرانه برای Covid-19. همچنین این کاهش از مستندات تغییر ساختار کار به عنوان ما آن را می دانم ؟ و در نهایت کاپیتان تام مور انگلیسی coronavirus جمع آوری کمک قهرمان برای شوالیه.

تبلیغات

با مسابقه های جهانی برای یافتن یک واکسن برای coronavirus به خوبی در جریان فرانسه, کاغذ L'Humanité امروز می گوید فرانسه 800 مطالعات و 600 بالینی در آثار – تعداد رکورد برای کشور است.

وجود دارد بیشتر مسخره دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن او نشان داد او مصرف ضد مالاریا, داروی هیدروکسی کلروکین به عنوان یک پیشگیرانه است. کاریکاتوریست اد Wexler به تصویر می کشد مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان یک پسر پوستر برای مواد مخدر با سلب مسئولیت "آیا پزشک خود مشورت کنید و در صورت مرگ شما می توانید همیشه سرزنش اوباما!" دیو قهوه ای مستقل را کاریکاتوریست نشان می دهد مغلوب ساختن پیشی جستن تزریق خود را با ضد عفونی کننده توالت, "بالینی ثابت شده برای منحرف کردن اذهان و منحرف و کشته شدن 99 درصد از اخبار واقعی!" و بله pangolin کرده و به جای معمول خود mop از نارنجی ،

فرانسوی, روزانه, Le Figaro شگفتی اگر فرانسوی کارکنان را به کار دیگر در آینده و اینکه آیا این بحران را ببینید پایان معروف 35 ساعت کار در هفته است. در نیوزیلند نخست وزیر Jacinda protocol wine studio دارای پرچم معرفی چهار روز کار در هفته و یا بیشتر در تعطیلات عمومی برای افزایش گردشگری محلی و فعال کردن بهتر کار/زندگی تعادل است.

سرانجام انگلستان coronavirus قهرمان کاپیتان تام مور است که به شوالیه. پس از ارتقا به سرهنگ افتخاری برای خود 100هفتم تولد جانباز که مطرح شده بیش از €35 متر برای خدمات بهداشت ملی با قدم زدن در اطراف باغ خود برای تبدیل شدن به آقا تام مور.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن