بوروندی دادگاه فلسطين نتایج انتخابات رد ادعاهای بی نظمی

صادر شده در: 04/06/2020 - 19:44ویرایش: 04/06/2020 - 19:44 بوروندی دادگاه قانون اساسی در روز پنجشنبه را تایید

توسط NEWSPISHGAMANNN در 15 خرداد 1399

صادر شده در: ویرایش:

بوروندی دادگاه قانون اساسی در روز پنجشنبه را تایید کرد این نتایج از ماه گذشته انتخابات ریاست جمهوری و رد شکایت ثبت شده توسط رهبر مخالفان Agathon Rwasa که تا به حال ادعا گسترده بی نظمی.

تبلیغات

دادگاه را تایید کرد پیروزی حزب حاکم نامزد Evariste Ndayishimiye با 68 درصد آرا با Rwasa دریافت 28%. دادگاه به نام Rwasa شکایت بی اساس و گفت: هر گونه بی نظمی نمی تواند لکه دار کردن کل روند انتخابات در شرق کشور آفریقایی.

Rwasa است که معاون اول رئیس جمهور از مجلس ملی و CNL سخنگوی حزب Vlad Manirambona در دسترس نیست به نظر.

اما Rwasa زودتر به اسوشیتد پرس گفت که او را از توجه به شرق آفریقا دیوان عدالت مستقر در کشور همسایه تانزانیا اگر او راضی نیست و تصمیم دادگاه است.

Rwasa تا به حال ادعا چاشنی صندوق های رای و گفت: رول انتخاباتی هرگز منتشر شده است. "نه تنها منطقه هیچ یک از استان بود امان گفت:" پس از رفتن به دادگاه.

بوروندی اسقف های کاتولیک کنفرانس نیز مورد تردید رای گفت: آنها شاهد "ارعاب و محدودیت های اعمال شده توسط برخی از مقامات دولت که به همراه رای دهندگان به رای دادن غرفه محرومیت از ناظران از مکان های که در آن آرا شمارش نفوذ افراد غیر مجاز به مکان های که در آن آرا شمارش شد" و رای گیری به نام مرده.

Ndayishimiye, 52, موفق خواهد شد رئیس جمهور Pierre Nkurunziza شده است که در قدرت پس از سال 2005. حزب حاکم گفته است Nkurunziza را به عنوان "عالی" راهنمای پس از او مراحل پایین و بسیاری بر این باورند او را خوب بکار بردن نفوذ قابل توجهی در پشت صحنه.

Ndayishimiye راه اندازی خواهد شد در ماه اوت است.

در حالی که Rwasa حزب اتهام ارعاب پیش از رای و گفت: بیش از 200 حامیان دستگیر شده بودند در روز انتخابات در این انتخابات نمی بینم گسترده تظاهرات و خشونت مرگبار که مشخص شده قبلی رای در سال 2015 پس از Nkurunziza تصمیم به اجرا برای یک دوره سوم که بسیاری به نام قانون اساسی.

مرگبار آشفتگی شدت آسیب دیده جهانی روابط و بروندی شد این کشور را ترک دادگاه جنایی بین المللی پس از آن شروع به تحقیق در مورد اتهامات سوء استفاده.

(AP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن