ByteDance می دارد اوراکل بیش از مایکروسافت برای معامله TikTok ایالات متحده

صادر شده در تاریخ: 14/09/2020 - 01:50 ByteDance چین را انتخاب کرده است کنسرسیوم به رهبری اوراکل Corp برای یک

توسط NEWSPISHGAMANNN در 24 شهریور 1399

صادر شده در تاریخ: 14/09/2020 - 01:50

ByteDance چین را انتخاب کرده است کنسرسیوم به رهبری اوراکل Corp برای یک معامله برای عملیات ایالات متحده از برنامه های ویدئویی کوتاه TikTok ، ضرب و شتم رقیب پیشنهاد مایکروسافت Corp ، یک فرد آشنا با این موضوع در روز یکشنبه.

تبلیغات
ادامه

بایت دنس از زمانی که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا ماه گذشته تهدید کرد در صورت فروخته نشدن این سرویس را ممنوع خواهد کرد، برای فروش کسب و کار تیک تیک تیک آمریکا در گفتگو بوده است.

این منبع گفت: این معامله نه به عنوان یک فروش بلکه به عنوان بازسازی ساختار یافته خواهد بود، بدون اینکه فاش کند که چه تعداد از عملیات TikTok در ایالات متحده ByteDance و سرمایه گذاران آن به خود ادامه خواهند داد. اوراکل خواهد شد شریک فن آوری ByteDance خواهد شد و داده های کاربر TikTok در ایالات متحده رسیدگی ، منبع اضافه شده است.

بایت دنس برای این معامله از سوی دولت های آمریکا و چین نیاز به تصویب خواهد داشت. مشخص نیست که آیا ترامپ که می خواهد یک شرکت فناوری آمریکایی مالک بیشتر تیک تیک وک در آمریکا باشد، این معامله پیشنهادی را تصویب خواهد کرد یا خیر.

بایت دنس و اوراکل بلافاصله به درخواست های مربوط به اظهار نظر پاسخ ندادند. کاخ سفید از اظهار نظر خودداری کرد.

مایکروسافت پیش تر در روز یکشنبه گفته بود که توسط ByteDance مطلع شده بود که عملیات تیک تیک تیک آمریکا را به مایکروسافت نخواهد فروختن.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب