می تواند برگ برنده 'استقرار نظامی' به سرکوب تظاهرات بیش از جورج فلوید را به مرگ ؟

صادر شده در: 02/06/2020 - 13:47بروز رسانی: 02/06/2020 - 13:55 رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیش

توسط NEWSPISHGAMANNN در 13 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن پیشنهاد کرد در روز دوشنبه که او ممکن است با استفاده از نیروهای فدرال برای پایان دادن به اعتراضات است که فوران در سراسر کشور پس از مرگ جورج فلوید, گزارشی مرد که کشته شد در مینیاپولیس پلیس بازداشت کرده است. اما برای انجام این کار تهمت نیاز به طور رسمی استناد به ندرت استفاده می شود اساسنامه شناخته شده به عنوان قیام کنند.

تبلیغات

"شهرداران و فرمانداران باید ایجاد قاطع اجرای قانون حضور تا خشونت شده است quelled," مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: طی سخنان کوتاهی در کاخ سفید در روز دوشنبه.

"اگر یک شهرستان و یا دولت حاضر به اقدامات لازم برای دفاع از زندگی و اموال خود را از ساکنان آن من خواهد شد استقرار نظامی ایالات متحده و به سرعت حل این مشکل برای آنها را" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

حتی به عنوان تهمت صحبت شد در باغ گل رز پلیس بودند شلیک گاز اشک آور به برطرف کردن معترضان در یک پارک عمومی در سراسر خیابان را از کاخ سفید تصاویر, که پخش زنده در تلویزیون.

تظاهرات شده اند تا حد زیادی مسالمت آمیز اما پلیس در برخی از شهرستانها استفاده از زور علیه معترضان و همچنین روزنامه نگاران. تظاهرات و درگیری با پلیس در مناطق مختلف و روزنامه نگاران قرار داده شده اند با گلوله های لاستیکی و یا حتی به طور خلاصه بازداشت شده اند. بسیاری از شهرهای ما را تعیین کرده اند و حکومت.

اما برای استقرار نیروهای مسلح ایالات متحده به ایالت یا شهر مغلوب ساختن پیشی جستن نیاز به صدور رسمی اعلام شد که او با استناد به ندرت مورد استفاده گروه از فرایض شناخته شده به عنوان قیام کنند.

چه قیام کنند ،

تحت قانون اساسی ایالات متحده فرمانداران به طور کلی باید از این قدرت برای حفظ نظم در داخل مرزهای دولتی. این اصل منعکس شده است در یک قانون به نام پس Comitatus عمل می کنند که به طور کلی میله فدرال نظامی از مشارکت داخلی در اجرای قانون است.

قیام قانون 1807 ایجاد یک استثنا به قدرت Comitatus قانون اجازه رئیس جمهور برای ما ارسال نیروهای خود را برای سرکوب داخلی شورش است که مانع عادی اجرای قانون ایالات متحده.

بخشی از قانون نشان می دهد که کشورها باید درخواست کمک قبل از دولت فدرال می تواند دخالت کند اما سایر بخش ها نیست و نیاز به تایید از دولت فرماندار و یا آن قوه مقننه با توجه به رابرت Chesney استاد امنیت ملی در قانون در دانشگاه تگزاس.

اما یک رئیس جمهور ممکن است به استناد قانون اگر آن مصمم است که شرایط ارائه آن را غیر ممکن است برای به اجرا درآوردن قانون ایالات متحده به درستی یا که حقوق شهروندان در حال نقض.

"هر زمان که رئیس جمهور معتقد است که غیر قانونی انسداد ترکیب یا nbsp یا شورش علیه اقتدار ایالات متحده آمریکا آن را غیر عملی برای به اجرا درآوردن قوانین ایالات متحده در هر دولت و با دوره عادی از رسیدگی قضائی او ممکن است به خدمات فدرال چنین از شبه نظامیان از هر کشور و از جمله استفاده از نیروهای مسلح که به نظر او لازم است برای اجرای آن قوانین و یا به سرکوب شورش."

(کرنل مدرسه حقوق, حقوقی, موسسه اطلاعات)
 

چگونه است که قیام عمل شده است استفاده می شود ؟

قیام قانون استناد شده است در ده ها تن از موارد از طریق ما تاریخ است. رئیس جمهور دوایت آیزنهاور ارسال نظامی به لیتل راک آرکانزاس در سال 1957 به اجرا درآوردن لغو تبعیض نژادی مشخص از مدارس برابر خواهد شد فرماندار. بعدها نیز توسط رئیس جمهور جان اف کندی برای اطمینان از حفاظت از حقوق مدنی در اوایل 1960s.

اما پس از جنبش حقوق مدنی دهه 1960 استفاده از قیام قانون تبدیل شده است بسیار نادر است. از آن گذشته بود در سال 1992 زمانی که تبرئه چهار لس آنجلس افسران پلیس در ضرب و شتم وحشیانه سیاه رانندگان رادنی کینگ – فیلم برداری و شاهد توسط میلیون ها نفر – led به روز از شورش.

مغلوب ساختن پیشی جستن دادستان کل ویلیام بار بود خدمت در همان نقش را که در آن زمان تحت سپس رئیس جمهور جورج دبلیو بوش.

می توانید یک دادگاه اعتصاب کردن مغلوب ساختن پیشی جستن نرم افزار از قانون ؟

Chesney گفت: هر گونه موفقیت آمیز با چالش قانونی به ناروا استفاده از قانون بود "بسیار بعید است" و اشاره کرد که دادگاه ها در طول تاریخ شده است و تمایلی به دوم-حدس می زنم یک رئیس جمهور نظامی اعلامیه.

"این قانون برای تمام اهداف عملی برگ این رئیس جمهور با کمی بررسی قضایی با هر دندان," او گفت:.

اما دادگاه افکار عمومی موضوع دیگری است.

استفان Vladeck یک امنیت ملی و قانون اساسی متخصص در دانشگاه تگزاس در آستین گفت: در توییتر که قیام عمل گذشته استفاده شده است در سال 1992 "تا حد زیادی به دلیل استفاده داخلی از نظامی است که به طور کلی منفور".

"آن را سخت به تصور کنید که دادگاه دوم حدس زدن واقعی تعیین شده توسط رئیس جمهور که شرایط حکم استفاده از ارتش برای بازگرداندن نظم" Vladeck نوشت.

"به جای واقعی محدودیت امروز ممکن است مسئولیت; اگر تهمت فراخوانی این اساسنامه او می خواهم خود را تمام می کند."

(FRANCE 24 با رویترز و آسوشیتدپرس)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن