چین پارلمان بحث هنگ کنگ قانون تامین

صادر شده در: 28/05/2020 - 10:15اصلاح شده با: 28/05/2020 - 10:14 چین در مجلس ملی به تصویب رسید تصمیم گیری در

توسط NEWSPISHGAMANNN در 8 خرداد 1399

صادر شده در: اصلاح شده با:

چین در مجلس ملی به تصویب رسید تصمیم گیری در روز پنج شنبه برای رفتن به جلو با امنیت ملی قوانین برای هنگ کنگ که دموکراسی فعالان در شهر و کشورهای غربی ترس می تواند به تضعیف آن استقلال است.

تبلیغات

چین می گوید این قانون خواهد بود با هدف مقابله با تجزیه طلبی براندازی تروریسم و دخالت خارجی در این شهرستان اما این طرح رونمایی در پکن در هفته گذشته باعث بزرگ تظاهرات در هنگ کنگ برای ماه می باشد.

پلیس ضد شورش بودند را به زور در هنگ کنگ به عنوان قانون گذاران مورد بحث یکی دیگر از قطعه ای از قانون لایحه که criminalise بی احترامی چین سرود ملی, در حالی که ایالات متحده انباشت اشیاء بدست آمده در فشار با هدف حفظ شهر آزادی.

ده ها تن از معترضان با تجمع در یک مرکز خرید به شعار وجود دارد اما تکرار اغتشاشات روز قبل هنگامی که پلیس ساخته شده 360 دستگیری هزاران نفر به خیابان ها ریختند در خشم بیش از سرود بیل و امنیت ملی قانون پیشنهاد شده توسط چین است.

>> بین قدیمی و جدید امپراتوری هنگ کنگ سرنوشت در معرض مخاطرات در Covid-19 عصر

در سال گذشته این شهر را لرزاند برای ماه توسط اغلب خشونت آمیز دموکراسی تظاهرات بیش از ناموفق پیشنهاد برای معرفی یک قانون استرداد به چین است.

سرود لایحه آخرین موضوع به سوخت و ترس در هنگ کنگ است که در پکن است که اعمال قدرت خود و فرسایش درجه بالایی از استقلال این مستعمره سابق بریتانیا می برد تحت یک "یک کشور دو سیستم" فرمول پس از آن بازگشت به قانون در سال 1997.

اما بیشتر نگرانی در هنگ کنگ است که دولت چین امنیت ملی قانون برای شهرستان است که انتظار می رود به تصویب رسید قبل از سپتامبر.

نمایندگان مجلس با جمع آوری شده در تالار بزرگ مردم در غرب پکن میدان تیان آن من پشت سر هم به مدت طولانی تشویق زمانی که آرا شمارش نشان داد 2,878 به 1 به نفع تصمیم به حرکت به جلو با قوانین با شش رای ممتنع.

جزئیات این قانون انتظار می رود کشیده می شود تا در هفته های آینده و چینی و مقامات پکن-حمایت دولت در هنگ کنگ وجود دارد که می گویند هیچ تهدیدی برای استقلال و امنیت عمومی در قانون خواهد بود محکم متمرکز شده است.

ایالات متحده و بریتانیا و اتحادیه اروپا ابراز نگرانی کرده اند در مورد آن و پیامدهای آن برای چین آزادترین شهر و یکی از مراکز مالی.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن