Covid-19: کوچک شده حج آغاز می شود برای خوش شانس چند زائران

صادر شده در: 29/07/2020 - 18:05 حجاج در آغاز ورود در مسجد اعظم مکه, عربستان سعودی, برای شروع مراسم حج در روز

توسط NEWSPISHGAMANNN در 9 مرداد 1399

صادر شده در:

حجاج در آغاز ورود در مسجد اعظم مکه, عربستان سعودی, برای شروع مراسم حج در روز چهارشنبه. اما در میان این بیماری همه گیر کوروناویروس در این سال حج شده است به طور چشمگیری کوچک شده.

تبلیغات

به طور معمول جذب بیش از دو میلیون نفر در هر سال در این سال حج شده است محدود به فقط 10,000 زائران تنها با کسانی که ساکن در عربستان سعودی دعوت به شرکت در.

برخی از 70 درصد از این زائران خارجی هستند, زندگی در انگلستان, در حالی که بقیه در حال شهروندان سعودی با توجه به دولت است.

دولت عربستان برگزار شد قرعه کشی آنلاین به تصمیم می گیرید که چند خوش شانس خواهد بود و مجاز به شرکت در حج منجر به شادی برای خوش شانس چند تلخ و ناامیدی برای بسیاری از دیگران است.

"لحظه ای که من دیدم نام من پذیرش من سجده برای خدا به تشکر از او. من نمی توانم فراموش نکنید که این لحظه و در همه حال به میان مردم خواهد شد که رفتن به حج. من هرگز به حج قبل از. به لطف خدا امسال من را" ناصر Younes Solebarmo نیجریه مهاجرت در ریاض گفته است.

"این واقعا غم انگیز و دردناک احساس" گفت: فرح ابو Shanab یک فلسطینی مهاجر در عربستان سعودی بود که انتخاب شده است. "تنها چیزی که به من می دهد صبر و شکیبایی است که خدا را شکر دولت است برگزاری زیارت حتی با تعداد محدود."

کسانی که قادر به شرکت در پنج روز زیارت باید دنبال سخت اقدامات بهداشتی از جمله پوشیدن ماسک و تمرین های اجتماعی فاصله.

همه نمازگزاران از ورود به مکه نیز باید تحت coronavirus تست و رفتن به قرنطینه پس از زیارت.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن