'Cuties', the French indie movie draged into US election fray

یک فیلم برنده جایزه در مورد یک دختر از میراث سنگالی در حال رشد در حومه پاریس تبدیل شده است هدف محافظه کاران آو

توسط NEWSPISHGAMANNN در 28 شهریور 1399

یک فیلم برنده جایزه در مورد یک دختر از میراث سنگالی در حال رشد در حومه پاریس تبدیل شده است هدف محافظه کاران آوازی و سیاستمداران جمهوری خواه که در پوستر نت فلی گمراه کننده ضبط آن را متهم به جنسی دختران قبل از نوجوان - که دقیقا همان چیزی است که فیلم تقبیح.

تبلیغات
ادامه

واکنش شدید علیه 'میگنونز'، یا 'Cuties'، قبل از اینکه حتی به دلیل یک پوستر نت فلیقه که به خاطر تصویر تحریک آمیز بازیگران زن جوان فیلم ویروسی شده بود، منتشر شده بود، آغاز شد. کانون توجه تنها از زمانی که فیلم در پلت فرم جریان در هفته گذشته در دسترس قرار گرفت شدت گرفته است، افشای آن را به خشم سیاسی از اعضای کنگره و دیگران آنلاین خواستار مشترکان به #CancelNetflix.

در قلب جنجال این ایده قرار دارد که فیلم مستقل کارگردان فرانسوی-سنگالی Maïmouna Doucouré به طرز خطرناکی دختران پیش از نوجوان را جنسی می کند که به طعنه همان چیزی است که خود فیلم آن را تقبیح می کند. این کمپین که منجر به لغو حساب های نت فلیکت خود در شماره های رکورد شده مشترکان شده است، به دلیل بخش بزرگی از این که منتقدان فیلم به وضوح آن را ندیده اند، با نادرستی هایی معما می شود.

"Cuties" عنوان آمریکا از یک فیلم فرانسوی "میگنونس" است که برنده جایزه ای در ساندنس شد. یک زن فرانسوی سیاه پوست سنگالی این فیلم را برای بررسی بیش از حد جنسی شدن دختران جوان و اینکه چرا اشتباه است، ساخت.

در اینجا نسخه نت فلیک پوستر در مقایسه با اصلی است. pic.twitter.com/ixlHyycKpX

— دختران قهرمانانه - #MoreThanCute (@HeroicGirls) سپتامبر 11, 2020

'Cuties' به نویسندگی و کارگردانی دوفوره درباره دختری ۱۱ ساله با تبار سنگالی به نام امی (فتحیا یوسف) است که به همراه خانواده مسلمان ناظرش در حومه فقیر پاریس زندگی می کند. She becomes fascinated with a clique of rebellious girls at her middle school who choreograph dance routines and wear crop tops and heels. آن ها در مورد کیم کارداشیان و رژیم های غذایی صحبت می کنند، «تکان دادن» را تمرین می کنند و در مورد پسران و چیزهای مربوط به رابطه جنسی که هنوز نمی فهمند، خنده می کنند.

نت فلی 'Cuties' را پس از آن که به طور مطلوب در جشنواره فیلم ساندنس مورد بررسی قرار گرفت، به دست آورد، جایی که آن را برنده جایزه برای جهت آن شد. یک فیلم فرانسوی زبان بدون ستاره از یک کارگردان برای اولین بار، این نوع کاری است که به راحتی می توانست زیر رادار در آمریکا برود. اما از آنجا که مواد تبلیغاتی نت فلی توجه اینترنت را به خود جلب کرد و حتی منجر به عذرخواهی از غول جریانی شد، 'Cuties' بر روی مرحله ملی رانش شد.

ما عمیقا متاسفم برای آثار هنری نامناسب است که ما برای Mignonnes / Cuties استفاده می شود. خوب نبود و نه نماینده این فیلم فرانسوی بود که جایزه ای را در ساندنس به دست آورد. ما در حال حاضر تصاویر و توضیحات به روز شده است.

— Netflix (@netflix) August 20, 2020

هفته گذشته سناتورهای جمهوریخواه تد کروز و تام کاتن از وزارت دادگستری خواستار بررسی تولید و توزیع فیلم شدند. کروز در نامه ای به دادستان کل ویلیام بار درخواست کرد که آن ها «تعیین کنند که آیا نت فلیچ، مدیران اجرایی آن، یا افراد درگیر در فیلمبرداری و تولید 'Cuties' هر گونه قوانین فدرال علیه تولید و توزیع پورنوگرافی کودکان را نقض کرده اند یا خیر».

کروز در مصاحبه ای در کانال فاکس نیوز توضیح داد که نت فلی «با فروش استثمار جنسی بچه های جوان پول در می آورد». او و دیگران آن را به یک نقطه چسبیده ساخته اند که نت فلیگز یک معامله تولید با باراک اوباما رئیس جمهور سابق و میشل اوباما دارد، هر چند نه هیچ گونه ارتباط با 'Cuties'.

اهرم انتخاباتی

در حالی که واکنش اولیه به 'Cuties' حمله به نت فلی بود، فعالان جمهوری خواه از آن زمان متهم کرده اند که درام اجتماعی محصول جانبی یک فرهنگ بیش از حد لیبرال است که ترویج paedophilia است. آن ها از دشمنی با فیلم به عنوان راهی برای متهم کردن دموکرات ها به انجام ندادن کاری در مورد کودک آزاری استفاده کرده اند و از ردیف 'Cuties' به عنوان اهرم سیاسی در نبرد برای انتخاب مجدد دونالد ترامپ رئیس جمهور جمهوری خواه استفاده کرده اند.

در @netflix ترویج ناراحت کننده "Cuties"، من با ارسال نامه ای از @TheJusticeDept خواست تا بررسی کند که آیا نت فلی کد، مدیران اجرایی آن، و یا فیلمسازان نقض هر گونه قوانین فدرال علیه تولید و توزیع پورنوگرافی کودکان است. pic.twitter.com/P7wLXixU6X

— سناتور تد کروز (@SenTedCruz) سپتامبر 12, 2020
...


tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب