نان تست سالانه Deauville به فیلم ایالات متحده مبادله فلش هالیوود برای cameos کن

صادر شده در تاریخ: 04/09/2020 - 10:03 شهر ساحلی نرماندی دوویل قصیده سالانه خود را به سینمای آمریکا در روز جمع

توسط NEWSPISHGAMANNN در 15 شهریور 1399

صادر شده در تاریخ: 04/09/2020 - 10:03

شهر ساحلی نرماندی دوویل قصیده سالانه خود را به سینمای آمریکا در روز جمعه لگد می زند چرا که نسخه ۴۶ آن با وجود کروناویروس در جریان است. فرش قرمز امسال ممکن است آشکارا کوتاه در ستاره های هالیوود اما fête خواهد شد یکی از فراگیر، با برخی از واردات بلند از جشنواره فیلم کن لغو پیوستن به حزب.

تبلیغات
ادامه

صورتحساب خود را به عنوان اولین جشنواره مهم فیلم به رول کردن فرش قرمز در فرانسه از Covid-19 شروع به وارد کردن آسیب های وثیقه در دفتر جعبه و در صحنه جشنواره در ماه مارس، Deauville بازگشت با جشنواره خود را دو cinéma américain.

حدود ۷۰ فیلم آمریکایی در طول این جشنواره ۱۰ روزه به نمایش در خواهند آمد که ۱۵ ویژگی در رقابت دارد. تخته سنگ مدعیان که منحصراً از فیلم های مستقل ساخته شده اند، شامل پیشکش هایی از هفت کارگردان برای اولین بار است. هشت فیلم از ۱۵ فیلم مسابقه توسط زنان کارگردانی شده اند که از آن جمله می توان به "گاو اول" کلی ریچاردت و "عشق عشق عشق است" اثر النور کوپولا نام برد. ونسا پارادیس بازیگر و خواننده فرانسوی رئیس هیئت داوران است.

[محتوای جاسازی شده]

این جشن ممکن است همه قوی تر پس از تئاتر فیلم در سراسر فرانسه آب و هوا تابستان دشوار عملا عاری از فیلم های آمریکایی به عنوان استودیوهای هالیوود برگزار شد پشت فیلم های پرفروش به انتظار از بسته شدن تئاتر مربوط به همه گیر در ایالات متحده است.

>> ادامه مطلب: سینماهای فرانسه نگاه به ماندن شناور در میان Covid-19 خشکسالی از فیلم های پرفروش هالیوود

خانه های فیلم فرانسوی که در ۲۲ ژوئن پس از وقفه قفل سه ماهه به هیاهوی بزرگ بازگشایی شدند، بر روی تولیدات بزرگ آمریکا نیز حساب می کنند تا دفتر جعبه تابستانی خود را رانندگی کنند. در واقع، درست هفته گذشته، "تنت" کریستوفر نولان در نهایت به اپراتورهای تئاتر باعث شادی شد. این تایم بندر علمی-فی که به تعویق افتاد، در هفته پس از انتشار در ۲۶ اوت، ۹۴۸٬۰۰۰ تماشاگر را در فرانسه به خود جلب کرد که ۴۰ درصد کامل از کل بلیط های فروخته شده بود. سینماهای فرانسه شاهد کاهش 73.8 درصدی حضور در ماه ژوئیه نسبت به ماه مشابه سال گذشته بودند.

[محتوای جاسازی شده]

همانطور که می ایستد، تنها دو فیلم ادعا برای جوایز برتر Deauville در حال حاضر تاریخ انتشار برنامه ریزی شده در فرانسه است. "کاجیلیونایر" میراندا ژوئیه در ۳۰ سپتامبر به سینماهای فرانسه برخورد می کند و پس از آن "آخرین کلمات" جاناتان نوسیتر در ۲۱ اکتبر.

نسخه ۲۰۱۹ این جشنواره اکلیل جانی دپ، گینا دیویس، کریستن استوارت و پیرس بروسنان را به خود جلب کرد. اما قدرت ستاره هالیوود در سال جاری با توجه به ترمزهای مربوط به کروناویروس در سفر از آمریکا بیشتر بر روی فرش قرمز فرو خواهد رفت. نوسیتر کارگردان آمریکایی که در ایتالیا زندگی می کند و شارلوت رامپلینگ ستاره بریتانیایی برای ارائه "آخرین کلمات" که برای جشنواره فیلم کن نیز انتخاب شده بود، به دوویل سفر خواهد کرد.

در واقع، انتخاب کن هجوم افراد مشهور اغلب خانه رشد کرده به Deauville عرضه. ۹ فیلم از ۵۲ فیلم که در اصل برای نسخه کن در سال ۲۰۲۰ انتخاب شده بودند و در ماه مه در ریویرا لغو شد، در دوویل به نمایش در خواهند آمد، ستاره های آن ها مانند مایوئن فرانسه، لویی گارل و برونو پودالیدز، برای راه رفتن فرش قرمز در ساحل شمالی فرانسه به جای آن، در ۱۱۰۰ کیلومتری شمال غربی لا کرواست، آماده شدند.

این نسخه دوویل همچنین درهای خود را به روی یکی دیگر از جشنواره های مختل شده فرانسه به نام جشنواره بین المللی فیلم انیمیشن آنسی باز کرده است که در ماه ژوئن در میان همه گیر به صورت آنلاین رفت. سه انتخاب آنسی در یک برنامه جوانان در Deauville، از جمله "مصیبت" Remi Chayé، در مورد زن مرزدار آمریکایی مصیبت جین، که جایزه برتر آنسی را گرفت به نمایش در خواهد آمد.

دوویل به کرک داگلاس که در فوریه در سن ۱۰۳ سالگی درگذشت ادای احترام خواهد کرد و ۱۲ فیلم بازیگر/کارگردان/تهیه کننده/نویسنده را از "خارج از گذشته" (۱۹۴۷) تا "شمارش معکوس نهایی" (۱۹۸۰) نمایش می دهد. افسانه "اسپارتاکوس" دو بار در پیاده رو جشنواره دوویل، در سال های ۱۹۷۹ و ۱۹۹۹ ظاهر شد.

جشنواره شمال فرانسه به خود افتخار می کند که «تنها جشنواره اروپایی این مقیاس است که درهای خود را به روی عموم باز می کند» و به طور کلی در طول این رویداد از ۶۰٬۰۰۰ نفر استقبال می کند. با این حال سازمان دهندگان در سال جاری انتظار فرو رفتن 30 درصدی حضور در میان محدودیت های کوید-19 را دارند. ماسک ها در محل اجباری هستند و محافل قرمزی که بر روی صندلی ها قرار می گیرند، دوری اجتماعی در داخل تئاترها را تسهیل خواهد کرد.

بحران بهداشت عمومی در غرفه طرح فراموش نخواهد شد، یا، با Deauville انتخاب به صفحه نمایش 14 فیلم شامل پرسنل بهداشت و درمان به عنوان قهرمان در یک برنامه ویژه، از جمله کلاسیک مانند رابرت آلتمن "M.A.S.H" (1970) و پنی مارشال "بیداری" (1990).

فرانسه ۲۴ شریک ۴۶مین دوره جشنواره دو cinéma américain de Deauville است. اقامت برای پوشش ویژه با شروع جمعه به عنوان جشن در نرماندی در جریان است.

...

tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن