خلاصه: PGA Tour برای برگزاری دقیقه سکوت به افتخار فلوید; MLB اتحادیه رزین 89-بازی فصل

PGA Tour ترک 8:46 صبح سه راهی زمان خالی این هفته در استعمار در فورت ورث تگزاس به عنوان بخشی از ادای احترام

توسط NEWSPISHGAMANNN در 21 خرداد 1399

PGA Tour ترک 8:46 صبح سه راهی زمان خالی این هفته در استعمار در فورت ورث تگزاس به عنوان بخشی از ادای احترام به جورج فلوید و برای حمایت از تلاش ها برای پایان دادن به نژادی و بی عدالتی اجتماعی.

در یک یادداشت به بازیکنان سهشنبه, کمیسر جی موناهان گفت: وجود خواهد داشت یک لحظه سکوت در هر یک از چهار دور در چارلز شواب چالش است که همزمان با 8:46 صبح سه راهی زمان.

زمان نشان دهنده چگونگی طولانی — 8 دقیقه, 46 ثانیه — مقامات می گویند فلوید دوخته بود به زمین تحت یک مینیاپولیس افسر پلیس به زانو قبل از دست به دستبند, سیاه, مرد درگذشت.

"آن را به سرعت تبدیل به یک نماد جهانی برای نژادی و بی عدالتی مواجه شده توسط سیاه و سفید جامعه" یادداشت گفت.

PGA Tour شده است تعطیل سه ماه گذشته به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس و آن را برمی گرداند در استعمار با توجه مشترک میان سلامت و ایمنی در حال اجرا یک مسابقه و ناآرامی های مدنی را برانگیخته توسط Floyd مرگ است.

• تور LPGA خود را از دست داده عمده به دلیل COVID-19 همه گیر پس از لغو اویان قهرمانی در فرانسه. تور LPGA اشاره کرد سفر و مرز محدودیت همراه با دولت قرنطینه مورد نیاز برای برگزاری مسابقات Aug. 6-9. آن را در سال آینده در اویان-les-Bains.

در جای دیگر

MLB اتحادیه رزین

89-بازی فصل

بازیکنان بیس بال نقل مکان کرد به سمت تیم باقی ماند اما دور از هم از لحاظ اقتصادی در آخرین پیشنهاد برای شروع این بیماری همه گیر-تاخیر در فصل قاطعانه آنها دریافت کامل سرشکن حقوق در حالی که ارائه به قطع فصل به طور منظم به 89 بازی.

این پیشنهاد توسط بازیکنان در انجمن داده شده به لیگ اصلی بیس بال الکترونیکی سهشنبه شب بدون مذاکره, جلسه بود دقیق به آسوشیتد پرس توسط یک جفت از مردم آشنا با این مذاکرات است. آنها صحبت کرد و خواست نامش فاش نشود چرا که هیچ اطلاعیه ها مجاز شدند.

MLB به نظر نمی رسد برای مشاهده این پیشنهاد به عنوان مولد ساخته شده اما هیچ نظر. MLB گفته است که وجود ندارد و توافق آن می توانید پیش بروید کوتاه مدت با برنامه شاید 50 بازی.

بازیکنان ساخته شده حرکت خود را یک روز پس از مدیریت برش پیشنهادی خود را برنامه از 82 بازی به 76. این اتحادیه پیشنهاد فصل به طور منظم شروع به 10 ژوئیه و اکتبر به پایان رسید. 11 و آن را پذیرفته MLB طرح به گسترش postseason از 10 تیم به عنوان بسیاری از 16. اما اگر مدیریت اعلام برنامه بدون توافق, آن را نمی خواهد بود قادر به تغییر تاسیس postseason فرمت.

اتحادیه طرح را سری جهانی در اواسط تا اواخر ماه نوامبر و بازیکنان گفتند که قبول MLB پیشنهاد به توانایی برای تغییر postseason بازی برای خنثی سایت.

بسکتبال: لس آنجلس تایمز گزارش داد که برایان شاو اوکلند بومی و اسقف o'dowd التحصیل که با بازی در 14 فصل به فصل در NBA و مربی برای 13 بیشتر خواهد مربی NBA G لیگ تیم از بازیکنان نخبه خارج از مدرسه بالا است. در میان این بازیکنان خواهد شد که کسب حداقل $125,000 برای پنج ماه قرارداد است Jalen سبز 6-پا-5 گارد از پرکار دبستان در نپا.

اگهی: پل "راکی" روچستر دفاعی lineman در نیویورک جتز' Super Bowl سوم-تیم برنده درگذشت در سن 81.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب