ده ها کشته در حملات در افغانستان زنان و زایمان بیمارستان, تشییع جنازه

صادر شده در: 12/05/2020 - 11:09اصلاح: 12/05/2020 - 11:09 افراد مسلح با هجوم بیمارستان زایمان در پایتخت افغان

توسط NEWSPISHGAMANNN در 23 اردیبهشت 1399

صادر شده در: اصلاح:

افراد مسلح با هجوم بیمارستان زایمان در پایتخت افغانستان روز شنبه کشته شدن حداقل 14 نفر از جمله نوزادان و پرستاران – به عنوان یک حمله انتحاری در یک مراسم تشییع جنازه در این کشور ناآرام شرق چپ دو ده عزاداران مرده است.

تبلیغات

آخرین خشونت می آید که افغانستان هایش با بحران های بی شمار از جمله افزایش عملیات نظامی در سراسر کشور افزایش coronavirus عفونت و کاهش در نظامی خارجی پشتیبانی می کند.

سه مرد مسلح برگزار شد محاصره Barchi بیمارستان ملی در کابل برای ساعت پس از صبح زود قبل از حمله نیروهای امنیتی آنها را در یک عملیات مشترک وزارت کشور گفت.

100-تخت دولت-اجرای تاسیسات پشتیبانی توسط پزشکان بدون مرز, که, همچنین شناخته شده توسط آن نام فرانسوی پزشکان بدون مرز (MSF) گفت: وحیدالله Mayar سخنگوی وزارت بهداشت عمومی.

به شدت مسلح و نیروهای امنیتی دیده می شد حمل نوزادان دور از صحنه – حداقل یکی از پیچیده در خون آغشته پتو.

"این مرگ و میر نیز شامل مادران و پرستاران" وزارت کشور سخنگوی طارق آرین گفت.

برخی از 15 نفر زخمی شدند و بیش از 100 – از جمله سه خارجی – نجات داده شدند, او گفت:.

بیمارستان واقع شده است و در غرب این شهرستان به پایتخت اقلیت شیعه هزاره جامعه – مکرر هدف از تندرو سنی از شبه نظامیان گروه دولت اسلامی.

روز سه شنبه حمله بود آخرین ضربه زدن به کشور را در حال حاضر کشیده بخش بهداشت و درمان با امکانات و پرسنل پزشکی غالبا گرفتار در تیراندازی در طول دهه جنگ در کشور است.

"ما از همه طرف برای جلوگیری از حمله به بیمارستان ها و بهداشت کارگران گفت:" معاون وزیر بهداشت در شهرستان وحید Majroh.

حدود یک ساعت پس از کابل, حمله یک بمب گذار انتحاری کشته شدن دست کم 24 نفر در تشییع جنازه یک فرمانده پلیس محلی در ولایت هلمند با توجه به استانی سخنگوی Ataullah Khogyani.

مهاجم منفجر شدن مواد منفجره در وسط مراسم است.

امیر محمد بود که زخمی در انفجار گفت: هزاران نفر از مردم جمع شده بودند برای تشییع جنازه یک رویداد است که اغلب تساوی جمعیت بزرگ در افغانستان است.

طالبان را رد دخالت در هر حمله.

رشته ای از حملات

خشونت می آید فقط یک روز پس از چهار بمب کنار جاده ای منفجر شد و در منطقه شمال کابل و زخمی شدن چهار غیر نظامی از جمله یک کودک است.

کسانی که بمب گذاری شد و بعد ادعا های به اصطلاح اسلامی با توجه به سایت های اطلاعاتی ،

آنها فقط در یک رشته از حملات در پایتخت.

در ماه مارس حداقل 25 نفر کشته شدند توسط یک فرد مسلح در یک معبد سیک ها در کابل در یک حمله بعد از آن ادعا شده توسط گروه.

است همچنین مسئول بدنام حمله در ماه مارس سال 2017 در این کشور بزرگترین بیمارستان هنگامی که افراد مسلح مبدل به عنوان پزشکان با هجوم به کابل ساختمان و کشته شدن ده ها تن.

این گروه جهادی به تازگی دچار نصب موانع پس از شکار توسط آمریکا و نیروهای افغان و همچنین در حملات طالبان هدف قرار دادن مبارزان خود را, اما آن را هنوز هم حفظ توانایی برای راه اندازی عمده حملات در مراکز شهری.

طالبان تا حد زیادی خودداری از راه اندازی عمده حملات در افغانستان شهرستانها از ماه فوریه زمانی که آنها امضا برجسته خروج مقابله با آمریکا به معنای هموار کردن راه برای مذاکرات صلح با دولت کابل.

تحت توافق طالبان وعده داده شده به هدف قرار دادن نیروهای ائتلاف به رهبری اما هیچ گونه تعهد نسبت به نیروهای افغان و با تشدید حملات در استان.

معامله را ببینید همه ما و نیروهای خارجی از افغانستان در سال آینده. هزاران نفر از نیروهای نظامی ایالات متحده آمریکا در حال حاضر از بین رفته اند با یک خروج به 8,600 انتظار می رود در ماه.

در اکتبر 2015 ایالات متحده حملات هوایی تخریب یک MSF بیمارستان در شمال شهر کندز کشته شدن 42 نفر. این شهر قبلا ربوده شده توسط طالبان.

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب