دادستان کل آمریکا می گوید مغلوب ساختن پیشی جستن از کار اخراج شده است دادستان فدرال که حاضر به استعفا

دادستان کل آمریکا ویلیام Barr گفت: رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن از کار اخراج شده بود جفری برمن بال

توسط NEWSPISHGAMANNN در 1 تیر 1399

دادستان کل آمریکا ویلیام Barr گفت: رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن از کار اخراج شده بود جفری برمن بالا دادستان فدرال در منهتن که دفتر بررسی مغلوب ساختن پیشی جستن وکیل رودلف جولیانی پس از برمن عموم خودداری از اواخر روز جمعه از پست خود.

تبلیغات

در نامه ای به برمن, Barr گفت که او "شگفت زده و کاملا نا امید" توسط برمن را در اواخر شب در بیانیه ای که او در آن حاضر به ترک شغل خود را و گفت برمن تا به حال ساخته شده "عمومی عینک بیش از خدمات عمومی".

"من خواسته اند رئیس جمهور برای حذف شما از امروز و با او انجام داده است تا" بار گفت:, و اضافه کرد که معاون آمریکا برای منطقه جنوبی نیویورک, Audrey اشتراوس را تبدیل به اقدام آمریکا در این منطقه تا زمانی که جایگزینی دائمی نصب شده است.

برمن را ختم علائم دیگر توسعه قابل توجهی در افزایش بحران در وزارت دادگستری آغاز شده است که در شب جمعه هنگامی که بار به طور غیر منتظره اعلام کرد که برمن بود پله پایین خواهد بود و جایگزین رئیس کمیسیون ارز و اوراق بهادار.

برمن با این حال با صدور بیانیه ای از خود گفت که او تا به حال هیچ وجه قصد کناره گیری تا زمانی که مجلس سنا تایید جانشین او.

برمن حال بررسی همکاران رئیس جمهور از جمله نظارت دادستان سابق مغلوب ساختن پیشی جستن وکیل مایکل کوهن و کاوش مشاور رودی جولیانی را تلاش برای بی اعتبار مغلوب ساختن پیشی جستن مخالفان سیاسی.

پس از وزارت دادگستری منتقل ناگهان شب جمعه به سرنگونی برمن آمریکا وکیل در منهتن گفت که او حاضر به ترک پست خود و تحقیقات خود را ادامه خواهد داد.

تنش بین وزارت دادگستری, House Democrats

جمعه شب بست مجموعه ای فوق العاده درگیری میان وزارت دادگستری و یکی از برتر کشور منطقه است که تلاش عمده اوباش و ترور موارد در طول سال. آن را نیز به احتمال زیاد تعمیق تنش بین وزارت دادگستری و کنگره دموکرات ها که تیز متهم بار از سیاسی کردن این سازمان و اقدام بیشتر شبیه مغلوب ساختن پیشی جستن وکیل شخصی از ملت ارشد مامور اجرای قانون.

این حرکت برای سرنگونی برمن نیز آمد روز پس از اتهامات ظاهر از سابق مغلوب ساختن پیشی جستن مشاور امنیت ملی جان بولتون که رئیس جمهور به دنبال دخالت در منطقه جنوب نیویورک رسیدگی به دولتی بانک ترکیه در تلاش برای قطع معاملات با رئیس جمهور ترکیه رجب طیب اردوغان ،

بر ارائه هیچ توضیحی برای اینکه چرا او هل دادن برمن در بیانیه ای او را صادر اواخر جمعه.

در برمن گفته است او گفت که او تا به حال آموخته بود که او تحت فشار قرار دادند از طریق آزادی مطبوعات. او قول داد برای ماندن در این کار تا زمانی که یک مغلوب ساختن پیشی جستن نامزد تایید توسط سنا به چالش کشیدن بر قدرت به حذف او را از دفتر چرا که او منصوب شد به کار فدرال قضات و نه رئیس جمهور. تحت قانون فدرال ایالات متحده وکیل است که منصوب شده توسط دادگاه منطقه قضات می تواند در خدمت "تا جای خالی پر شده است".

دموکرات ها بارها متهم مغلوب ساختن پیشی جستن وزارت دادگستری از دخالت سیاسی و این نگرانی نیز فراگیر در میان برخی از صفوف و مقامات در آژانس. قضایی مجلس رئیس کمیته جری Nadler گفت: کمیته دعوت برمن به شهادت هفته آینده.

متعدد تعقیب و تحقیقات وابسته به مغلوب ساختن پیشی جستن

دادستان فدرال در نیویورک باید نظارت های متعدد تعقیب و تحقیقات با روابط به ناروا در سال های اخیر است. که شامل تحقیقات جاری به جولیانی را معاملات کسب و کار از جمله این که آیا او موفق به ثبت نام به عنوان یک عامل خارجی به گفته افراد آشنا با پروب. مردم مجاز به بحث در مورد بررسی علنا و صحبت در خواست نامش فاش نشود.

دفتر نیز محاکمه تعدادی از مغلوب ساختن پیشی جستن همکاران از جمله کوهن که در خدمت یک حکم زندان برای دروغ گفتن به کنگره و مالی مبارزات انتخاباتی جرم است.

برمن نیز نظارت دادستان از دو فلوریدا بازرگانان لو Parnas و ایگور Fruman بودند که همکاران از جولیانی و به اوکراین استیضاح بررسی است. این افراد متهم شده در اکتبر فدرال و مالی مبارزات انتخاباتی نقض از جمله پنهان کردن منشا 325,000 دلار کمک مالی به یک گروه حمایت از مغلوب ساختن پیشی جستن گشتند.

'مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: اردوغان او را به مراقبت از همه چیز'

توجه متمرکز در منطقه جنوبی این هفته بعد از اخبار سازمان های, از جمله آسوشیتد پرس به دست آمده نسخه از بولتون بگو همه کتاب. بولتون مدعی در این کتاب که مغلوب ساختن پیشی جستن به دنبال قطع یک معامله برای جلوگیری از دادستان فدرال در نیویورک از بررسی اینکه آیا هالک بانک نقض تحریمهای آمریکا علیه ایران به منظور آزاد آمریکایی کشیش زندانی در ترکیه است.

شش هفته پس از پاستور انتشار بولتون می نویسد که در تماس با رئیس جمهور ترکیه "مغلوب ساختن پیشی جستن و سپس گفت: اردوغان او را به مراقبت از همه چیز و توضیح داد که منطقه جنوبی دادستان بودند و نه مردم اما اوباما مردم مشکل است که ثابت خواهد بود زمانی که آنها به جای خود مردم است."

کاخ سفید به دنبال جلوگیری از انتشار بولتون کتاب گفت آن است که با انتشار رسمی و بدون مجوز که نسخه خطی بود از اطلاعات طبقه بندی شده.

قسمت بولتون رخ داده است توصیف ماه پس از برمن فرض نقش ما وکیل است.

منصوب تهمت سارنوالی

یک جمهوری خواه که کمک به رئيس جمهور در انتخابات برمن کار برای همان شرکت حقوقی به عنوان جولیانی و قرار شد در کار خود با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت. اما ما به عنوان وکیل او برنده بیش از برخی از منتقدان پس از او رفت و پس از مغلوب ساختن پیشی جستن متحدان و دست مستقیم در تحقیقات دیگر که خشم رئیس جمهور.

برمن منصوب شد و پس از آن دادستان کل جف جلسات در ماه ژانویه 2018 پس از Preet Bharara و سپس آمریکا در نیویورک اخراج شد. Bharara حال حاضر به استعفا همراه با ده ها تن از دیگر دادستان فدرال منصوب شده توسط رئیس جمهور باراک اوباما.

ماه بعد ماموران اف بی آی حمله کوهن دفاتر یک عمل رئیس جمهور را تقبیح به عنوان یک انگیزه های سیاسی witch hunt. برمن recused خود را از کوهن دادستان اگر آن را هرگز توضیح داد که چرا.

زیر مارس در غیاب رسمی نامزدی با مغلوب ساختن پیشی جستن قضات در منهتن دادگاه فدرال رای به انتصاب برمن به موقعیت به طور دائم. کاخ سفید گفت: هرگز چرا تهمت نمی طور رسمی معرفی برمن.

در عین حال ارتباط بین کاخ سفید و برخی از برمن این تحقیقات روشن شد. دفتر subpoenaed مغلوب ساختن پیشی جستن افتتاحیه کمیته برای طیف گسترده ای از اسناد به عنوان بخشی از بررسی های مختلف بالقوه جرایم از جمله ممکن است غیر قانونی کمک از خارجی ها به مراسم تحلیف حوادث.

و هفته قبل از سال 2018 دورۀ انتخابات برمن اعلام کرد تجارت خودی اتهامات علیه سرسخت تهمت حامی خانه و جمهوری خواه Chris Collins. کالینز که نماینده نیویورک غربی از سمت خود استعفا داد.

تحت برمن تصدی دفتر او نیز اتهامات علیه مایکل Avenatti این وکیل مبارز که به دست آورده شهرت به نمایندگی از پورنوگرافی بازیگر Stormy Daniels در دعاوی مربوط مغلوب ساختن پیشی جستن. Avenatti محکوم شد در ماه فوریه از تلاش برای گرفتن نایک پس از دادستان گفت: او را تهدید به استفاده از دسترسی رسانه ها به صدمه زدن به نایک شهرت و قیمت سهام مگر ورزشی غول به او پرداخت شود تا $25 میلیون.

(FRANCE 24 با آسوشیتدپرس و رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن