آمدیم طرفداران رها اجتماعی فاصله به خوش آمد می گوید لیورپول لیگ برتر پیروزی پس از 30 سال صبر

صادر شده در: 26/06/2020 - 08:28ویرایش: 26/06/2020 - 08:28 لیورپول به پایان رسید و 30 سال صبر کنید برای زبان

توسط NEWSPISHGAMANNN در 6 تیر 1399

صادر شده در: ویرایش:

لیورپول به پایان رسید و 30 سال صبر کنید برای زبان انگلیسی به عنوان آنها تاج لیگ قهرمانان اروپا در روز پنج شنبه باعث جايزه صحنه به عنوان طرفداران نادیده اجتماعی فاصله به جشن uproariously.

تبلیغات

Jurgen Klopp مردان مهر و موم شده 19th لیگ قهرمانان اروپا با رکورد هفت بازی باقی مانده پس از چلسی 2-1 شکست دوم قرار می گیرد, منچستر سیتی چپ 2018 و 2019 قهرمانان یک unbridgeable 23 امتیاز در رده.

لیورپول برای اولین بار فارسی عنوان از سال 1990 -- بیشتر به تعویق افتاد coronavirus خاموش -- بدست آورده و آنها را قبل از ازدواج خود جایزه در لیگ برتر معرفی شد در سال 1992 شده است و برنده 13 بار با حریفان بکشند منچستر یونایتد.

زیدان در اشک بود پس از لیورپول مدتها در انتظار پیروزی که به شرح زیر خود را در لیگ قهرمانان باشگاه های جهان با پیروزی جام حذفی سال گذشته زمانی که آنها به پایان رسید و فقط یک نقطه در پشت شهر در لیگ برتر است.

"این یک لحظه بزرگ من به طور کامل تحت الشعاع" عاطفی زیدان گفت: آسمان ورزشی. "امشب از آن است که برای شما وجود دارد.

"این باور نکردنی است. من امیدوارم که شما در خانه ماندن و یا رفتن در مقابل خانه خود را اگر شما می خواهید, اما نه بیشتر. ما آن را با هم در این لحظه و این شادی را به انجام آن را برای شما."

اما هزاران نفر از طرفداران بسیاری در ماسک صورت همگرا در آنفیلد, روشنایی, عود, مناجات و جشن با یک ماکت جایزه در حالی که رانندگان سوار و beeped خود شاخ.

تبریک ریخت و در از سراسر جهان با ستاره بسکتبال LeBron James, بازیگر, Samuel L. Jackson و سابق جهان شماره یک تنیس Caroline Wozniacki سالگی.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن