فدرال دور تا اتهام Dorchester, اعضای باند, برای, قتل, سرقت مسلحانه و مواد مخدر و فحشا و غیر عمدی ربایی از 5 سال

ماموران فدرال و پلیس محلی روز گذشته آغاز شده و گرد کردن اتهام عضو نورتون/النی/بری باند و آنها را متهم بودن یک

توسط NEWSPISHGAMANNN در 27 خرداد 1399

ماموران فدرال و پلیس محلی روز گذشته آغاز شده و گرد کردن اتهام عضو نورتون/النی/بری باند و آنها را متهم بودن یک سرویس کامل باند که زمانی که مشغول عکسبرداری از رقبای خرید و فروش مواد مخدر دست داشتن زنان و سرقت از مردم در اسلحه ساخته شده بسیاری از رپ ویدئوها اغلب شامل صحنه هایی از محله و گاهی رقیب چمن به عنوان یک راه برای طعنه زدن به گروه های دیگر است.

در جدی ترین چهار جداگانه موارد unsealed در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در بوستون دیروز, 15 متهم از اعضای باند متهم شدند با ریکو نقض حقوق بشر که شامل قتل و اقدام به قتل و توطئه برای ارتکاب قتل و سرقت مسلحانه, قاچاق مواد مخدر و قاچاق جنسی در سراسر خطوط دولت برای حوادث در درچستر New Bedford استوتون و برککتن و در کانکتیکات و مین. در دو مورد جداگانه, 11 بیشتر مسئولان شد و به اتهام خرید و فروش کوکائین و فنتانيل در درچستر و در کیپ کاد. یک اتهام عضو متهم شد به طور جداگانه با تقلب در بانک در ساحل جنوبی.

با توجه به استشهاد توسط ATF در این تحقیق سه اتهام اعضای این باند که گاهی اوقات به نام خود شات رئیس مافیا شد مسئول حادثه در فوریه. 20 که در آن یکی از ربوده پنج سال در درچستر خیابان. هنگامی که آنها کشف یک مرد بیرون از ماشین خود را به گرفتن برخی از ویتنامی takeout ترک کلید در احتراق یکی زد رو در و سوار دور - با دختر مرد در صندلی عقب. دزد اجازه دختر در رندولف از لحاظ جسمی آسیبی نرساند.

با توجه به استشهاد اعضای باند بیشتر prolifically مایکل "G Fredo" Brandao, اغلب ساخته یوتیوب رپ ویدئوها که extolled خود را در آمریکا و دیگر جنایات سوگواری به قتل اعضای و تهدید رقبا در خصوص کامرون باند خیابان با آن اوج بود به خصوص باطل دشمنی.

برای مثال یکی از Brandao را ویدئوها (منتشر شده در سال 2019) با عنوان مرگ خانه – اشاره مستقیم به خانه های خیابان باند خیابان یکی از قلنبه را باندهای رقیب. این ویدئو شامل بیان تهدید به شلیک خانه های خیابان اعضای باند/همکاران و فیلم برداری شده بود در خانه و خیابان به عنوان وسیله ای برای بی احترامی به باند رقیب. این ویدئو شامل یک شبیه سازی اجرای خانه های خیابان اعضای باند و همچنین خانه های خیابان باند لباس روشن بودن در آتش است. این ویدئو همچنین شامل Brandao لاف زدن است که او هدف یک کامرون خیابان عضو باند خشونت و متلک کامرون خیابان از طریق یک مرجع به یک قتل کامرون خیابان عضو/دانشیار. وجود دارد متعدد دیگر قلنبه اعضای باند/همکاران درگیر در این ویدئو از جمله متهمان ریکی پینا و Samael Mathieu. در این ویدئو Brandao, متیو و پینا تمام فلش قلنبه باند دست نشانه.

از فیلم شعله ور هوستون کلاه از نوع خانه های خیابان اعضای می شود:

Flaming Astros hat

در میان جرائم خاص اعضای باند بودند به اتهام سه قتل و یک شکست خورده به قتل تلاش در درچستر:

قتل در خیابان استوتون

سپتامبر. 5, 2017: آلبرت منتیرو شات به مرگ در یک آرایشگاه در یک ضربه هدفمند در کامرون باند خیابان. "بر اساس بالستیک شواهد تپانچه استفاده می شود برای این کار قبل از تیراندازی بازیافت شد از اوج عضو Alidio باربوسا را در اختیار و یا در مورد 11 سپتامبر 2017." همچنین:

بر اساس BPD قتل تحقیقات دو نفر وارد بر روی یک روروک مخصوص بچه ها (یک وسیله نقلیه استفاده می شود توسط این باند به عنوان آن می تواند محور به مکان های غیر قابل دسترس با ماشین). فردی در پشت روروک مخصوص بچه ها راه می رفت به آرایشگاه و شات قربانی چند بار. در زمان قتل, متهم ریکی پینا بود در دولت-دستور دادگاه نظارت بر GPS است که اطلاعات ارائه شده به عنوان محل سکونت خود را در تاریخ این قتل است. اطلاعات GPS شناسایی شده که در یک دوره زمانی کوتاه منجر به قتل پینا راند گذشته این منطقه از قتل چند بار - سازگار با انجام شناسایی برای قتل.

قتل در خیابان Trull

Feb. 3, 2018. جان Rican به ضرب گلوله به مرگ در مقابل خانه اش; دوم مرد مجروح شدند.

بر اساس BPD بررسی دو بورس نزدیک از منطقه مجاور کوچه قبل از آنها شروع به تیراندازی. قربانی به ضرب گلوله کشته شد چند بار. هر شاهدان قبل از قتل یک خودرو (پس از آن شناسایی شده توسط محققان به عنوان یک کرایسلر Pacifica) دیده می شد توسط قربانی و دیگران رانندگی به آرامی گذشته آنها - سازگار با راه اندازی یک تیراندازی. شاهدان گفته بشکه محققان که قربانی اظهار داشت: با صدای بلند که یکی از افرادی که در خودرو بود "G Fredo" - خیابان نام برای متهم مایکل Brandao. هر شاهدان قربانی همچنین شناسایی "بچه ها" در خودرو بود "دود" [جنگ] با قربانی. خودرو مشاهده شد توسط شاهدان رانندگی به آرامی به منطقه بار دوم. تیراندازی صورت گرفت و در مدت کوتاهی پس از آن. ...

کمتر از شش هفته پس از قتل Brandao قرار دادن یک ویدئو رپ با عنوان آنها نمی دانند که شامل چندین دیگر قلنبه کاربران/همکاران از جمله قلنبه عضو/کاردانی که اجاره Pacifica. در این ویدئو Brandao مراجع قتل دو قلنبه همکاران. Brandao بیشتر می گوید که آنها برای انتقام یکی از به قتل قلنبه همکاران و اشاره می کند که او "زد بالا و کاهش بدن." در این ویدئو نیز بازسازی یک قتل که سهام همان شرایط به عنوان قتل John Doe 4 [کولون].

قتل در کلمبیا جاده و خیابان استوتون

جولای 14, 2019. Adilson باربوسا به ضرب گلوله در سر. تلفن و نظارت-دوربین شواهد نشان می دهد یک قلنبه عضو تا به حال چیزی برای انجام با Barbosa قتل به عنوان او ایستاده بود در گوشه ای در انتظار نور را تغییر دهید به طوری که او می تواند عبور. در فوریه. 8, 2020, باربوسا را برادر دوقلو به قتل رسید در برککتن. ع مظنون این بود قلنبه-مرتبط است.

اقدام به قتل در خیابان زمستان در درچستر

17 مه 2018. دو نفر به ضرب گلوله در زمستان یک خیابان در کامرون باند خیابان خاک. یکی بود کامرون خیابان, عضو, اما یک قلنبه عضو - او را در ماشین و باز آتش در یک گروه از مردان است اما آنها تا به حال اسلحه بیش از حد از کار اخراج و بازگشت و ثابت بهتر عکس ضربه قلنبه تیرانداز و قلنبه راننده.

مسئولان در جمع یک تصویری در "سر شات مافیا" دنده:

Gang members in HSM hoodies

این ریکو اتهامات نیز شامل رانندگی زنان در سراسر خطوط دولت - دو فراری از درچستر به کانکتیکات و جداگانه به مین - به ارائه آنها را به عنوان روسپی در backpages.com.

در یک مورد جداگانه نه ادعایی قلنبه اعضای متهم به در حال اجرا یک کک و فنتانيل حلقه در درچستر - که در آن یک عضو همچنان به فروش مواد مخدر حتی اگر او در بازداشت خانگی و دیگر اجازه نداد این واقعیت است که او در تعلیقی برای تجاوز به کودکان متوقف کردن او با توجه به یک جداگانه استشهاد توسط FBI agent.

این مینی حلقه قلنبه اعضا انجام شد و در یک عملیات مخفی در سال 2017 - که در آن یک عضو ثبت شد ارائه یک نوع معامله سهامداران به یکی از مخفی مامور نما به عنوان یک سطح خیابان فروشنده مواد مخدر - عضو خواهد پرداخت قرار است فروشنده در فنتانيل برای هر مشتری جدید او استخدام شده است.

بی گناه و غیره.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن