چهار سهم سرب در PGA Tour RBC میراث

PGA Tour بازگشت به رقابت با هم به ارمغان آورده قوی ترین زمینه های این ماه در دوره های آموزشی شده اند که بی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 1 تیر 1399

PGA Tour بازگشت به رقابت با هم به ارمغان آورده قوی ترین زمینه های این ماه در دوره های آموزشی شده اند که بیش از حد تنبیه و نتیجه همان است.

این یکی دیگر رایگان برای این آخر هفته در RBC میراث در هیلتون رئیس جزیره S. C.

روزنامه سیمپسون عملا مجبور به عذر خواهی برای یک 3-تحت-par 68 که در آن او موفق فقط یک مرغک در پشت نه. وی در بخشی از چهار راه برای بستن سرب و که بود خوب به اندازه کافی برای او. او همچنین می داند که خوب احتمالا نمی خواهد آن را قطع یکشنبه در بندرگاه شهر.

"آن را دوست ندارم من رو سه یا چهار شات منجر شود و می تواند با شلیک یک زن و شوهر تحت," او گفت:. "این رفتن به یک خوب است."

Tyrrell هاتون تا به حال یکی از شش دور در 63 دادن 28 ساله از انگلستان به اشتراک گذاری از سرب به عنوان او می رود برای دومین مستقیم پیروزی البته سه ماه به غیر از خاموش کردن از COVID-19 بیماری همه گیر.

ابراهیم Ancer بنابراین جامد با آهن به حال 65 پیوست و منجر همراه با رایان پالمر که تا به حال 66.

آنها در 15-تحت 198 تعداد که حتی شروع به توضیح پایین به ثمر رساند.

حتی با Jordan Spieth و Xander Schauffele کندوپاش به 75s زمینه بود 223 تحت همتراز پایین ترین برای هر دور از RBC میراث فرهنگی آغاز شد و در سال 1969. وجود 35 بازیکن در 10-زیر و یا بهتر در مقایسه با تنها یک بازیکن (داستین Johnson) یک سال پیش. قبلی علامت هفت بازیکن در دو رقم تحت همتراز از طریق 54 سوراخ.

وجود دارد 21 بازیکن جدا شده و تنها سه عکس از رفتن به دور نهایی. یک هفته زودتر در, چارلز شواب چالش در تگزاس وجود دارد 14 بازیکنان جدا شده توسط سه عکس.

"من فکر می کنم زمینه های بسیار قوی شده اند" Ancer گفت. "همه در اینجا فقط مشتاق به بیرون می آیند و بازی. سبزی ها کمی نرم به خصوص این هفته و توپ واقعا نورد از آنجا که شما در حال استفاده در سبزی و در fairways. که بازده کمی بیشتر birdies برای اطمینان حاصل کنید."

• پس از نیک Watney انصراف از این مسابقات جمعه به دلیل تست مثبت برای coronavirus 11 بازیکن دیگر و ویلچرهای تست شد و جمعه شب به این دلیل که آنها تلقی می شده اند در تماس نزدیک با Watney.

در میان آنها بود و سرجیو گارسیا که پرواز با Watney از Austin, Texas. اولیه تست منفی بود. گارسیا عصبی شد که او منتظر نتیجه هر چند نه خیلی عصبی او نمی تواند قرار 65 برای پیوستن به تعقیب. او دو عکس پشت همراه با ایان Poulter و خواکین Niemann.

Korn کشتی تور: Chris کرک — در بازگشت از یک yearlong غیبت از PGA Tour گرفته شده برای مبارزه با سوء استفاده از الکل و افسردگی — birdied همتراز 5 18 سوراخ برای 5-تحت 67 و یک سکته مغزی پیروزی بیش از جاستین پایین تر در پادشاه و خرس کلاسیک در سنت آگوستین در فلوریدا.

کرک به پایان رسید و در 26-تحت 262.

استنفورد آلوم یوسف Bramlett شات 64 به پایان رسید و سه عکس در یک کراوات برای سوم.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب