فرانسه و بریتانیا توافق به شکل مشترک و واحد برای مبارزه با قاچاقچیان مهاجر

صادر شده در: 12/07/2020 - 18:49 داخلی وزرای فرانسه و انگلیس روز یکشنبه امضا توافق نامه ایجاد یک مشترک جدید پ

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 تیر 1399

صادر شده در:

داخلی وزرای فرانسه و انگلیس روز یکشنبه امضا توافق نامه ایجاد یک مشترک جدید پلیس اطلاعاتی واحد برای مبارزه با قاچاقچیان مهاجر و کاهش "ناپایدار" اعداد عبور از کانال غیر قانونی.

تبلیغات

فرانسه وزیر کشور جدید Gérald Darmanin و همتای بریتانیایی Priti پاتل ملاقات روز یکشنبه در کاله در شمال فرانسه regio که در آن مهاجران به طور سنتی جمع آوری شده در تلاش برای پیدا کردن یک راه برای رسیدن به بریتانیا.

"ما امضا یک توافق نامه جدید برای ایجاد یک مشترک هوش همراه خواهد شد که سرکوب باندهای پشت سر افراد بد اخلاق قاچاق عملیات" پاتل در توییتر نوشت پس از این نشست است.

او گفت که آنها تا به حال مورد بحث "ناپایدار از سطوح مهاجرت غیر قانونی در سراسر کانال."

فرانسه-انگلیسی واحد اجازه خواهد داد که خدمات به اشتراک گذاری اطلاعات به سرعت و شامل شش و شش پلیس فرانسوی مستقر در انگلستان خارج کاله Darmanin به خبرنگاران گفت:.

قاچاقچیان "کسانی هستند که امکان استفاده از انسان پریشانی از افرادی که می خواهید به عبور از کانال انگلیسی و کسی که هیچ شک نیست که مجازات به اندازه کافی در این لحظه گفت:" Darmanin.

عبور از کانال تلاش افزایش یافته است در سال گذشته با وجود خطر سنگین ترافیک دریایی قوی جریان کم و درجه حرارت آب.

"ما باید به تقویت همکاری های امنیتی میان به ویژه در مبارزه با غیر قانونی عبور از کانال انگلیسی توسط مهاجران خطر زندگی خود را" Darmanin در توییتر نوشت او به عنوان میزبانی پاتل.

بیشتر منابع مورد نیاز

در 2019, 2,758 مهاجران را نجات دادند و مقامات انگلیسی در حالی که تلاش برای عبور چهار برابر بیشتر از در سال 2018 به گفته مقامات امنیتی فرانسه.

Coronavirus همه گیر است و تقویت این روند با کاهش تعداد کامیون های رفتن را از طریق تونل کانال پیشرو مهاجران به انتخاب کردن برای قایق های کوچک به جای.

فرانسه خدمات اورژانس نجات 21 مهاجران در سه عملیات در روز شنبه پس از پیشنهادات خود را برای رسیدن به بریتانیا floundered در کانال, مقامات گفت.

Darmanin گفت: او گفته بود پاتل که بیشتر منابع مورد نیاز برای مبارزه با گروههای قاچاق.

"دولت بریتانیا زیادی برای حفاظت از ساحل اما ما هنوز نیاز به منابع بیشتری هم از نظر تجهیزات و منابع انسانی است."

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب