فرانسه را به سینما قمار به عنوان Covid-19 مستند اقدامات سهولت بیشتر

صادر شده در: 20/06/2020 - 08:01اصلاح: 20/06/2020 - 08:01 فرانسه شروع به لرزش کردن آن coronavirus بلوز یکشنبه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 1 تیر 1399

صادر شده در: اصلاح:

فرانسه شروع به لرزش کردن آن coronavirus بلوز یکشنبه با سینما باز در سکته مغزی از نیمه شب و هزاران نفر از مردم به خیابان ها برای آن تابستان جشنواره موسیقی.

تبلیغات

جشنواره سالانه موسیقی معمولا به ارمغان می آورد میلیون ها نفر از مردم در شهرها و شهرستانها در سراسر کشور با ترکیبی از حوادث در مقیاس بزرگ و بی مطالعه کنسرت در کافه ها و در گوشه و کنار خیابان است که در مدت طولانی به شب.

اما در این سال وجود دارد چند مجموعه بزرگ قطعه extravaganzas فراتر از آنچه فرانسوی موسیقی الکترونیک افسانه Jean-Michel Jarre شده در صورتحساب یا لیست به عنوان اولین بار در جهان مجازی زندگی می کنند "آواتار" از کنسرت"مثل ماتریکس".

جانباز مجری امیدوار به رفتن یکی بهتر از مستند فرفره انجام شده توسط ما رپ Travis Scott داخل تیرانداز بازی Fortnite در ماه آوریل بود که به تماشای بیش از 12 میلیون بازیکن.

اجتماعی فاصله به این معنی است که توافق آرنا در پاریس تنها قادر خواهد بود به استقبال از 2000 طرفداران—یک دهم از آن ظرفیت عادی—برای نشان دادن ویژگی ستارگان خط به بالا از زبان استعداد است.

در حالی که تجمع بیش از 10 نفر هنوز هم ممنوع در فرانسه آن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پلیس می تواند تحمل با هوای متراکم جلسات در شب اگر مردم خود را حفظ فاصله.

داشتن با عجله به تراس خود را در کافه ها و رستوران ها در اوایل این ماه میلیون ها نفر از مردم فرانسه نیز انتظار با نفس bated سینما برای بازگشایی دوشنبه.

قمار نیز خوش آمدید قماربازان از دوشنبه در حالی که استادیوم و racetracks خواهد بازگشایی در جولای 11, موضوع به یک حد از 5000 نفر از, دولت اعلام کرد که اواخر جمعه با توجه به پیشرفت در مبارزه با COVID-19.

فرش قرمز و شامپاین

برخی از سینما شروع خواهد شد نمایش در سکته مغزی از نیمه شب به جشن بازگشت از صفحه نمایش بزرگ با یک نزدیک به شانزه لیزه در پاریس میزبانی یک فرش قرمز و شامپاین پیش نمایش از "Les Parfums" (عطر) بازیگران Emmanuelle Devos و سرگی لوپز.

فرانسه یکی از مهمترین cinephile کشور در جهان است. یک نظرسنجی در اوایل این هفته ادعا کرد که 18.7 میلیون نفر—تقریبا یک سوم از جمعیت—برنامه ریزی برای رفتن به دیدن یک فیلم در ماه آینده.

"من فقط یک کلمه—در نهایت!" امانوئل Delesse یکی از مدیران سینما زنجیره ای UGC و گفته به عنوان او آماده برای بازگشایی این گروه نزدیک به 400 تئاتر.

او گفت: cinemagoers را مجبور به پوشیدن ماسک آنها به عنوان صف بلیط و در راهروها.

مقامات همچنین اصرار داشت که اتاق های غربالگری می تواند هرگز بیش از نیمه پر یک صندلی دو طرف هر filmgoer.

اما با فرانسه و همچنین هالیوود تولید کنندگان نیاز به قرار دادن نسخه از برخی از بزرگترین فیلم وجود دارد ممکن است بسیار کوچک جدید کرایه را ببینید.

به جای طرفداران فیلم را به مطالب خود را با فیلم هایی مانند "دوگل" biopic از فرانسه در زمان جنگ, رهبر, آزادی که قطع شد توسط lockdown.

با این حال تعداد انگشت شماری از احتمال زیاد فیلم های پرفروش هالیوود در حال حاضر در افق بلندی برای ماه ژوئیه به رهبری کریستوفر نولان را هیجان انگیز "شعار" در مورد جاسوسی که باید برای جلوگیری از جنگ جهانی سوم شکستن و دیزنی, چینی, تاریخی, اکشن, حماسی "مولان".

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب