فرانسه پاکسازی با هدف نمودار مسیر خروج از بحران در آدرس تلویزیونی به ملت

صادر شده در: 14/06/2020 - 10:53بروز رسانی: 14/06/2020 - 10:53 رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی خواهد داد تل

توسط NEWSPISHGAMANNN در 25 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی خواهد داد تلویزیونی ملی نشانی در شب یکشنبه چهارم پس از شروع coronavirus بحران به دنبال تازه حرکت برای دو سال آخر دوره خود را.

تبلیغات

پاکسازی دیده است خود را در نظرسنجی ها رتبه بندی اسلاید دلیل انتقاد از دولت خود را از دست داده و همه گیر است که فرانسه را دیدم گرامی سیستم بهداشت و درمان کشیده به حد.

در بالای گاز گرفتن رکود اقتصادی باعث coronavirus مستند فرانسه رهبر است در حال حاضر دست و پنجه نرم کردن با یک قوی جدید جنبش اعتراضی علیه پلیس و نژادپرستی و خشونت با الهام از جورج فلوید تظاهرات در ایالات متحده است.

> > "سیاه و چنین رفتار شود': فرانسه ضد نژادپرستی تظاهرات در معرض اسطوره colour-blind جمهوری

رئیس جمهور در زمان نخست آدرس می آید دو هفته جلوتر از تاخیر در انتخابات محلی که در آن حزب حاکم مواجه شدید ضرب و شتم با توجه به نظر سنجی.

پاکسازی را La République en Marche (LREM) حزب خود را از دست اکثریت مطلق را در پارلمان در ماه گذشته پس از چند نمایندگان مجلس پناهنده به شکل مستقل شدند.

آن است که در حال حاضر نیروبخش برای تحقیر آمیز شکست در دور دوم انتخابات شهرداری ها در 28 ژوئن با نظر سنجی نشان کاندیداهای خود را بعید است که تصرف هر شهر بزرگ از جمله پاریس ،

حتی نخست وزیر Édouard فیلیپ است که در مواجهه با یک نبرد دشوار برای بازیابی صندلی خود را به عنوان شهردار بندر شمالی شهر Le Havre.

گمانه زنی ها نصب شده است که یک کابینه مختلط است که در آثار به عنوان پاکسازی به دنبال تازه حرکت برای نهایی دو سال از پنج سال مدت است.

هیچ برنامه ای برای گام پایین

Coronavirus شیوع عملا متوقف شده خود را بلند پروازانه اصلاحات سیاسی از جمله بحث حقوق بازنشستگی تعمیرات اساسی که موجب اعتصاب در زمستان سال گذشته.

در اوایل این هفته پاکسازی را مجبور به انکار رسانه ها گزارش می دهند که رئیس جمهور برنامه ریزی شده را به بی درنگ با یک ضربه محکم و ناگهانی انتخابات.

این روزنامه فیگارو گفت: پاکسازی ساخته شده بود شوک اطلاعیه در حالی که صحبت کردن از طریق ویدئو کنفرانس به یک تعداد انگشت شماری از بزرگترین کمک کنندگان به خود را میانه رو ،

هدف این شده اند که برای تقویت مشروعیت خود را به عنوان فرانسه ظهور از آن coronavirus مستند و به بی ثبات کردن مخالفان خود این روزنامه ادعا کرد.

اما پاکسازی دفتر گفت: "ما انکار این گزارش است. رئیس جمهور هرگز پیشنهاد استعفای خود را. (...) او هرگز در یک کنفرانس ویدئویی با اهدا کنندگان."

فیگارو گزارش همچنین با اشاره ناشناس Elysée کاخ رسمی که گفت: "ما در حال ورود به مرحله تفکر و مشاوره که در آن همه چیز در نظر گرفته می شود."

این مقام افزود که پاکسازی تصمیم می آمده است "در هفته های آینده و یا ماه".

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب