فرانسوی, وزیر بهداشت می گوید اجتماعی رعایت فاصله 'حیاتی' برای جلوگیری از جدید مستند

صادر شده در: 29/07/2020 - 10:58 فرانسه از وزیر بهداشت خواست این کشور روز چهارشنبه به رها کردن آن محافظت در ب

توسط NEWSPISHGAMANNN در 8 مرداد 1399

صادر شده در:

فرانسه از وزیر بهداشت خواست این کشور روز چهارشنبه به رها کردن آن محافظت در برابر COVID-19 گفت: آن مواجه نبرد طولانی و اجتماعی رعایت فاصله قوانین حیاتی برای اجتناب از ملی جدید مستند.

تبلیغات

فرانسه گزارش داد 14 جدید و میر ناشی از رمان coronavirus روز سه شنبه یک شکل دو بار به عنوان بالا که روزانه به طور متوسط افزایش هفت دیده می شود در طول هفته گذشته است. در مجموع 30,223 مردم در حال حاضر درگذشت COVID-19 در فرانسه, سلامت, مقامات گفت.

"ما در مواجهه با موج دوم این بیماری همه گیر است که در ادامه... برخی از مردم نه احترام به قوانین. ما نباید اجازه دهید ما گارد" وزیر بهداشت Olivier Véran گفت LCI تلویزیون.

"ما نمی خواهیم به توسل به یکی دیگر از مستند ما در حال بررسی وضعیت مورد به مورد و بر اساس. جنگ تمام نشده است... مردم باید درک کنند که ما در حال رفتن به زندگی می کنند با این ویروس به صورت نسبتا طولانی زمان."

Véran پرسیده شد که آیا او توصیه در برابر رفتن به تعطیلات در بریتنی رفت و آمد مکرر از قویبرن پس از COVID-19 خوشه گزارش شده است وجود دارد در هفته گذشته و مقامات محلی دستور داد یک شب مقررات منع رفت و آمد برای سواحل است.

"در قویبرن وجود دارد خوشه ای از حدود 50 نفر است. ما به دنبال در این وضعیت است. آن بستگی دارد به گسترش ویروس. اگر ما نیاز به اقدامات دیگر ما آنها را" او گفت:.

در قویبرن استان بعد از آن گفت: در حال حاضر وجود دارد 72 تایید موارد بیشتر مردم در سن 18 تا 25.

(FRANCE 24 با رادیو فردا)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن