فرانسوی دادستان آزادی مرد مورد سوال بیش از نانت کلیسای جامع آتش

صادر شده در: 20/07/2020 - 07:18 محققان فرانسوی در روز یکشنبه منتشر شد که مشغول به کار به عنوان یک داوطلب در

توسط NEWSPISHGAMANNN در 30 تیر 1399

صادر شده در:

محققان فرانسوی در روز یکشنبه منتشر شد که مشغول به کار به عنوان یک داوطلب در کلیسای جامع گوتیک از نانت که به شدت آسیب دیده بود توسط آتش ساعت پس از بسته آن را برای شب.

تبلیغات

دادستان راه اندازی یک آتش سوزی تحقیقات پس از شنبه صبح فروغ است که به گفته آنها به نظر می رسد به شکسته اند در سه بخش مختلف از کلیسای جامع سنت پیتر و سنت پل در شهر نانت فرانسه.

سوال روز یکشنبه تا به حال به دنبال "روشن شدن عناصر برنامه" داوطلب شده بودند در اتهام بستن تا کلیسای جامع, در شب جمعه, نانت دادستان Pierre Sennes به خبرگزاری فرانسه گفت.

او تا به حال برگزار شده است به عنوان بخشی از "روال عادی" و آن شده اند که "زودرس" را به نشان می دهد او یک مظنون در پرونده دادستان گفت.

بعد از یکشنبه اما Sennes تایید کرد که تا به حال منتشر شده است "بدون اتهام".

قبل از آزادی او کوئنتین Chabert وکیل داوطلب به خبرنگاران گفت که برای لحظه ای "هیچ چیز وجود دارد که به طور مستقیم به لینک های من مشتری به آتش".

کلیسای جامع پیشوا, Hubert Champenois گفت: این مرد بود رواندا پناهندگی-سالک در فرانسه برای چندین سال.

انسان به طور داوطلبانه به عنوان یک محراب سرور و اند گذشته به ترک کلیسای جامع در روز جمعه گفت.

Champenois گفت که او تا به حال شناخته شده 39 ساله برای چهار یا پنج سال اضافه کرد: "من به او اعتماد مثل من اعتماد همه یاران".

فروغ که فقط 15 ماه پس از یک آتش سوزی ویرانگر پاره از طریق نوتردام کلیسای جامع در پاریس را نابود کرد نانت جماعت مشهور ارگان که مورخ از 1621 و تا به حال جان سالم به در انقلاب فرانسه و جنگ جهانی دوم بمباران.

نیز از دست داده بود بی بها آثار باستانی و نقاشی از جمله کار های قرن 19 هنرمند Hippolyte Flandrin و رنگ آمیزی پنجره های شیشه ای که شامل باقی مانده از قرن 16 شیشه ای.

حدود 100 آتش نشانان موفق به نجات ساختار اصلی کلیسای جامع که ساخته شد بیش از بیش از 450 سال شروع 1434.

Sennes گفت: کارشناسان از یک واحد پلیس تخصصی در آتش تحقیقات شد و در صحنه یکشنبه در انتظار مجوز از آتش نشانان به بررسی پلت فرم است که تا به حال برگزار grand ارگان.

'غیر قابل تصور از دست دادن'

در شنبه Sennes گفت: یک معاینه اولیه پیدا کرده بود هیچ نشانه ای از ورود مجبور در کلیسای جامع.

محققان را پیدا جداگانه آتش شیوع لکه در "یک فاصله قابل توجهی" از یک دیگر و در پایان مقابل این کلیسا گفت که منجر به باز کردن یک آتش سوزی شد.

یکی از این آتش سوزی آغاز شده و در نزدیکی ارگ که در سطح اول از کلیسای جامع و قابل دسترس توسط 66 مراحل.

رسمی کاتولیک پدر فرانسوا Renaud که نظارت کلیسای جامع گفت: ارگان کنسول بود "به طور کامل ناپدید شد" و توصیف آن به عنوان "غیر قابل تصور از دست دادن".

"کنسول از گروه کر ارگان رفته در دود همراه با مجاور چوبی اصطبل گروه کر. اصلی رنگ آمیزی پنجره های شیشه ای پشت بزرگ ارگان باید همه در هم شکسته است."

Champenois به خبرگزاری فرانسه گفت در روز شنبه که "همه چیز در نظم" شب گذشته و "بسیار نزدیک بازرسی ساخته شده بود قبل از آن بسته شده بود و هر شب."

وضع داوطلبان

کلیسای جامع سایت آمده است که وضع مردم داوطلبان کمک به وظایف اداری از قبیل حساب نگه داشتن, تمیز کردن, امنیت و باز و بسته شدن کلیسای جامع به صورت روزانه.

ساختمان آخرین آمار آتش سوزی در سال 1972 نیاز به 13 سال از بازسازی در مقیاس بزرگ.

منطقه ای رئیس آتش نشانی لوران Ferlay گفت: آخرین آسیب شد و نه قابل مقایسه با سال 1972 فروغ و نه به سال گذشته فروغ در برگشتن-کدبانو.

بسیاری از پاریس کلیسای جامع سقف و اسکلت چوبی نابود شد آن برج کلیسا فرو ریخت و دود حاوی سمی سرب مذاب billowed به هوا.

نخست وزیر ژان کستکس بازدید نانت کلیسای جامع در شنبه وعده داده شده دولت را "نقش مهمی" در بازسازی آن است که "من می خواهید به اتفاق می افتد به سرعت به عنوان امکان پذیر است."

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن