رهبران اتحادیه اروپا برای ادامه پر پیچ و خم مذاکرات در بحث Covid-19 طرح نجات

صادر شده در: 17/07/2020 - 22:25 رهبران اروپایی برای دیدار روز شنبه برای دومین روز پر پیچ و خم مذاکرات برای ت

توسط NEWSPISHGAMANNN در 28 تیر 1399

صادر شده در:

رهبران اروپایی برای دیدار روز شنبه برای دومین روز پر پیچ و خم مذاکرات برای ترش کردن شرایط یک پست-coronavirus اقتصادی طرح نجات.

تبلیغات

اروپا است که در اعماق عمیق ترین رکود اقتصادی پس از جنگ جهانی دوم و 27 رهبران به دنبال زمینه های مشترک در شرایط یک 750 میلیارد یورو بسته محرک است که کمک خواهد کرد بالابر کسانی که سخت ترین ضربه این بیماری همه گیر.

وجود دارد استرن مقاومت از گروهی از غنی تر و کوچکتر ملل به رهبری هلند و اتریش هستند که میلی به دست کردن پول به کشورهایی مانند اسپانیا و یا ایتالیا آنها را به عنوان بیش از حد سهل انگار با هزینه های عمومی.

آلمان آنگلا مرکل صدر اعظم تبدیل 66 روز جمعه و به عنوان او و همکارانش آغاز شد این فرد پس از اجلاس ماه فوریه آنها به او هدیه و رد و بدل آرنج ضربه به جای از دست دادن.

اما روحیه بالا به سرعت تبدیل حزن انگیز پس از شروع مذاکرات با رهبران گرفتن مکان خود را در یک مقر اتحادیه اروپا با کاهش کارکنان و اجتماعی فاصله تحمیل شده است.

"تفاوت هنوز هم بسیار بزرگ است و من نمی بنابراین پیش بینی اینکه آیا ما قادر خواهد بود برای رسیدن به یک توافق در این زمان," مرکل گفت که به او وارد شده است.

"مطلوب خواهد بود اما ما نیز باید به صورت واقعیت" او گفت:. "همین دلیل است که من انتظار, بسیار, بسیار دشوار مذاکرات است."

در فرانسه رئیس جمهور امانوئل پاکسازی توصیف آن به عنوان یک "لحظه حقیقت" قبل از شروع اولین جلسه مذاکرات که دیپلمات ها به عنوان صمیمی اما آهسته است.

مرکل و پاکسازی هستند و پشتوانه بهبود بسته بندی ساخته شده از مخلوطی از وام و یارانه به کشورهای عضو برای احیای اقتصاد خرد توسط این ویروس پیشگیری و مستندات.

"این ما پروژه اروپایی است که در بازی در اینجا" پاکسازی هشدار داد قبل از دیدار هلند' نخست وزیر Mark Rutte -- که در حال برگزاری در برابر به طور آهسته از پول نقد و بدون شرایط سخت و موثر قدرت وتو بیش نجات ملی طرح.

روز دشوار است

"همبستگی بله" Rutte گفت: از کشورهایی که آیا بودجه به استوک معنی دار بازیابی.

"اما در همان زمان شما همچنین می توانید بپرسید که در آن کشورها به انجام همه چیز ممکن است برای حل این خودتان دفعه بعد. و شما این کار را از طریق اصلاحات در بازار کار در حقوق بازنشستگی و غیره."

پس از حدود هشت ساعت از مذاکرات رهبران شکست تا برای دیدار در گروه های کوچک تر برنامه ریزی برای reconvene برای یک شام کاری در 8:00pm (1800 GMT).

این اجلاس قرار است به اجرا به شنبه و شاید حتی پنج شنبه اما چند در اینجا با اعتماد به نفس از دستیابی به موفقیت با وجود تنگ, جدول زمانی, بنابراین یکی دیگر از نشست ممکن است به دنبال در اواخر این ماه.

یک دیپلمات گفت که انتظار می رود روز شنبه به این نتیجه اجلاس گروه میزبان چارلز میشل رئیس شورای اروپا ارائه یک پیشنهاد تازه که رهبران را در نظر یک شب قبل از شروع دوباره در روز شنبه.

میشل تلاش برای ایجاد حس حرکت قبلی پس از coronavirus دوران videoconferences خدمت تنها به تاکید رهبران' تفاوت.

اما Rutte قرار داده و شانس موفقیت در این آخر هفته در کمتر از 50 درصد است.

وام و یا کمک های مالی?

میشل در حال حاضر پیش نویس طرح پیش بینی بهبود بسته بندی ساخته شده از 250 میلیارد یورو وام و 500 میلیارد دلار در کمک های مالی و یارانه ای که نمی توانست به بازپرداخت توسط گیرنده عضو ،

هلند پدید آمده است به عنوان به احتمال زیاد به نگه دارید اما Rutte موضع حمایت است به درجات مختلف توسط اعضای به اصطلاح "صرفه چهار" -- دانمارک و اتریش.

صدراعظم اتریش Sebastian Kurz گفت که او و متحدانش را رد هر چیزی که منجر به یک "دائمی" انتقال اتحادیه'," اشاره به یک دولت متمرکز و قابل مقایسه با ایالات متحده است.

این frugals می خواهید هر گونه وام و یا کمک های مالی برای آمدن با شرایط سخت متصل به اطمینان حاصل شود که به شدت مدیون کشورها انجام بازار کار اصلاحات. این است که با عصبانیت مخالف با جنوب.

"اگر پول استفاده نمی شود برای سرمایه گذاری در آینده اگر آن را دست به دست با اصلاحات لازم در ایالات متحده هستند که به سادگی شکسته در سیستم های خود را... پس این همه محو شد," Kurz هشدار داد.

هر دو میشل و مرکل که کشور به تازگی گرفته شده در نورد شش ماه ریاست اتحادیه اروپا را به مبارزه به واسطه هر گونه سازش -- یک دیپلمات کنایه آمیز است که آنها در تلاش بودند به "defrugalise" بحث.

این بسته علاوه بر برنامه ریزی 1,074 میلیارد یورو هفت سال بودجه اتحادیه اروپا از سال 2021 به 2027 که رهبران نیز باید توافق در هفته های آینده و یا ماه.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب