جورج Floyd: ما دموکرات ها را به زانو در برنامه ریزی برای پیاده پلیس

صادر شده در: 08/06/2020 - 18:12Modified: 08/06/2020 - 18:12 جارو تعمیرات اساسی از پلیس نظارت و روش است که پی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 19 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

جارو تعمیرات اساسی از پلیس نظارت و روش است که پیشنهاد دوشنبه توسط دموکرات کنگره در واکنش به مرگ آمریکایی های سیاه و سفید در دست اجرای قانون است.

تبلیغات

مجلس نمایندگان و سنا دموکرات برگزار شد یک دقیقه سکوت در کنگره به رهایی سالن خواندن نام جورج فلوید و دیگران کشته شدند. سپس آنها را به زانو در مدت 8 دقیقه و 46 ثانیه — در حال حاضر نماد خشونت پلیس و خشونت — طول زمان دادستان ها می گویند فلوید دوخته بود تحت یک افسر پلیس را به زانو قبل از او درگذشت.

"ما در اینجا برای رعایت که درد" مجلس نانسی پلوسی گفت: "نقشه کشی در این کشور تاسیس با برده داری.

"ما اینجا هستیم تا به احترام اقدامات آمریکا مردم به صحبت کردن در برابر که او گفت:" قبل از زانو بر روی یک زانو. "ما در اینجا به افتخار جورج فلوید."

با توجه به پیش نویس یک طرح به دست آمده توسط آسوشیتد پرس عدالت در پلیس اقدام به رونمایی شود دوشنبه خواهد محدود کردن حمایت های حقوقی برای پلیس ایجاد یک پایگاه داده ملی از بیش از حد نیروی حوادث و ممنوعیت پلیس خفه کردن, دارای, در میان دیگر تغییرات است. این طرح بلند پروازانه ترین تغییرات به اجرای قانون توسط کنگره در سال است.

'پلیس فرهنگ باید تغییر'

تشکر. کارن باس, D-کالیفرنیا رئیس کنگره سیاه حزبی است که منجر به تلاش گفت: آن را به نام "تحول است."

"ما در یک لحظه واقعی در کشور ما," او گفت: یکشنبه در سی ان ان صحبت روز پس از تظاهرات گسترده مجموعه ای از مرگ جورج فلوید و دیگر آمریکایی های آفریقایی تبار و دخالت پلیس.

باس گفت: این بسته از مجلس نمایندگان و سنا دموکرات ها خواهد بود جسورانه تر از هر قانون اجرای تغییرات دهه گذشته. "وقت آن است که برای پلیس فرهنگ در بسیاری از ادارات برای تغییر" او گفت:. "و ما اعتقاد داریم که این قانون را گام مهمی در این جهت است."

بسته مواجه چندین جنبه از اجرای قانون پاسخگویی و شیوه های که آمده اند تحت انتقاد به خصوص به عنوان بیشتر و بیشتر خشونت پلیس دستگیر شده است در تلفن همراه تصویری و به اشتراک گذاشته شده به طور گسترده ای در سراسر کشور و جهان است.

پیش نویس این سند گفت: این قانون پیشنهادی خواهد تجدید نظر فدرال پلیس جنایی سوء اساسنامه به آن را آسان تر به محاکمه افسران که در سوء رفتار "آگاهانه یا با بی پروا بی اعتنایی."

(AP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن