مرد آلمانی می رود محاکمه مرگبار 2019 حمله به کنیسه در هاله

صادر شده در: 21/07/2020 - 05:06 یک مرد آلمانی رفت و در دادگاه روز شنبه برای یک یوم کیپور در حمله به یک کنیسه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 31 تیر 1399

صادر شده در:

یک مرد آلمانی رفت و در دادگاه روز شنبه برای یک یوم کیپور در حمله به یک کنیسه در نظر گرفته است که یکی از بدترین ضد سامی ضرب و جرح در این کشور پس از جنگ تاریخ است.

تبلیغات

محاکمه در یک زمان می آید زمانی که ضد سامی جنایات باید به بالاترین سطح خود پس از آلمان شروع به ردیابی این گونه جنایات در سال 2001 در میان افزایش کلی در جناح راست افراطی و جنایت.

استفان Balliet, 28, ادعا شده است که نوشته شده یک ضد سامی درد دل قبل از انجام اکتبر 9 حمله در آلمان شرقی شهر Halle. او پخش تیراندازی زندگی می کنند در یک بازی محبوب سایت.

مهاجم سعی کردم اما موفق بارها و بارها به زور راه خود را به کنیسه به عنوان 52 نمازگزاران در داخل بودند. دادستان ها ادعا می کنند او سپس به ضرب گلوله کشته و 40 سال در خیابان خارج و 20 ساله در نزدیکی کباب فروشگاه به عنوان یک "هدف مناسب" مهاجر با ریشه.

Balliet شارژ با 13 جرائم از جمله قتل و اقدام به قتل همراه با آسیب بدنی تحریک و اتهامات دیگر. چهل و سه تن از قربانیان و بستگان پیوست دادگاه به عنوان شرکت شاکیان به عنوان مجاز و تحت قوانین آلمان ،

تجزیه و تحلیل: آلمانی کنیسه حمله برجسته 'gamification' از تروریسم

شروع ماگدبورگ دولت در دادگاه به تعویق افتاد برای دو ساعت با توجه به علاقه شدید از ده ها تن از ملی و بین المللی خبرنگاران و دیگران که در صف برای ساعت ها در مقابل ساختمان دادگاه به طریق امنیت است.

مظنون چادری در همه سیاه و سفید با آبی ماسک صورت و اصلاح سر گرفته شد به اتاق دادگاه توسط نیروهای ویژه با ضد گلوله جلیقه و تحت پوشش چهره. Balliet بود و دستبند به دست و پا خود را به دستبند آلمان آژانس خبری dpa گزارش شده است.

ایگور Matviyets عضو هلی یهودی در جامعه که ایستاده بود شب زنده داری با ده ها تن دیگر در خارج از ساختمان دادگاه گفت که او نگران این حمله می تواند به عنوان یک جنایت علیه یهودیان و نه تنها به عنوان یک حمله در کل جامعه است.

"این چیزی است که من در تلاش برای مبارزه با," Matviyets آسوشیتدپرس گفت. "چرا که هر کس می تواند تبدیل به یک هدف از راست به جرم و جنایت از راست تروریست ها است."

در طول حمله Balliet مسلح بود با هشت سلاح گرم مواد منفجره چند یک کلاه و یک جلیقه محافظ با توجه به کیفرخواست. دادستان ها گفته اند که این سلاح ها بودند و ظاهرا در خانه.

بعد از حمله مشکوک به فرار از شهر و زخمی شدن دو نفر دیگر در یک شهر کوچک در نزدیکی هلی که در آن او خود را رها و به سرقت برده یک تاکسی. Balliet دستگیر شد در مورد 1½ ساعت پس از حمله به او در بیرون از تاکسی که در یک تصادف بوده است.

یکی از آلمان بدترین ضد سامی حملات'

رئیس شورای مرکزی یهودیان در آلمان, جوزف شوستر به نام این حمله را "یکی از بدترین ضد سامی حوادث سال گذشته در آلمان است."

"درد و رنج مردم در حل کنیسه در یوم کیپور باقی می ماند غیر قابل تصور" شوستر در بیانیه ای گفت. "این یک معجزه است که آنها می توانند فرار از این قتل عام."

به عنوان مظنون به تلاش برای شکستن به کنیسه وحشت زده نمازگزاران در داخل قادر به تماشای او را از طریق دوربین های نظارت.

شوستر خواستار آن شد که دادگاه به نظر می رسد به تمام جنبه های حمله و در ادامه به بررسی اینکه آیا گمان کرده بود هر گونه حمایت از دیگران است.

او مورد تحسین قرار گرفته دولت آلمان برای مبارزه با راست جنایات یکی از اولویت های اصلی در ماه های اخیر و گفت که در حالی که احساس امنیت در میان یهودیان در آلمان گرفته بود یک ضربه پس از حمله به آن در حال حاضر "تقریبا به سطح قبل از حمله هر چند اقدامات امنیتی اضافی را تا حدی منجر به محدودیت در جامعه زندگی" dpa گزارش شده است.

مقامات آلمان قول داد به گام تا اقدامات در برابر راست افراطی گری در پی کشته شدن یک منطقه ای سیاستمدار با یک مشکوک نئو-نازی حمله به هلی کنیسه و حمله نه نفر از پس زمینه های مهاجر در هاناو بیش از سال گذشته است.

یک وکیل برای همکاری شاکیان Juri گلدشتاین گفت: محاکمه شد و همچنین در مورد تلاش برای پیدا کردن چگونه کسی می تواند به توسعه بسیار نفرت "برای افرادی که او نمی داند که در همه."

(AP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب