جهانی Covid-19 مورد تصویب 16 میلیون چین رکورد بالاترین شمارش از آوریل

صادر شده در: 27/07/2020 - 10:30 چین روز دوشنبه گزارش داد که کمترین تعداد از coronavirus موارد در سه ماه بخشی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 6 مرداد 1399

صادر شده در:

چین روز دوشنبه گزارش داد که کمترین تعداد از coronavirus موارد در سه ماه بخشی از نگرانی تورم دوم و سوم-موج عفونت است که در حال ضربه زدن به آسیا و اروپا است.

تبلیغات

استرالیا بوده است را برای خود مرگبارترین موج از زمان شروع این بیماری همه گیر هنگ کنگ است دچار رکورد روزانه تعداد و اسپانیا caseload سه برابر شده است در دو هفته گذشته است.

در ضمن دیگر مناطق هنوز مبارزه اول خود را با امواج هرگز پس از گرفتن این ویروس را تحت کنترل: آمریکا به تنهایی ثبت کرده است تقریبا 4.23 میلیون نفر از COVID-19 در حالی که عفونت در امریکا لاتین و کارائیب رسید و در روز یکشنبه به طور خلاصه پیشی آمریکای شمالی مجموع برای اولین بار.

در سراسر جهان مورد تایید شده تعداد گذشت 16 میلیون اگر چه کارشناسان بر این باورند که رقم بسیار کوتاه است. یک مطالعه در دهلی نو یافت می شود یک چهارم از افراد مورد آزمایش قرار گرفته بود قرارداد این ویروس بالغ بر 4.7 میلیون در پایتخت هند به تنهایی.

چین—که در آن کروناویروس اولین بار در گزارش ماه دسامبر سال گذشته—ثبت 61 مورد در دوشنبه بالاترین روزانه رقم از مارس.

دوم-موج خروش بود رو با خوشه در مناطق جداگانه و مقامات اعلام کرده اند "در زمان جنگ به حالت" مستند اقدامات برای مبارزه با گسترش مرگبار سرایت.

بسیاری از 57 جدید داخلی موارد در حد شمال غربی سین کیانگ منطقه که در آن شیوع در منطقه اورومچی پایتخت رخ داده است در اواسط ماه جولای.

دوم برنامه جمعی از تست راه اندازی شد جمعه در این شهرستان از 3.5 میلیون نفر به بررسی ساکنان که قبلا آزمایش منفی با 2.3 میلیون نفر به نمایش در آمد تا کنون.

مقامات چینی نیز نورد توده تست برای صدها هزار نفر در شمال شرقی شهرستان بندر دالیان که در آن تازه و خوشه را شکست هفته گذشته است.

کشنده جدید امواج

استرالیا روز یکشنبه دچار آن مرگبارترین روز پس از همه گیر شروع با 10 مرگ و میر و افزایش عفونت های جدید با وجود شدید مستند تلاش است.

و در روز دوشنبه این کشور ثبت شده که بالاترین تعداد روزانه موارد حداقل 549 بیش از چهار بالا 501 با برخی از کشورها هنوز هم به گزارش خود اعداد.

Daniel Andrews, برتر از ویکتوریا دولت که در آن آخرین شیوع محور خواهش کرد که هر کسی که بیمار به ماندن در خانه.

در هنگ کنگ که ظاهرا تا به حال درب ظرف را در محلی انتقال برای هفته عفونت های جدید را snowballed جرقه ترس آخرین شیوع بیماری در حال گسترش خارج از کنترل است.

بیش از 1000 عفونت تایید شده است از اوایل ماه جولای—بیش از 40 درصد از کل پس از این ویروس برای اولین بار آمار شهرستان در اواخر ماه ژانویه است. هجده نفر کشته شده اند.

این شهرستان گفت: آن را متوقف ترین کشتی از تغییر خدمه در پرجمعیت خاک از روز شنبه به کاهش در قرنطینه معافیت سرزنش برای ایجاد یک موج سوم از موارد.

و اسپانیا که بیش از 28,400 از دست داده اند و زندگی خود نیز شاهد یک موج اخیر در موارد با نزدیک به 1000 نفر در هر پنج شنبه و جمعه هر چند دولت اصرار این کشور امن بود به بازدید و تجربه موج دوم.

"مانند دیگر کشورهای اروپایی اسپانیا شیوع بیماری های جدید," وزیر امور خارجه Arancha Gonzalez Laya به خبرنگاران گفت: روز یکشنبه افزود: "این غیر معمول نیست."

لندن موجب مرافعه با ایبری کشور بسیار محبوب با گردشگران داخلی و پس از آن اعلام کرد که مسافران پس از رسیدن از اسپانیا باید صرف دو هفته در انزوا.

اما بریتانیا در دفاع از تصمیم خود با وزیر امور خارجه Dominic Raab گفتن اخبار آسمان: "ما نمی توانیم عذر خواهی برای انجام این کار... ما باید قادر به گرفتن سریع و قاطع عمل است."

موارد تصویب 16 میلیون

به عنوان در سراسر جهان عفونت گذشت 16 میلیون نفر در آمریکای لاتین و کارائیب بالغ بیش از 4.34 میلیون, با توجه به خبرگزاری فرانسه شمارش لحظه بیش, شمال امریکا که در آن ایالات متحده باقی مانده است سخت ترین-آمار کشور از نظر هر دو caseload و مرگ و میر.

اما در آمریکای شمالی به زودی نقل مکان کرد و جلوتر دوباره به عنوان ما ثبت بیش از 55 ، 000 مورد جدید در 24 ساعت و در مجموع نزدیک به 4.23 میلیون.

همراه با کانادا 116,000 موارد آمریکای شمالی در حال حاضر دارای بیش از 4.34 میلیون عفونت.

در آمریکای لاتین برزیل بدترین آمار کشور تقریبا با 2.42 میلیون نفر و بیش از 87,000 مرگ و میر.

همچنین وجود داشته است افزایش عفونت در مکزیک, پرو, کلمبیا و آرژانتین که همه در حال تلاش برای از سرگیری فعالیت های اقتصادی.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب