ورزشگاه سو بیکر برای راست به اجازه اعضای بلند کردن همه چیز و قرار دادن آنها را در یک بیماری همه گیر

صاحب مجمع باشگاه ورزشی در سامرویل دیروز شکایت رژیم صهیونیستی است. بیکر بیش از دولت ادامه داد: ممنوعیت بهداشت و

توسط NEWSPISHGAMANNN در 10 تیر 1399

صاحب مجمع باشگاه ورزشی در سامرویل دیروز شکایت رژیم صهیونیستی است. بیکر بیش از دولت ادامه داد: ممنوعیت بهداشت و درمان باشگاه استدلال ممنوعیت محروم آن از آن پنجم و چهاردهم متمم حقوق و علاوه بر بیکر فقط اشتباه است چون همانطور که همه می دانند تناسب اندام باشگاه های بیش از حد "ضروری" و یا حداقل به عنوان اساسی به عنوان جعبه بزرگ فروشگاه بیکر اجازه باز بماند مگر این که آن را حتی بدتر از آن چرا که همه کسب و کار ضروری است در ما رایگان-شرکت سیستم.

کت و شلوار در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در بوستون می پیوندد شبیه کت و شلوار واصل در اوایل این ماه توسط وکیل برای صاحب ورزشگاه در Danvers, Chelmsford, لاول و Springfield.

در مجمع با توجه صاحب بدنسازی جهان, Inc. اتهامات این ممنوعیت صادر شده در مارس به عنوان Covid-19 سرعت در حال گسترش از طریق دولت در اصل یک تشنج از اموال خود را بدون پاداش یا حق درخواست تجدید نظر - و می پرسد که جهنم چارلی بیکر به منظور کسب و کار فقط به بستن درهای خود را خود را از طریق "خودسرانه هوس باز غیر منطقی و توهین آمیز" اضطراری اعلان.

حداقل شاکی avers که باید آن را قادر بوده اند تا برای خود تصمیم بگیرند که آیا یا نه به "تعطیل" اگر آن کسب و کار / کسب و کار مدل به درستی مجهز برای مقابله با ایمنی و بهداشت دستورالعمل صادر شده توسط دولت فدرال و دولت های ایالتی در ارتباط با COVID-19 بحران است. ...

شاکی avers که همه کسب و کار در کشورهای مشترک المنافع ماساچوست است "ضروری" برای سلامت و رفاه و رفاه شهروندان خود و سلامت عمومی در نتیجه به دنبال از طریق عبور از این دستورات و اورژانس دستورات (به عنوان مثال کاهش منحنی COVID-19) می تواند از طریق محدودیت کمتر به معنی.

بدنسازی جهان می گوید که اجرا خاموش است آن را تبدیل به غیر قابل استفاده unsellable پوسته از یک شرکت: آن را به حال به وضع 33 کارگران و دیگر نمی تواند جمع آوری حدود $140,000 یک ماه در هزینه از اعضای - حتی اگر آن صاحبخانه هنوز هم می خواهد خود را ماهانه $47,000 اجاره.

متهم در سفارشات و اورژانس احكام موظف است که به دلیل شاکی بود "غیر ضروری کسب و کار" آن نیاز به "تعطیل" است و بس تمام عملیات به عنوان وسیله ای برای کمک به جلوگیری از گسترش COVID-19. چنین دستور به طور کامل و unconstitutionally محروم شاکی از همه از لحاظ اقتصادی استفاده مفید از آن کسب و کار بدون فقط جبران خسارت.

در حالی که "پلیس برق" ذاتی مستقل دولتی و متعلق به دولت در متمم دهم قانون اساسی ایالات متحده آن است که بدون قانون اساسی محدودیت. ...

سفارشات و اورژانس دستورات صادر شده توسط متهم فرماندار بیکر به طور موثر به مقدار یک داشته "جزئی" یا "کامل" در نقض Takings بند از متمم پنجم قانون اساسی ایالات متحده که در منع از شاکیان عملیات خود را "غیر ضروری کسب و کار" به منزله نظارتی در نظر گرفتن مالکیت خصوصی برای هدف عمومی, بدون ارائه فقط جبران بنابراین.

سفارشات و اورژانس دستورات نقض Takings بند پنجم متمم قانون اساسی که به ممنوعیت کامل از عملیات کسب و کار از "غیر ضروری کسب و کار" به منزله یک غیر منطقی و خودسرانه و هوس باز تحمل قانون هیچ اساس منطقی برای هر مدرک معتبر دولتی بهره.

این تصور که دولت-دستور shutdown از "غیر ضروری کسب و کار" (مانند شاکی) کاملا ضروری است در مهار گسترش COVID-19 به منزله یک قانون اساسی نقض و شاکی در حقوق مدنی و آزادی به کار در یک اقتصاد بازار است.

همچنین بیکر به طور غیر قانونی با استفاده از یک دفاع مدنی قانون با هدف ناآرامی های زیر یک حمله یا یک فاجعه طبیعی به اعلام وضعیت اضطراری و لطفا شکایت همچنان یک ویروس است که "حمله به خرابکاری و یا اقدام خصمانه که می تواند توجیه اعلام مدنی دفاع دولت اضطراری است."

چرا که او سفارشات در حال ساخته شده به موجب قانون طراحی شده برای دفاع در برابر مهاجمان خارجی و ناآرامی های مدنی در پی تغییرات تخطی از دستور خود هستند و از درجه اعتبار ساقط.

بدنسازی جهان پس از آن به نقل از این وضعیت در ویسکانسین که در آن جمهوری خواه و سلطه مقننه و دیوان عالی کشور دستور مشابه توسط فرماندار دموکرات و گفت بیکر نیز غاصب مقننه نقش.

این شرکت می خواهد یک قاضی به منظور بیکر به اجازه دهید آن را باز کنید و بلافاصله به جایزه آن را مناسب خسارت و جریمه ها و هزینه های وکیل.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب