هاروارد و MIT سو مغلوب ساختن پیشی جستن دولت بیش لغو خارجی ویزای دانشجویی

صادر شده در: 08/07/2020 - 22:54 دانشگاه هاروارد و موسسه تکنولوژی ماساچوست شکایت مغلوب ساختن پیشی جستن دولت ر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 19 تیر 1399

صادر شده در:

دانشگاه هاروارد و موسسه تکنولوژی ماساچوست شکایت مغلوب ساختن پیشی جستن دولت روز چهارشنبه به دنبال جلوگیری از یک قانون جدید که نوار دانشجویان خارجی از باقی مانده در ایالات متحده اگر خود دانشگاه حرکت تمام دوره های آنلاین با توجه به کروناویروس بیماری همه گیر.

تبلیغات

این دو دانشگاه واصل طرح دعوی در دادگاه در دادگاه فدرال در بوستون درخواست اضطراری و موقت سفارش محدود در بخشنامه جدید صادر شده توسط دولت در روز دوشنبه.

"ما به دنبال این مورد با شور و نشاط به طوری که ما بین المللی دانش آموزان و دانشجویان بین المللی در موسسات در سراسر کشور - می توانید در ادامه مطالعات خود را بدون تهدید به اخراج" هاروارد جمهور لارنس Bacow نوشت: در بیانیه ای خطاب به دانشگاه هاروارد جامعه است.

این طرح دعوی در دادگاه واصل توسط دو نفر از زبده ترین دانشگاه های ایالات متحده برای اولین بار برای به چالش کشیدن نظم است که می تواند نیروی ده ها هزار نفر از دانشجویان خارجی به کشور را ترک کنند اگر خود را در مدارس سوئیچ به طور کامل به کنترل از راه دور یادگیری است.

دانشگاه هاروارد اعلام کرده بود آن را نگه دارید تمام کلاس های آنلاین در آینده سقوط مدت است. ماساچوست دادستان کل Maura هیلی در بیانیه ای گفت: دولت همچنین برنامه ریزی برای شکایت بیش از حکومت است که او به نام "بی رحمانه" و "غیر قانونی است."

او گفت که آن را هنوز هم کار کردن جزئیات هر پتانسیل عمل حقوقی اما که آن را به حال شده است در تماس با دانشگاه هاروارد و دیگر عمده کالج ها و دانشگاه ها در دولت به "حمایت از تلاش های خود را برای محافظت از دانش آموزان است."

وزارت دادگستری ایالات متحده بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است هل دادن مدارس در سراسر کشور به دوباره باز کردن در پاییز. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت اعلام blindsided نهادهای علمی دست و پنجه نرم کردن با چالش های لجستیکی از با خیال راحت از سرگیری کلاس به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس همچنان ادامه دارد در سراسر جهان و موج در ایالات متحده به ویژه در میان افراد جوان است.

وجود بیش از یک میلیون دانشجوی خارجی در دانشگاههای ایالات متحده آمریکا و بسیاری از مدارس بستگی درآمد از دانشجویان خارجی که اغلب پرداخت کامل شهریه.

ایالات متحده مهاجرت و گمرک (ICE) آژانس حکومت گفت: اکثر دانش آموزان در F-1 و M-1 ویزای اقامت اگر برنامه های خود را در فرد و یا ارائه شده ترکیبی از آنلاین و حضوری آموزش.

اعلام سمت چپ دانش آموزان و اساتید و دانشگاه ها تلاش برای کشف کردن دقیقا همان است که خواهد بود که تحت تاثیر حکومت و چگونه آن را تحت تاثیر قرار می تواند منطبق بدون نیاز به ترک کشور است. در توییتر و اساتید در سراسر کشور ارائه شده برای آموزش عمومی در فرد مستقل مطالعه دروس برای دانش آموزان آسیب دیده.

یخ تغییر سیاست مشخص و غیر منتظره برگشت استثنا به قوانین محدود کننده آنلاین یادگیری برای دانشجویان خارجی که کالج ها و دانشگاه ها در ماه مارس با عجله به شاتر دانشگاه و حرکت به کلاس های مجازی به عنوان همه گیر مجبور مستندات.

یخ "اقدام بدون هیچ گونه نشانه ای از نظر سلامت دانش آموزان, دانشکده, دانشگاه, کارکنان و یا جوامع" شکایت گفت.

کت و شلوار مدعی دولت skirted مناسب قانون-روند ساخت و درخواست از دادگاه برای حمله به آن را.

قاضی آلیسون Burroughs منصوب شده توسط رئیس جمهور سابق باراک اوباما اختصاص داده شده است برای شنیدن در این مورد. در سال 2017, او دستور توقف به مغلوب ساختن پیشی جستن سفر بان کی مون در چند اکثریت مسلمان کشور یک سیاست بود که در نهایت تایید توسط دیوان عالی ایالات متحده.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب