هنگ کنگ فعال ناتان قانون: "هر زمان که وجود دارد این است که سرکوب وجود دارد مقاومت'

صادر شده در: 28/07/2020 - 14:39 در یک مصاحبه با فرانس 24 پیشرو در هنگ کنگ فعال ناتان قانون که به دنبال مبارز

توسط NEWSPISHGAMANNN در 7 مرداد 1399

صادر شده در:

در یک مصاحبه با فرانس 24 پیشرو در هنگ کنگ فعال ناتان قانون که به دنبال مبارزه خود را از پایگاه جدید در انگلستان است. در حالی که او اذعان کرد که دلار هنگ کنگ معترضان مواجه خاموش در برابر پکن شد "دیوید مقابل جالوت" سناریوی او برگزار شد امید که خود را طرف پیروز خواهد با کمک از کشورهای دیگر است.

تبلیغات

صحبت کردن به فرانسه 24 از لندن, قانون که به دنبال مبارزه برای دموکراسی و حکومت قانون در بازگشت به خانه. او گفت که او تا به حال گرفته شده از یک "تصمیم شخصی" به ترک هنگ کنگ و حرکت به انگلستان خود را به ادامه دفاع بین المللی کار می کنند.

پیشرو طرفدار دموکراسی فعال گفت: اخیر امنیت ملی قانون اجرا توسط پکن در هنگ کنگ بود که در پایان "یک کشور دو سیستم". در حالی که او اذعان کرد که فعالان مواجه خاموش در برابر پکن شد "دیوید مقابل جالوت" وضعیت او در امید که خود را طرف پیروز خواهد با کمک از کشورهای دیگر است.

قانون گفته او "بسیار سازنده" در جلسه هفته گذشته با وزیر خارجه آمریکا مایک Pompeo و تشویق می شد به چندین کشور از جمله بریتانیا و نیوزیلند تعلیق معاهدات استرداد با هنگ کنگ.

او خار چینی ادعا می کند که او با ما عروسک خیمه شب بازی به عنوان بخشی از یک کمپین اسمیر در برابر او و به نام تحریم علیه مقامات چینی مسئول نقض حقوق بشر در غرب سین کیانگ منطقه و در هنگ کنگ است.

Finallly قانون گفت که به جای تبدیل شدن به یک "گروگان" به آمریکا, ریاست جمهوری, کمپین دفاع از دموکراسی در هنگ کنگ نادر بود موضوع که هر دو حزب دموکرات و جمهوری خواهان می تواند به توافق برسند و او با اعتماد به نفس بعدی آمریکا خواهد بود به آن متعهد است.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن