هاید پارک برگر کینگ برنده شهر مجوز; محله گروه تقسیم

بوستون صدور مجوز هیئت مدیره امروز صبح تایید برگر کینگ در مغازه ها در Riverwood مرکز نوار در رودخانه خیابان با

توسط NEWSPISHGAMANNN در 25 اردیبهشت 1399

بوستون صدور مجوز هیئت مدیره امروز صبح تایید برگر کینگ در مغازه ها در Riverwood مرکز نوار در رودخانه خیابان با حمایت از یکی از محله های گروه خوشحال و در نهایت به دیدن یک رستوران حتی اگر یک Burger King move به بازار و خشم اپوزیسیون از محله ای دیگر که متهم به توسعه و زنجیره ای از تشدید سلامت فقیر از ساکنان مناطق اطراف آن.

رئیس هیئت مدیره کاتلین جویس و عضو لیام کوران رای به نفع اعطای مواد غذایی-خدمت مجوز به 50-صندلی خروجی; عضو Keeana ساکسون رای دادند در برابر.

در ستیز با شنیدن برگزار زوم دیروز mall توسعه دهنده تاد Finard گفت که او برای اولین بار شروع به دنبال یک رستوران برای بازار بیش از 14 سال پیش به عنوان شرکت خود را پاره کردن طولانی بسته Bay State کاغذ آسیاب راه را برای بازار.

Finard گفت: او بهترین سعی خود را برای به دست آوردن یک رستوران در وعده غذایی خوب به باز نشسته رستوران ایده آل با یک صندلی در فضای باز و مانند آن است که او به صحبت کرد "هر تصور اپراتور رستوران پیدا می کنم" حتی Bertucci های 99 و IHOP, اما هیچ کدام تا کنون متعهد به باز کردن وجود دارد.

در نهایت او گفت که او در بر داشت Dhanani گروه Sugar Land, TX, که در عمل 850 برگر کینگ franchises در سراسر کشور از جمله بسیاری در انگلستان است. ساخت و ساز در رستوران جدید به پایان رسید و در اوایل این سال است.

باربارا همیلتون رئیس جمهور از شرق رودخانه خیابان محله ارتباط است که کار با Finard این همه زمان اذعان کرد که "برگر کینگ بود ما اولین انتخاب" اما گفت: صدور مجوز هیئت مدیره که گروه پشتیبانی خود را باز کردن.

اما اعضای Belnel خانواده انجمن محله در سمت دیگر بازار به شدت مخالف این پیشنهاد است.

اولین آنها ناودان دفتر شهردار برای عدم هشدار آنها را به این ایده از یک برگر کینگ تا زمانی که در اوایل این سال است.

اما سپس آنها را پاره و به این ایده بسیار از برگر کینگ یکی دیگر از مواد غذایی سریع مشترک در وسط عمدتا سیاه و سفید محله که در حال حاضر مبارزه با چاقی و دیابت و فشار خون بالا.

آنها خواست هیئت مدیره به رد زنجیره درخواست برای مواد غذایی-خدمت مجوز به عنوان یک تهدید برای آن جامعه به طور کلی و به آن کودکان به طور خاص - مانند صدها نفر از دانش آموزان در سراسر خیابان در بوستون مقدماتی مدرسه منشور و پشت بازار در مطابقت با جامعه روز مدرسه منشور. چنین رد خواهد بود به خصوص مهم در حال حاضر زمانی که Covid-19 است ravaging سیاه جامعه خاص و آخرین چیزی که مردم نیاز فست فود است که تنها به بدتر شدن و یا شروع بیماری زمینه ای است که می تواند گرفتن Covid-19 حتی riskiers.

یک بلندگو به نام رستوران "اساسا عمومی-سلامت نسل کشی علیه این جامعه." دیگران را به رفتن نیست که شدید اما گفت که بچه ها لازم نیست دیگر جایی برای بارگذاری بر چرب و شور و فست فود که در حال حاضر وجود دارد برگر پادشاهان در Mattapan و Roslindale به ذکر دیگر در نزدیکی مواد غذایی سریع رسانه ها از جمله مک دونالد و مترو و پاپا Gino است.

"ما به آن نیاز نیست ما نمی خواهیم آن را و ما واقعا می خواهیم فرزندان ما به سالم" Mukiya بیکر-Gomez گفت.

Marilynne اسمیت Quarcoo با اشاره به ترافیک سنگین در رودخانه و خیابان و گفت که علاوه بر رژیم غذایی و مسائل او در اعتراض به این رستوران را پیشنهاد نیمه شب زمان بسته شدن - زمانی که برگر کینگ در کامینز بزرگراه در Mattapan تنها باز تا 8 بعد از ظهر ساعت دیگر تنها افزایش شانس که خروجی را "جرم بیشتر جوانان در جامعه ما و نه حتی فقط جوانان چون ما می دانیم که بزرگسالان به جرم [نیز]," او گفت:.

یک مقام رسمی در این مسابقه مدرسه نیز خواست هیئت مدیره به رد پیشنهاد مجوز گفت: این مدرسه تلاش می کند تا دانش آموزان به خوردن سالم و بنابراین آخرین چیزی که آنها نیاز است "یکی دیگر از مواد غذایی ناسالم عملیات" در محله.

ساکن Gladys Frias گفت: "ما نمی خواهیم بچه ها تجمع وجود دارد که آنها باید در مدرسه و یا رفتن به خانه برای بعد."

نمایندگان شهرستان نمایندگان ریکاردو ارریو (هاید پارک Mattapan و Roslindale), میشل وو (در مقیاس بزرگ) و Annissa Essaibi جورج (بزرگ) خواسته هیئت مدیره برای تسلیم عمل به طوری که Finard می تواند دوباره ملاقات با Belnel به سعی کنید به کار کردن تفاوت های خود را.

Finard ابراز نا امیدی گرفتار شدن در تیراندازی بین شرق رودخانه و خیابان و Belnel گروه. او گفت: تالار شهر به کارگردانی او از ابتدا برای کار با شرق رودخانه و خیابان و که او نمی خواهد که تا به حال یک مشکل در کار با Belnel اما که او فقط انجام آنچه در دفتر شهردار گفت که او را به انجام.

همیلتون از شرق رودخانه خیابان, گروه, ابراز نا امیدی به عنوان به خوبی. او گفت که بر خلاف Belnel او گروه تا به حال جلسات منظم برای سال و که آن را بلند در نظر گرفته منافع Belnel ساکنان و تلاش برای گرفتن آنها را به گروه خود را در جلسه مشترک مسائل به نقطه "flyering" خانه در آن منطقه است.

هیئت مدیره را رد کرده است مواد غذایی سریع رسانه ها بیش از تغذیه ای و محله-اشباع مسائل در گذشته است.

اما در بازجویی از Finard دیروز جویس نشان داد او را پیدا کنید که معتبر استدلال در اینجا چون نزدیکترین فست فود زنجیره ای خروجی به سایت های مترو فروشگاه است 1.1 مایل دور. کوران و سخن نمی نشان می دهد موقعیت خود را در طول جلسه.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن