در پاندمی سال انوری بام ها به طرفداران یک فرصت نادر

شیکاگو — پایین دو ، Willson Contreras خطوط یک RBI تنها در برابر کربین Burnes به شیکاگو توله اولیه منجر M

توسط NEWSPISHGAMANNN در 6 مرداد 1399

شیکاگو — پایین دو ،

Willson Contreras خطوط یک RBI تنها در برابر کربین Burnes به شیکاگو توله اولیه منجر Milwaukee Brewers در روز شنبه.

جمعیت, به سلامتی, اما آن را یکی از کسانی که لوله کشی-در roars. طرفداران فقط فراتر از پیچک در زمینه انوری تا بر روی پشت بام ها هستند اجازه سست است.

هر چند توله را به زد 8-3 فقط دیدن یک بازی در فرد از بالا و دور شد یک انحراف خوش آمدید برای دکتر دیو Barounis. در حالی که لیگ برتر ballparks خاموش محدودیت برای عموم مردم زمینه انوری یکی از معدود نقاط که در آن آنها می توانید نگاه کنید در عمل.

"واقعا احساس مثل شما در حال برگشت به حالت عادی قادر به تماشای یک بازی بیس بال" گفت: Barounis یک پزشک ICU. "این فقط احساس می کند مانند آن را بخشی طبیعی از آنچه که ما می خواهم به طور معمول باید در تابستان. آنچه که همه ما به دنبال به جلو به این است که به نوعی شکستن یکنواختی شده است که چند ماه گذشته. این احساس که ما در حال بازگشت به روال همه چیز. آن را به ما یادآوری می کند که همه چیز در حال رفتن به گرفتن بهتر است."

کمی در مورد این بیماری همه گیر تاخیر فصل است و روال با شروع عقب رانده چهار ماه به دلیل coronavirus برنامه کاهش از 162 بازی به 60 و تیم هایی که بازی بدون تماشاگر در می ایستد.

اما برای طرفداران به دنبال برای دیدن لیگ اصلی بیس بال زندگی می کنند وجود دارد چند گزینه علاوه بر پشت بام ها همراه Waveland و شفیلد راه. بوستون است Bleacher نوار جمع تحت میدان مرکز کرسی در Fenway پارک. سان فرانسیسکو تا تفرجگاه در کنار McCovey یارو.

احتمال دیگر ممکن است این هتل در راجرز مرکز در تورنتو اما با Blue Jays محروم توسط دولت کانادا از بازی در صفحه اصلی به دلیل ویروس نگرانی که ،

در شیکاگو بلیط به 16 بام ها می آیند در یک قیمت سنگین -- در مورد $300 به $440 نسبت به معمول $150. آنها می توانند صندلی در حدود 200 تا 250 اما 20 درصد ظرفیت محدود آنها را به فروش 40 تا 50 در هر بازی.

در دسترس بلیط رفتن سریع با حدود 90 درصد خریداری توله معاون اجرایی رئیس جمهور از بازاریابی و فروش, کالین فالکنر گفت. تیم مالکیت دارای 10 از پشت بام کسب و کار و به فروش می رساند برای یکی بیشتر. برخی از گروه های خرید یک بام و توزیع تنها بخشی از کسانی که بلیط اجازه می دهد تا برای بیشتر اتاق به فاصله اجتماعی.

"تقاضا شد قریب به اتفاق" فاکنر می گوید.

در سراسر Waveland خیابان فقط فراتر از چپ-زمینه سفید کننده به این معناست Barounis یکی از حدود 20 نفر در یک محل تفرج. وجود دارد متوسط چک در ورودی و یادآوری تمام اطراف اجتماعی در مورد فاصله با برخی از صندلی های مسدود شده.

گزینه های مواد غذایی کوچک ترین آینده آماده و در خدمت توسط کارکنان به جای بوفه. اما وجود دارد مقدار زیادی از نوشیدنی و همچنین به عنوان ضد عفونی کننده دست. و نظر بد نیست ،

هشدار مسیر از سمت چپ به مرکز مسدود شده توسط حقه و تصویری هیئت مدیره قطع عمیق مرکز زمینه. اما بسیاری از عمل آسان است برای دیدن.

به سلامتی از خانه ستاره شرق قابل شنیدن هستند. و توله می توانید شنیدن سر و صدا از پشت بام ها.

"من فکر می کنم تنها چیزی که من شنیده بود معمولی Ryan براون بوس" جمعه, مدیر, David Ross گفت. "من فکر می کنم تیم خود را هو او هنگامی که او دیروز اعلام کرد; آنها می خواهند او را در خانه احساس. او خیلی خوب ورزشی در مورد همه است."

اندرو سلیگمن یک خبر مربوط به نویسنده است.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن