مجروح Mbappé تردید برای لیگ قهرمانان در ضربه ای بزرگ به PSG

صادر شده در: 25/07/2020 - 15:12Modified: 25/07/2020 - 15:14 پاریس سن ژرمن ممکن است مجبور به انجام کار بدون K

توسط NEWSPISHGAMANNN در 4 مرداد 1399

صادر شده در: Modified:

پاریس سن ژرمن ممکن است مجبور به انجام کار بدون Kylian Mbappé زمانی که آنها سر خود را در لیگ قهرمانان مبارزات انتخاباتی در ماه اوت پس از ستاره مهاجم دچار رگ به رگ مچ پا در فرانسه خود را از جام حذفی را برنده شوید.

تبلیغات

Mbappé مجبور شد به لنگی کردن زمین در روز جمعه و پس از او به ارمغان آورد یک دست و پا چلفتی چالش از سنت اتین-کاپیتان Loïc پرین در 26 دقیقه است.

در شنبه پاری سن ژرمن گفت: آزمایشات نشان داده بود "یک رگ به رگ راست مچ پا قابل توجه آسیب رباط" ریخته گری شک در Mbappé حضور زمانی که لیگ برتر از سر گرفته است.

پاری سن ژرمن رفت و در را به نفع خود بد خو نهایی در برابر سنت اتین-حسن نیت ارائه میدهد از یک هدف تنها توسط برزیل نیمار. اما این پیروزی تحت الشعاع قرار بود توسط Mbappé خروج.

فرانسه قهرمان چهره Olympique Lyonnais در لیگ, فینال جام حذفی جمعه آینده و لیگ قهرمانان اروپا یک چهارم نهایی برابر آتالانتا آینده در ماه آینده.

PSG رئیس Tuchel در Mbappe آسیب میان فرانسه جام پیروزی

روز جمعه ثابت در Stade de France مشخص شده بازگشت فوتبال فرانسه پس از چهار ماه تعلیق به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

بر خلاف بقیه از اروپا لیگ برتر که در نهایت دوباره با وجود بحران بهداشت و درمان فرانسه لیگ 1 به پایان رسید قبل از موعد مقرر در ماه مارس با PSG یکچهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای هفتمین بار در هشت سال است.

قطر متعلق به باشگاه در حال حاضر با کسب دو ممکن است چهار غنائم در این فصل اما هدف واقعی خود را به پرچ اول خود را در لیگ قهرمانان اروپا.

با وجود هزینه های ثبت مبالغ به ضربه محکم و ناگهانی تا امثال نیمار و Mbappé های پاریسی هستند و در عین حال به گذشته چهارم نهایی مرحله از اروپا باشگاه فوتبال برتر مسابقات است.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن