جهادگران راه اندازی حمله به نیجر اردوگاه پناهندگان سازمان ملل متحد می گوید

صادر شده در: 01/06/2020 - 18:21Modified: 01/06/2020 - 18:21 جهادگران انجام یک حمله هماهنگ در یک اردوگاه مسکن

توسط NEWSPISHGAMANNN در 12 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

جهادگران انجام یک حمله هماهنگ در یک اردوگاه مسکن هزاران مالی پناهندگان در غرب نیجر کشته شدن سه غیر نظامی ربودن یک نگهبان و تخریب منبع آب سازمان ملل متحد روز دوشنبه گفت:.

تبلیغات

حدود 50 جهادگران راه اندازی یک "برنامه عمل" در برابر Intikane اردوگاه پناهندگان در تهوا منطقه در بعد از ظهر یکشنبه, آژانس پناهندگان سازمان ملل UNHCR در نیامی به خبرگزاری فرانسه گفت.

سه قربانیان رئیس کمیته پناهندگان از یک پناهنده هوشیاری و یک نماینده از Tahoua عشایری گروه کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل گفت.

شهر Intikane به برخی 20,000 مالی به پناهندگان و 15000 آواره نیجر شهروندان -- همه آنها فرار روستاهای خود با توجه به جهادی خشونت-و همچنین به عنوان مردم محلی.

"جهادگران تحمیل خسارت در اردوگاه امکانات در خصوص تخلیه تامین مواد غذایی و از بین بردن سیستم که منابع آب آشامیدنی به این منطقه تا شعاع 40 کیلومتر (25 مایل) و" آژانس سازمان ملل متحد گفت.

کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل نماینده در نیجر Alessandra Morelli را محکوم کرد حمله.

"این است که بسیار جدی تروریست ها را نابود کرده اند ما فضا برای زندگی" Morelli به خبرگزاری فرانسه گفت.

یک منبع امنیتی به خبرگزاری فرانسه گفت که قبل از حمله نیروهای جهادی نابود تلفن رله آنتن در آن منطقه.

آسیب پذیر به گروه های مسلح در کشورهای همسایه

نیجر به حدود 60000 مالی پناهندگان که از فرار خود را در کشور پس از آن کاهش یافت و تحت کنترل القاعده وابسته به گروه های جهادی در سال 2012 با توجه به سازمان ملل متحد.

یک فرانسوی به رهبری مداخله نظامی آنها را تحت فشار قرار دادند اما swathes از غرب کشور آفریقایی باقی می ماند خارج از کنترل دولت و مماس با گروه های مسلح.

نیجر را طولانی مرزهاي آن را در معرض مسلح خشونت در کشورهای همسایه.

دولت اسلامی در بیشتر صحرای بزرگ آفریقا (EIGS) انجام حملات مکرر بیش از نیجر غربی مرزهای, در حالی که جنوب, چهره های منظم و ضرب و جرح از نیجریه جهادی گروه بوکوحرام.

با توجه به سازمان ملل متحد جهادی خشونت که اغلب آمیخته با درگیری های قومی ادعا کرد زندگی از 4000 نفر در سال گذشته در بورکینافاسو مالی و نیجر سه نفر از فقیرترین کشورهای جهان است.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن