قاضی قوانین دولت نمی تواند shut gun فروشگاه فقط به این دلیل که ما در یک وضعیت اضطراری

یک قاضی فدرال امروز با صدور دستور مقدماتی که میله های رژیم صهیونیستی است. بیکر از ادامه shut gun مغازه ها به د

توسط NEWSPISHGAMANNN در 18 اردیبهشت 1399

یک قاضی فدرال امروز با صدور دستور مقدماتی که میله های رژیم صهیونیستی است. بیکر از ادامه shut gun مغازه ها به دلیل, بعد از همه, بیا, Charlie دوم متمم. و می رود که برای شما بیش از حد, Maura.

قاضی دادگاه منطقه ما داگلاس Woodlock را برخی از امتیازات فعلی بهداشت عمومی اورژانس:: فروشگاه اسلحه تنها می تواند فروش اسلحه با تعیین وقت قبلی و بیش از چهار نفر از کسانی که یک ساعت مردم داخل مغازه ها را مجبور به اقامت حداقل شش فوت دور از یکدیگر کارکنان را مجبور به پوشیدن پوشش صورت و فروشگاه ها را مجبور به ارائه دست شویی سینک ظرفشویی و صابون برای کارکنان و هم برای استفاده از آنها. بیمار کارکنان و مشتریان باید در خانه بمانند. فروشگاه ها نیز به عرضه الکل دستمال مرطوب برای هر دو کارگران و مشتریان تنها "اگر در دسترس" به دلیل عدم وجود دست دستمال مرطوب است که به سختی به اندازه کافی برای بسته یک فروشگاه اسلحه پایین. پس از همه.

رژیم صهیونیستی. بیکر در دستور تفنگ مغازه های بسته به عنوان غیر ضروری در دولت از اورژانس اعلام مارس. تفنگ مغازه ها و متمم دوم گروه البته به سرعت شکایت کرد و ادعا کرد در بخشی که به خصوص در طول یک بیماری همه گیر آمریکایی ها نیاز به بازوی خود در برابر خشونت انبوهی که ممکن است به راه انداخته:

نیاز به شخصی از خود دفاع حاد در دوران عدم قطعیت و بحران - زمانی که اجرای قانون خدمات ممکن است یا نه ممکن است قابل اعتماد در دسترس است و هنگامی که (در حال حاضر) جنایی مجرم ممکن است آزاد شده از زندان و یا ممکن است کمتر به احتمال زیاد به زندان برده شد در وهله اول. این بار دقیقا مانند این است که شاکیان و شاکیان کاربران باید قادر به ورزش خود را به حقوق اساسی برای نگه داشتن و حمل سلاح است.

در طی دو روز از جلسات این هفته Woodlock نشان داد او موافقت کرد که یک کشنده بیماری همه گیر است که به اندازه کافی دلیل برای محدود کردن مردم متمم دوم حقوق.

محرومیت موفق تجدید نظر توسط دولت Woodlock منظور می رود به اثر در ظهر روز شنبه.

اگر شما در حال حاضر نیست که یک تفنگ مجوز نمی سعی کنید برای ایجاد یک قرار ملاقات خود را با محلی حقوقی فروشنده اسلحه, هر چند - سفارش تنها به, آیا فروشگاه های مجاز به باز و برگ دست نخورده دولت, تفنگ-اجازه مقررات که نیاز خواهد بود صاحبان اسلحه به دریافت مجوز از اداره پلیس محلی خود را برای اولین بار.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن