قاضی می گوید: بهداشت و درمان باشگاه ها بیش از حد اعمال شده بر دولت coronavirus shutdown; پرتاب خود را با توجه

یک قاضی فدرال امروز را رد کرد و پرونده های حقوقی توسط بهداشت و درمان باشگاه در برابر رژیم صهیونیستی است. بیکر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 3 مرداد 1399

یک قاضی فدرال امروز را رد کرد و پرونده های حقوقی توسط بهداشت و درمان باشگاه در برابر رژیم صهیونیستی است. بیکر تصمیم به تعطیل آنها به دلیل Covid-19 تا حدودی به دلیل فرماندار است پس از لغو این ممنوعیت تا حدودی به دلیل فرماندار مسئولانه عمل به آنها را به عنوان خطرات بالقوه بهداشتی در وسط مرگبار بیماری همه گیر.

دادگاه منطقه ای ایالات متحده دنیس کاسپر حکومت امروز است که اگر هیچ چیز دیگری مناسب توسط دو شرکت یک نام ورزشگاه جهان, جهان دیگر, ورزشگاه بودند مسئله به دلیل رژیم صهیونیستی است. بیکر لغو ممنوعیت بهداشت و درمان باشگاه در اوایل این ماه.

اما کاسپر نیز رد آنها خسارت برای آنها بسته شد بین آوریل و ژوئیه تحت بیکر اعلام عمومی-بهداشت و درمان اضطراری و گفت که به دور از "خودسرانه و هوس باز" بیکر تصمیم گیری در چه تشکیل "ضروری" شرکت های است که می تواند باز باقی می ماند نشان داد توجه به بهداشت عمومی نگرانی - تمام نقطه خود را اضطراری اعلام و دستورات مربوط به آن:

بر خلاف شاکیان ادعا که انتخاب برای تعیین تناسب امکانات غیر ضروری بود خودسرانه فرماندار بر اساس تصمیم بر پزشکی و شواهد علمی و پژوهشی و در نتیجه عقلانی مربوط به آن منافع است. استشهاد از دکتر مونیکا Bharel این ماساچوست وزارت بهداشت کمیسر گواه است که تصمیم گیری در مورد امکانات تناسب اندام حمایت شد, در میان چیزهای دیگر تحقیقاتی که امکانات تناسب اندام تمایل دارند که یک بار بالا از عوامل بیماری زا در سطوح کمک به سهولت گسترش این واقعیت است که مردم افزایش حجم و نرخ تنفس در حین ورزش باعث افزایش خطر ابتلا به گسترش در طول تمرین و مطالعه ارتباط COVID-19 موارد به تناسب امکانات در کره جنوبی است که اشاره به شدت تمرین و گرم, هوای مرطوب به عنوان یک عامل کمک به گسترش ویروس. بر این اساس فرماندار اقدامات عقلانی مربوط به مشروع و علاقه را نقض برابر حفاظت از بند.

او اضافه کرد که فرماندار جدید مقررات که نیاز به باشگاه ها را خاص مطابق با اصول بهداشتی و اجتماعی-فاصله گام به باز بماند نه حکم فرماندار به پرداخت خسارت:

در حالی که undoubtably, شاکیان و بسیاری از دیگران دچار یک معامله بزرگ از جهانی همه گیر دادگاه نمی توان نتیجه گرفت که مارس 23rd, سفارش منجر به آسیب های جبران ناپذیر به این شاکیان به خصوص که در ورزشگاه حاضر شده مجاز به بازگشایی شده است. در دهان استدلال شاکیان مشاور پیشنهاد شده برای اولین بار است که حتی اگر دولت تا به حال وارد فاز سوم و امکانات تناسب اندام بودند در حال حاضر مجاز به باز تاکیدی رهایی هنوز موجه چون فرماندار نیاز به ورزشگاه به رعایت برخی از شیوه های ایمنی برای بازگشایی شده است. کنار گذاشتن که چنین استدلال ساخته شده بود و نه در احزاب حرکات دادگاه نمی تواند می گویند در این رکوردی است که حتی چنین مشاجره مقدار به آسیب های جبران ناپذیر که در آن هیچ پیشنهادی که به ورزشگاه شده اند قادر به بازگشایی به عنوان یک نتیجه از همان.

باشگاه مطرح با توجه روند - آنها فرصت داده نشد تا به درخواست تجدید نظر بیکر تصمیم به تعطیل آنها در ماه مارس است. کاسپر گفت: حق دادرسی منوط به محدودیت در شرایط اضطراری و اضافه کرد "[T]او دولت را قوی کرده است علاقه ای به توقف گسترش COVID-19 و بر این اساس نمی توان گفت که فرماندار را انجام مقدار [به] وجدان تکان دهنده عمل است."

کاسپر همچنین در این باشگاه به حصیر بر روی یک زن و شوهر از دیگر مسائل حقوقی: آنها باید ثبت شکایت خود را خیلی دیر و پس از فرماندار اعلام, به جای انتظار تا ماه ژوئن و آنها باید در نظر گرفته شود که به دلیل پرونده های حقوقی شامل اقدامات فرماندار دولت آنها باید شکایت کرد و در دادگاه دولت به جای در دادگاه فدرال به دلیل یازدهم اصلاحیه ممنوع دادگاه های فدرال از درگیر شدن در مسائل که متعلق در دادگاه های ایالتی.

او نتیجه گرفت:

در شرایط متعادل از مضرات و منافع عمومی امر به معروف ماه مارس 23rd, سفارش اینجا وارد در پاسخ به بهداشت جهانی بحران را به طور همزمان سازش بهداشت عمومی در حالی که "بی اعتنایی به طور موثر[ing] توازن قدرت ایجاد شده توسط ما سیستم فدرال." ... منافع عمومی در اینجا فوق العاده است که در آن COVID-19 آلوده گرفته و زندگی تعداد زیادی از ساکنان ماساچوست با بالقوه برای آلوده کردن بیشتر.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن