کامالا هریس پیشرفت به عنوان مدعی بالا برای بایدن معاون رئیس جمهور

صادر شده در: 11/06/2020 - 22:02بروز رسانی: 11/06/2020 - 22:14 در میان کشور بازداشت معترضان به نژادپرستی و خش

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

در میان کشور بازداشت معترضان به نژادپرستی و خشونت پلیس آمریکا سناتور کامالا هریس داشت ممکن است قدرتمند و ماندگار لحظه ای که او را فراموش شکست خورده ریاست جمهوری پیشنهاد داد اما در حال حاضر می تواند زمین او شماره 2 نقطه در دموکراتیک بلیط.

تبلیغات

هریس تنها زن خدمت در سنای آمریکا است راهپیمایی در خیابان ها و با حمایت پلیس جدید اصلاح قانون در کاپیتول هیل. او شده است پرقدرت طرفدار فراگیر اجتماعی و تغییر شدید منتقد رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

55 ساله سناتور از ایالت کالیفرنیا نیز تبدیل به یک متحد کلیدی برای دموکرات نامزد ریاست جمهوری جو بایدن آماده برای به چالش کشیدن جمهوری خواه رئیس جمهور در Nov. 3 متحده آمریکا انتخابات در زمانی که مسابقه بوده محوری به خط مقدم مبارزه است.

با بایدن 77 رو فشار درون حزب خود را برای انتخاب یک زن به عنوان همسر در حال اجرا دموکراتیک اهدا کنندگان استراتژیست و کسانی که به مبارزات انتخاباتی خود گفت: در مصاحبه آنها فکر می کنم هریس به طور فزاینده ای به احتمال زیاد انتخاب کنید.

روز بعد از بایدن پرواز به هوستون و ملاقات با خانواده جورج فلوید, آفریقایی-آمریکایی که مرگ در ماه گذشته در مینیاپولیس بازداشت پلیس موجب ناآرامی های مدنی هریس ریاست آنلاین جمع آوری کمک که مشبک بایدن $3.5 میلیون.

"او را درک لحظه" گفت: Marc Lasry خیابان پایتخت گروه رئیس و عضو مجلس ملی کمیته مالی. "آنها می خواهند کسی را galvanize مردم است. او به نظر می رسد آن شخص است."

یک استراتژیست دموکرات با روابط بایدن در این دایره بود و حتی بیشتر بی پرده گفت: حوادث اخیر همه اما لازم بایدن به انتخاب یک زن سیاه و سفید – و هریس است عملی ترین انتخاب است.

"این رفتن به هریس. آن بود که همیشه رفتن به هریس. آن خواهد بود هریس حتی زمانی که جو بایدن فکر نمی کنم آن خواهد بود هریس گفت:" استراتژیست صحبت خواست نامش فاش نشود. "در برخی از نقطه, او تلاش برای متقاعد کردن خود و افرادی مانند او به طوری که او می تواند انتخاب کنید کسی مثل ctq."

Klobuchar یک سناتور ایالات متحده از ایالت مینه سوتا است که سفید دیده است او معاون ریاست جمهوری چشم انداز آسیب دیده به عنوان برخی از فعالان تماس خود را ضبط به عنوان دادستان سابق بر سوء رفتار پلیس در شهرستان که در آن فلوید درگذشت رد صلاحیت.

هریس نیز سخت تر فروش برای دموکرات ها در این حزب چپ گرا که به انتقاد رکورد او را به عنوان دادستان سابق و دادستان کل در کالیفرنیا از جمله آنچه که آنها به عنوان یک شکست برای سرکوب پلیس در آوریم.

منتقدان باقی مانده پس از هریس co-اسپانسر دموکراتیک لایحه این هفته که ممنوعیت chokeholds و حذف برخی از حمایت قانونی برای افسران پلیس.

"او دارای یک تاریخ است که توسط برخی از حساب خوب نیست اما ما می خواهم برای دیدن جایی که او می خواهد به حرکت به گفت:" جودیت براون Dev, مدیر اجرایی, پیشرفت, پروژه, چند نژادی لیبرال وکالت ،

"او در بر داشت او را صدا'

لوری Levenson استاد در Loyola Law School در لس آنجلس است که مهم هریس گفت که او دیده است اعتماد به نفس و آرمان گرایی در این سناتور پس از ریاست جمهوری اجرا به پایان رسید در ماه دسامبر گذشته.

"او در بر داشت او صدای" Levenson گفت. "او بخشی از یک جنبش است."

بایدن و هریس تا به حال برخی از تند و تیز مبادلات در سال گذشته در طول دموکراتیک انتخابات ریاست جمهوری. هریس ناودان او در بحث خود رکورد در دستور قرارگرفتن به عنوان وسیله ای برای desegregate مدارس. برخی از بایدن مشاوران باید به رویترز گفت که حملات آنها سوال که آیا او خواهد بود وفادار به دلیل جاه طلبی های سیاسی.

تام کیسه-Wilner که در خدمت بایدن در امور مالی کمیته نامیده می شود که "آب در زیر پل" و گفت دموکراتیک اهداکنندگان او می داند که به طور فزاینده ای در پشت ایده هریس پیوستن به بلیط.

نه بایدن و نه هریس' دفاتر می دهید. بایدن گفت که او امیدوار است به اعلام معاون ریاست جمهوری انتخاب Aug. 1. هریس گفت: بایدن باید انتخاب کنید هر کس می تواند کمک به او را ضرب و شتم مغلوب ساختن پیشی جستن.

در طول روز جمع آوری کمک بایدن گفت که این دو رقیب سابق در حال حاضر بحث اغلب. "او شده است یک جنگنده و یک اصولی رهبر می شود."

اصلی آنها در ارتباط بوده و از طریق بایدن پسر, کمال, که در خدمت به عنوان دلاور دادستان کل وقتی هریس برگزار شد همین پست در کالیفرنیا است. کمال بایدن که در اثر سرطان مغز در 2015 و هریس مشغول به کار بر روی تعدادی از مسائل با هم.

در جمع آوری کمک بایدن صحبت از لحظه ای که او زد به هریس در فیلادلفیا بعد از کمال مرگ و او به معاون سابق رئیس جمهور در آغوش بگیرید و به او گفت: "من شما را دوست دارم و من عاشق کمال."

"من نمی خواهد که می شود."

دیگر زنان تحت نظر بایدن شامل آتلانتا شهردار Keisha لنس کف و نماینده ایالات متحده وال Demings از فلوریدا. هر دو فاقد هریس' عمیق در زمینه های عمومی و سیاست است.

تئودور جانسون یک تحلیلگر در مسابقه و سیاست در دانشگاه نیویورک قانون مدرسه Brennan Center for Justice گفت: "برای کسانی که هنوز شک توانایی های خود را و یا دوست نداشتن من مطمئن هستم که بسیار وجود دارد که می توانید آنها را به نفع خود بیش از. اما برای هر کس دیگری که دموکرات ها نیاز به پیروزی در کاخ سفید, من فکر می کنم او سهام افزایش یافته است."

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن