ESPN نتواند زمین برای اولین بار از غول-داجرز تجاری برای شکستن تکرار اشتباه در دوم باز یافته

طرفداران امید به تماشای زمین از San Francisco Giants' 2020 فصل آن را به عنوان اتفاق افتاده بودند به جای درمان

توسط NEWSPISHGAMANNN در 3 مرداد 1399

طرفداران امید به تماشای زمین از San Francisco Giants' 2020 فصل آن را به عنوان اتفاق افتاده بودند به جای درمان به تجاری برای نرم افزار شرکت ریمینی استریت و همچنین آغاز چه بود تقریبا مطمئن به یک پرچین آگهی Stamps.com.

ESPN بود که مسئول رادیو و تلویزیون های غول پیکر فصل بازکن در برابر لس آنجلس داجرز به مخاطبان ملی از دست رفته زمین برای اولین بار از این بازی به این دلیل که شبکه بر یک شکست تجاری.

این Stamps.com آگهی ناگهان قطع برای بازگشت به اکشن که در آن بینندگان می توانید تعداد زمین بود در یکی از نمره chyron و یک دونده در حال حاضر در پایه.

"خوش آمدید هر کس. ما عذر خواهی بازی رو تحت یک راه سریعتر از ما فکر آینده از تجاری" ESPN کارل Ravech توضیح داد: قبل از گفتن بینندگان آنچه را که آنها از دست رفته است. "مایک Yastrzemski رسیده خطا که شارژ خواهد شد به کوری Seager زمین توپ دستکش خود را."

این شبکه سپس اقدام به اجرای یک شکست تجاری بیش از زمین برای اولین بار از ورود دوم نیز اگر چه در این زمان زمین بود به سادگی به یک توپ پرتاب شده توسط پارچ شروع داستین ممکن است که منجر به یک 1-0 تعداد به غول outfielder جو مک کارتی. طوری که بیننده می تواند آرامش را در این واقعیت است که آنها را محروم از یک برنامه به طور بالقوه خنده دار خطا که ممکن است باعث "به نظر می رسد مانند داجرز' فصل است که در حال حاضر به یک شروع عالی" جوک و محل SportsCenter نیست Top 10 بخش.

شبکه ورزش قطعا از دست رفته درآمد حاصل از آگهی های بازرگانی در طول زندگی ورزشی در طول بیماری همه گیر کوروناویروس اما تبلیغ باید به انتظارنشسته بودند تا به اجرای لکه های خود را در طول MLB بازگشت. سی ان ان گزارش داد که دیزنی تبلیغات فروش توصیف کرده است "تقاضا" برای ESPN بازی ها و دیزنی آگهی خرید و فروش گفت: "ما به فروش می رسد خارج از موجودی برای افتتاح در هفته و بقیه فصل به طور منظم."

اگر آن پایین می آید به فشردن بیشتر آگهی دلار در مقابل بالقوه گرفتن علوفه برای SportsCenter (و بینندگان شاد, البته!) به نظر می رسد ESPN را به سابق.

اریک تینگ است SFGATE دیجیتال خبرنگار. ایمیل: eric.ting@sfgate.com | Twitter:@_ericting



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن