پاکسازی به وضع Covid-19 پاسخ به بحران در روز باستیل مصاحبه

صادر شده در: 14/07/2020 - 13:07 رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی خطاب به همه گیر و اهداف خود برای آینده در

توسط NEWSPISHGAMANNN در 24 تیر 1399

صادر شده در:

رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی خطاب به همه گیر و اهداف خود برای آینده در یک مصاحبه تلویزیونی در روز سه شنبه پس از میزبانی یک روز باستیل مراسم بود که مدرج بازگشت با توجه به کوروناویروس.

تبلیغات

برای اولین بار پس از سال 1945 مقامات فرانسوی به نام خاموش سالانه رژه نظامی همراه شانزه لیزه در پاریس که معمولا علائم طوفان از قلعه باستیل در 14 ژوئیه 1789 که راه اندازی انقلاب فرانسه. فقط 2,000 سربازان – نیمی از تعداد معمول – جمع آوری و در محل کنکورد.

نبرد در برابر ویروس که ادعا کرده بیش از 30000 زندگی در فرانسه بود و تمرکز اصلی این رویداد رسمی در پاریس به عنوان پاکسازی به دنبال برجسته فرانسه موفقیت در یک روز باستیل recalibrated به جشن قهرمانان coronavirus بیماری همه گیر.

پاکسازی نیز تصمیم به تمدید روایت دیگری ژوئیه 14 رئيس جمهور در مصاحبه به جزئیات برنامه های خود را برای surmounting ویرانگر اجتماعی و بحران اقتصادی ساخته شده توسط این Covid-19 شیوع. او رها مراسم پس از به دست گرفتن سه سال پیش با یک تعهد به لرزش تا سیاست به طور معمول, اما دولت جدید در حال حاضر تحت فشار برای اثبات آن می تواند منجر به چالش های بی سابقه ای آن مواجه است.

برجسته پزشکان خواست در این هفته که به صورت ماسک بود اجباری در داخل خانه در حالی که مقامات هشدار داده اند این ویروس به نظر می رسد به گسترش سریع تر در مناطق مختلف به مردم اجازه پایین گارد خود به دنبال کاستن از فرانسه مستند آغاز شد که در مارس 17 و شروع به بلند کردن اجسام در آوریل 11.

با وجود میلیاردها یورو متعهد به حداقل رساندن خسارت های اقتصادی ناشی از این بیماری همه گیر, پرسش باقی می ماند بیش از چگونه دولت خواهد فاستر بازیابی از رکود اقتصادی انتظار می رود برای از بین بردن صدها نفر از هزاران نفر از شغل.

مقامات گفت: رئیس جمهور خواهد آدرس بحران بهداشت و درمان و همچنین چندین اقدامات برای احیای رشد اقتصادی است.

Re انتخابات بافندگی

او همچنین انتظار می رود مجموعه ای از اولویت های دیگر برای تقریبا دو سال است که باقی می ماند قبل از او چهره انتخاب مجدد در سال 2022.

پاکسازی منتقدان را متهم او را از ابتدا دست کم گرفته و سپس نادرست پزشکی بحران است. او محدود خود را به چند آدرس تلویزیونی پس از ماه مارس در حالی که قبلی خود را برتر Édouard فیلیپ لذت بردم افزایش محبوبیت خود را بیش از تصور دست ثابت است.

به زودی پس از یک کابینه re-مختلط در هفته گذشته که او را دیدم نگاهی کنترل از یک اصلاحی دولت جدید نخست وزیر ژان کستکس riled اتحادیه های کارگری گفت: او را به حرکت به سرعت به نهایی بحث حقوق بازنشستگی تعمیرات اساسی که به حالت تعلیق در آمد از بحران.

پاکسازی تحت فشار قرار دادند پیش رو در امضا اصلاحات با وجود حملات گسترده بیش از زمستان است که در بخش سوخت ضد دولت خشم گذاشته لخت در زرد "جلیقه" تظاهرات 2018 و 2019.

بعد از آن در روز سه شنبه پارک در نزدیکی برج ایفل خواهد بود بسته به جمعیت برای روز باستیل آتش بازی در پاریس. ترین شهرهای دیگر را به نام خود نشان می دهد در دسترس نباشد.

(FRANCE 24 با خبرگزاری فرانسه و آسوشیتدپرس)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن