احزاب اصلی را "شکننده' پیمان در برابر راست ملی تجمع در فرانسه به پرپینان

صادر شده در: 30/05/2020 - 16:46بروز رسانی: 30/05/2020 - 16:46 پرپینان در فرانسه در ساحل دریای مدیترانه دیده

توسط NEWSPISHGAMANNN در 10 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

پرپینان در فرانسه در ساحل دریای مدیترانه دیده می شود به عنوان بهترین شرط بندی برای ملی تجمع (که قبلا جبهه ملی) آن را به عنوان به دنبال برنده شدن در یک شهر بزرگ در دور دوم از این کشور در انتخابات محلی در ماه ژوئن 28. همه نامزدهای دیگر کاهش یافته است به عقب محافظه کار فعلی وجود دارد که آیا این تاکتیک را خاموش نگه دارید این populists.

تبلیغات

در برداشت از این مسابقه در صبح روز شنبه سبز نامزد چپ آن دو اسب مسابقه به پرپینان, بین ملی رالی (RN) مدعی لوئیس Aliot – سابق همراه حزب مارین لوپن – و دیرینه شهردار Jean-Marc پوجل از جمهوری خواهان محافظه کار.

"من می ترسم از مردم پرپینان ساخت مرگبار انتخاب خود را با خشم و غضب گفت:" نامزد سابق سبز اگنس Langevine که سوم مارس را در دور اول و خواستار رای دهندگان برای انتخاب Pujol برای حفظ ملی رالی. نامزد برای رئیس جمهور امانوئل پاکسازی را میانه رو جمهوری در این حرکت که در جایگاه چهارم برگشت در روز پنج شنبه.

در طول پوپولیستی حزب را در دراز مدت مسیر رو به بالا در پای صندوقهای رای بیش از چند دهه گذشته یک "جمهوری خواه جبهه" نازل شده است و استناد به جلوگیری از آن – با احزاب دیگر از سراسر طیف سیاسی ترک پس از دور اول به پشتیبانی RN حریف در ثانیه است.

این مانور به حال مخلوط موفقیت در میان RN افزایش فرانسه در آخرین انتخابات محلی در سال 2014. اگر چه جمهوری خواه جبهه مشغول به کار در پرپینان در آن مسابقه قبلی تامین امنیت پوجل مجدد انتخابات در این سال دور اول نتایج نشان می دهد RN در حال حاضر در یک موقعیت قوی تر.

در حالی که Aliot موفق به کسب 34 درصد آرا و پوجل 30.5 درصد در سال 2014 اولین دور این زمان Aliot صعود کرده به 35.6 درصد – در حالی که پوجل سهم رای کاهش یافت به 18.5 درصد است.

در این زمینه بسیاری از ناظران دیدن یک مبارزه دشوار پیش رو برای 71 ساله پوجل یک عضو شورا در پرپینان از سال 1989 و شهردار این شهرستان از سال 2009. "در راه به یک شکننده جمهوری خواه جبهه" خواندن یک تیتر در روزنامه های محلی L'Indépendantبرجسته Aliot قابل توجهی سرب در دور اول.

به عنوان او تلاش برای برنده شدن در این پرپینان mayoralty برای سومین بار Aliot بازی های برگزار شده است پایین خود را از وابستگی به ملی رالی با کمپین جزوات توصیف او را به عنوان فقط یک "نامزد برای پرپینان شهردار" حذف هر گونه اشاره به این حزب است.

در روز شنبه او تمسخر استفاده از جمهوریخواهان جلو توصیف آن به عنوان یک "کلاهبرداری که اجازه می دهد تا یک شکست خورده و فاسد سیستم در محل باقی می ماند" و گفت که "این آسان نیست برای اجرای یک سمی ضد پوجل کمپین سپس برداشت و مردم به او رای".

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن