ماسک, شخصی, تشک و بدون وضو به عنوان عربستان سعودی بازگشایی مساجد

صادر شده در: 31/05/2020 - 16:42بروز رسانی: 31/05/2020 - 16:42 ماسک چادری نمازگزاران flocked به عربستان مساجد

توسط NEWSPISHGAMANNN در 11 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

ماسک چادری نمازگزاران flocked به عربستان مساجد که بازگشایی در سراسر کشور – به جز در شهر مقدس مکه – یکشنبه برای اولین بار در بیش از دو ماه به عنوان پادشاهی کاسته محدودیت های اعمال شده برای مبارزه با Covid-19 شیوع.

تبلیغات

نمازگزاران نگه داشته و حداقل دو متر از هم جدا در عربستان مساجد در میان مقررات سختگیرانه نیاز به استفاده از ماسک های صورت شخصی و نماز تشک اجتناب از دست دادن و ایستاده حداقل دو متر از هم جدا.

افراد مسن و کودکان زیر 15 سال و افراد مبتلا به بیماری های مزمن هستند مجاز نیست. مردم باید انجام وضو مراسم عمل شستن صورت و دستها و پاها قبل از نماز در خانه.

"نمازگزاران با عجله به خانه خدا خود را به انجام وظیفه واجب (نماز) پس از بازگشایی مساجد" وزارت امور اسلامی گفت: در توییتر.

مقامات دستور مساجد برای جلوگیری از ازدحام و توزیع مواد غذایی, نوشیدنی بخور و miswak شاخه های مورد استفاده برای تمیز کردن دندان های, با توجه به وزارت.

اما برخی شکایت کرده است که نمازگزاران شد به شدت مطابق با قوانین.

"من دعا ستايش خدا در همسایگی مسجد... و این یک احساس زیبا" گفت: یک کاربر توییتر.

"اما به خدا قسم میخورم که برخی از مردم نمی مراقبت در مورد هر چیزی. هیچ ماسک صورت. هیچ فرش."

کاهش محدودیت

عربستان سعودی به اسلام مقدس ترین سایت حال تعطیل کردن مساجد سراسر کشور برای بیش از دو ماه به منظور محدود کردن گسترش Covid-19 بیماری تنفسی است.

پادشاهی که گزارش شده بیشترین تعداد coronavirus موارد در خلیج فارس در حال ظهور است که از یک کامل در سراسر کشور مقررات منع رفت و آمد اعمال شده در طول عید فطر مسلمان تعطیلات که نشانه پایان روزه ماه رمضان است.

داخلی ترافیک هوایی نیز از سر گرفته شد روز شنبه با رسانه های دولتی گفت: حدود 100 پرواز برنامه ریزی شده بودند.

وزارت کشور در نظر دارد برای سهولت محدودیت در شیوه ای مرحله به مرحله با حکومت نظامی برداشته سراسر کشور – به جز در مکه – بین 6:00 و 8:00 به وقت محلی تا ژوئن 20.

با استثنا از مکه پادشاهی است به بلند مستند به طور کامل از 21 ژوئن.

مرحله به مرحله باز شدن در مکه

در مکه یک ویروس کانون حکومت نظامی برداشته خواهد شد بین 6 صبح و 3 بعدازظهر تا 20 ژوئن و پس از آن مقررات منع رفت و آمد خواهد بود کوتاه با بیشتر از پنج ساعت.

عربستان سعودی گزارش شده بیش از 85,000 coronavirus عفونت و 503 مرگ و میر ناشی از Covid-19.

در ماه مارس آن را به حالت تعلیق در طول سال "عمره" حج بیش از ترس از این بیماری در شهرهای مقدس مکه و مدینه.

که تعلیق را تا اطلاع ثانوی وزارت کشور گفت.

مقامات هنوز اعلام اینکه آنها را به ادامه این سال را به حج برنامه ریزی شده برای اواخر جولای -- اما آنها خواست مسلمانان به طور موقت به تاخیر آماده سازی برای زیارت سالانه.

در سال گذشته برخی از 2.5 میلیون وفادار سفر به عربستان سعودی از سراسر جهان برای شرکت در حج که مسلمانان موظف به انجام حداقل یک بار در طول عمر خود.

مکه را از مسجد شده است تقریبا عاری از نمازگزاران پس از ماه مارس با وهم آور پوچی اطراف مقدس کعبه بزرگ مکعب شکل ساختار نسبت که مسلمانان در سراسر جهان دعا کنید.

اما مسجد کارکنان و پرسنل امنیتی شده اند مجاز به شرکت در نماز.

(FRANCE 24 با خبرگزاری فرانسه و رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن