جلسه سوریه پزشکان در Covid-19 مقدم در فرانسه

صادر شده در: 12/06/2020 - 16:22Modified: 12/06/2020 - 16:22 در ارتفاع Covid-19 گیر هنگامی که فرانسه در بیمار

توسط NEWSPISHGAMANNN در 23 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

در ارتفاع Covid-19 گیر هنگامی که فرانسه در بیمارستان سیستم رو یک بی سابقه بحران بهداشتی و پزشکی کارگران غرق شد بسیاری از پزشکان خارجی داوطلب برای حمایت از خود فرانسه همکاران. خبرنگاران ما رفت و به دیدار, سوریه, پزشکان, زندگی در فرانسه که متعهد به کمک به خود و کشور میزبان – گاهی اوقات در خطر زندگی خود را – و که مهارت در warzone پزشکی ثابت شده یک دارایی با ارزش است.

تبلیغات

بازگشت در اوایل ماه مارس در فرانسه در منطقه شرقی در بر داشت خود را در مرکز Covid-19 بحران بهداشتی. در بيمارستان از Mulhouse استراسبورگ متز-تیون ویل از طریق کسانی که از وردن و Bar-le-Duc ما خبرنگاران به دنبال حسن یک دکتر ER تخصصی در warzone پزشکی; Basma یک gerontologist; Haytham یک paediatrician; محمد, یک متخصص قلب و عروق و Jubran; یک جراح عروق. این سوریه, پزشکان که اغلب شاهد جنگ در کشور خود و پناه گرفته در فرانسه در بر داشت خود را در خط مقدم پزشکی یک بار دیگر.

در بیمارستان ها به سر می برند با Covid-19 بيمار و با غرق احیا تیم های سوریه, پزشکان اشاره کرد خونسردی خود و توانایی خود را برای انطباق با سرعت در شرایط بحرانی.

و با همین دلیل خوب. در حالی که در سوریه Jubran یک جراح عروق, درمان زخمی ها از بمب گذاری. زمانی که در بیمارستان که در آن او کار می کرد در شمال غربی شهر Maarat shahar بمباران شد او از هفت همکاران. به نوبه خود, Basma یک gerontologist دیدم بیمارستان خود را در حومه شهر دمشق توسط رژیم. داشتن سرپناه در فرانسه که در آن آنها در حال حاضر تمرین این پزشکان اغلب دیدم دردناک خود را در زمان جنگ خاطرات اندکی که Covid-19 زده خود بیمارستان.

جنگ در سوریه این است که چه چیزی باعث آنها را به تبعید و آنچه را نگه می دارد Jubran پدر و مادر در یک اردوگاه پناهندگان در شمال غربی ایران در منطقه است. در حالی که در خط مقدم در فرانسه, این پزشکان نیز باقی می ماند و بسیج برای کمک به کشور خود. حسن ER, دکتر, تاسیس NGO SOS سوریه که به ارمغان می آورد کمک و تجهیزات پزشکی به اردوگاه های پناهندگان. Jubran و محمد, در ضمن, ارائه پشتیبانی پزشکی از راه دور و به لطف رسانه های اجتماعی سعی می کنید برای آموزش مردم در مورد Covid-19 اقدامات بهداشتی. همه آنها امید که یک روز سوریه خواهد پیدا کردن صلح به طوری که آنها می توانید به صفحه اصلی بازگشت به تمرین در این کشور بستری است.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن