NCAA موافقت برای به تاخیر انداختن تصمیم گیری در سقوط برگزاری مسابقات قهرمانی

غذای درخواست برای صبر و شکیبایی از کالج ورزشی رهبران NCAA حکام برگزار می شود در هر گونه تصمیم گیری در مورد

توسط NEWSPISHGAMANNN در 4 مرداد 1399

غذای درخواست برای صبر و شکیبایی از کالج ورزشی رهبران NCAA حکام برگزار می شود در هر گونه تصمیم گیری در مورد اینکه آیا برای برگزاری مسابقات قهرمانی حوادث در سقوط ورزش در طول coronavirus بیماری همه گیر.

"امروز شورای حکام و من توافق کردیم که ما باید همچنان به ملاحظه و شدت نظارت بر شرایط بهداشتی در سراسر کشور و اجرای COVID-19 دستورالعمل صادر شده ما در هفته گذشته" NCAA رئیس جمهور علامت Emmert روز جمعه گفت.

بیش از دو دوجین من بخش کنفرانس خواست NCAA بالاترین بدن حاکم برای به تاخیر انداختن یک تصمیم در سقوط قهرمانی تا زمانی که اکثریت لیگ تعیین اینکه آیا برای برگزاری منظم-فصل رقابت است.

نامه ای از کمیسیون انجمن رئیس جمهور و دره اوهایو کنفرانس کمیساریای بث DeBauche مورخ 22 ژوئیه فرستاده شد به هیئت مدیره پیش از آن جمعه نشست. یک کپی از این نامه به دست آمده توسط آسوشیتد پرس.

CCA است متشکل از کمیسیون از تمام 32 بخش کنفرانس ها. نامه حمایت شد 27 کنفرانس از جمله هر قدرت پنج کنفرانس و چند که نمی حامی فوتبال است. پنج همایش ممتنع. NCAA بخش من فوتبال نظارت کمیته ساخته شده مشابه درخواست صبر و شکیبایی به هیئت مدیره در خود نامه ای در اوایل این هفته.

در آن نامه CCA گفت که "نگران به یاد بگیرند که هیئت مدیره در نظر گرفتن عمل به زودی به لغو تمام فصل پاییز NCAA قهرمانی" به دلیل نگرانی های مربوط به کوروناویروس.

گلف: مایکل تامپسون (5-تحت-par 66) و Richy Werenski (67) در صدر PGA Tour 3M باز رهبران در 12-تحت در Blaine, Minn., با تونی Finau (66) سکته مغزی بازگشت.

بروکس Koepka (71) و تامی فلیتوود (72) از دست رفته را کاهش دهد.

• رناتو Paratore birdied آخرین سوراخ به شلیک 5-تحت 66 و حفظ یک سکته مغزی منجر شود در 16-تحت همتراز پس از سه دور در انگلیسی کارشناسی ارشد در نیوکاسل, انگلستان.

فوتبال: Kylian Mbappe آرامی با ظاهری آسیب مچ پا به عنوان Paris Saint-Germain ضرب و شتم 10-مرد-سن-اتین با نتیجه 1-0 به پیروزی فرانسه در جام.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن