فرانسه پاکسازی 'مایل به حضور در اجلاس G7 در ما اگر همه گیر اجازه می دهد تا

صادر شده در: 20/05/2020 - 22:49اصلاح شده: 20/05/2020 - 22:49 رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی باز است برای

توسط NEWSPISHGAMANNN در 31 اردیبهشت 1399

صادر شده در: اصلاح شده:

رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی باز است برای سفر به ایالات متحده برای یک فرد در نشست G7 رهبران اگر coronavirus همه گیر اجازه می دهد تا آن را دفتر خود گفت: پس از رئیس جمهور ایالات متحده گفت که او با توجه به میزبانی این رویداد پس از همه.

تبلیغات

"او باز او حتی حاضر به رفتن وجود دارد اما بدیهی است که با این نکته: تنها در صورتی که شرایط بهداشتی اجازه می دهد" یک Élysée کاخ رسمی گفت: پس از پاکسازی و ما رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در صحبت با تلفن.

مغلوب ساختن پیشی جستن است که سر از G7 در این سال در حال برنامه ریزی برای برگزاری این سال نشست در انتخابات ریاست جمهوری عقب نشینی از کمپ دیوید مریلند در ماه ژوئن قبل از لغو این رویداد در ماه مارس در میان بدتر شدن وضعیت سلامت.

روز چهارشنبه گفت که او ممکن است دوباره میزبان اجلاس G7 در واشنگتن و یا کمپ دیوید به دلیل آن خواهد بود "نشانه ای بزرگ برای همه" از همه چیز به حالت عادی بازگشت.

اگر این اجلاس اتفاق می افتد, ما می خواهم درخواست که هیئت بود مقایسه به حداقل پرسنل و جلوگیری از حوادث غیر ضروری مانند ازدواج برنامه یک مقام ارشد کاخ سفید گفت: با توجه به آسوشیتد پرس.

تصمیم نهایی مورد نیاز خواهد بود در روزهای آینده به اطمینان حاصل شود زمان کافی برای آماده شدن برای نشست سطح بالا ،

"هر شکل G7 جلسه طول می کشد که آیا آن یک ویدئو کنفرانس و یا در غیر این صورت من قطعا در مبارزه برای multilateralism که بسیار روشن هر دو در G7 و G20" گفت: صدراعظم آلمان ،

فشرده شده توسط AP در مورد اینکه آیا او در نظر واقعی سفر به آمریکا مرکل گفت: "من را انتخاب کرد من کلمات را با مراقبت."

نخست وزیر کانادا جاستین ترودو به نام آن یک ایده جالب اما گفت که رهبران نیاز به مقدار زیادی از جزئیات بیشتر ، او گفت مهم است که G7 عربستان در ماه ژوئن به طوری که آنها می توانید در مورد این بیماری همه گیر و بازگرداندن فعالیت های اقتصادی.

(FRANCE 24 با AP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب