جدید فرانسوی PM کستکس وعده €7.5 میلیارد دلار برای کارکنان بیمارستان در پی بیماری همه گیر

صادر شده در: 08/07/2020 - 07:33 فرانسه نخست وزیر جدید ژان کستکس روز سه شنبه گفت: دولت خود را متعهد یک پاکت €

توسط NEWSPISHGAMANNN در 18 تیر 1399

صادر شده در:

فرانسه نخست وزیر جدید ژان کستکس روز سه شنبه گفت: دولت خود را متعهد یک پاکت €7.5 میلیارد به بالا بردن حقوق و دستمزد کارکنان در بیمارستان ها به شدت تیره و تار توسط coronavirus بیماری همه گیر.

تبلیغات

"من اصرار برای مشاغل در قلب بحث" کستکس گفت در توییتر مذاکرات میان اتحادیه های کارگری در بیمارستان مقامات و دولت آغاز شده است که قبل از ترمیم کابینه در روز دوشنبه.

مقامات در وزارت بهداشت نمی شد فورا در دسترس است برای اظهار نظر.

اگر چه فرانسه لذت می برد شهرت برای داشتن یکی از بهترین سیستم بهداشت و درمان کارکنان بیمارستان درخواست شده است برای پول بیشتر مشاغل و تجهیزات در دهه گذشته برای رسیدگی به بهتر نیازهای یک پیری جمعیت و کمبود پزشکان شهرستان.

این بیماری همه گیر کوروناویروس تیره و تار سیستم و حتی بیشتر با بیمارستان ها در بدترین مناطق ضربه رو ناامید کمبود تخت و دنده محافظ.

>> 'پیروزی' در چه هزینه ؟ چگونه Covid-19 در معرض ترک در بهداشت و درمان

هفته گذشته دولت از نخست وزیر ادوارد فیلیپ پیچیده هفته از مذاکرات با کارگران بهداشت در بیمارستان تعمیرات اساسی در پاسخ به بحران است.

کارکنان به مدت طولانی در مورد شکایت ناکافی کارکنان و پرداخت کم است که باعث پزشکان و پرستاران به کار در کلینیک های خصوصی به جای. این مسئله منجر به یک سری از حملات بیش از سال گذشته است.

سلامت کارگران در حال حاضر مصمم به نوبه خود گسترده همدردی لذت می برد و در طول این بیماری همه گیر به پیشرفت ملموس برای بیمارستان و خانه سالمندان کارکنان – کسانی که رئیس جمهور امانوئل پاکسازی شده مورد تحسین قرار گرفته به عنوان "قهرمانان در پوشش سفید".

این مقدار را به جلو توسط کستکس علائم افزایش از €6.3 میلیارد دلار (7 میلیارد دلار) را در جدول با دولت مذاکره کنندگان در شروع مشاوره. اما افزایش رقم شامل افزایش پرداخت غیر پزشکی کارکنان که بخشی از پیشنهاد اولیه.

مقدار اولیه رد شده بود توسط اتحادیه های کارگری که اشاره می کنند که کارکنان بهداشتی درمانی در حال حاضر در میان بالاترین پرداخت در میان OECD گروه از کشورهای توسعه یافته با توجه به سال کاهش بودجه.

(FRANCE 24 با رادیو فردا)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن