نیمار دستور به پرداخت بارسلونا 6.7 میلیون یورو به عنوان مورد در برابر باشگاه را رد کرد

صادر شده در: 19/06/2020 - 22:56ویرایش: 19/06/2020 - 22:56 نیمار باید پرداخت 6.7 میلیون یورو ($7.53 m) به بار

توسط NEWSPISHGAMANNN در 31 خرداد 1399

صادر شده در: ویرایش:

نیمار باید پرداخت 6.7 میلیون یورو ($7.53 m) به بارسلونا, دادگاه دستور داد جمعه پس از بازیکن مورد علیه کارفرمای سابق خود برکنار شد.

تبلیغات

پس از او در جهان-رکورد انتقال به پاری سن ژرمن در سال 2017 برزیل به جلو شکایت کرد بارسا برای 43.6 میلیون یورو است که او ادعا کرد که او با توجه به پاداش های مختلف.

اما یک قاضی برکنار Neymar مورد و به جای طرفه با بارسلونا بود که او نیز شکایت بازیکن سابق خود برای نقض قرارداد.

Neymar پنج روز برای درخواست تجدید نظر در این تصمیم است.

او به عضویت بارسا در سال 2013 و امضا پنج سال جدید قرارداد در سال 2016 که شامل یک تجدید جایزه به ارزش 43.6 میلیون یورو با 14 میلیون پرداخت می شود ،

باقی مانده از 29 میلیون یورو بود که با توجه به پرداخت می شود در تاریخ 1 اوت سال 2017 اما نیمار در سمت چپ بارسلونا در اوت 3 برای پاریس سنت ژرمن که فعال مهاجم 222 میلیون یورو release clause.

بارسلونا حاضر به پرداخت Neymar مانده از پاداش اصرار شرایط قرارداد خود را شکسته شده بود.

این باشگاه در نوبه خود شکایت کرد نیمار و درخواست بازگشت از 14 میلیون یورو به آنها پرداخت کرده بود او را به جلو و همچنین بیشتر از 8.5 میلیون یورو خسارت.

"ما ابراز رضایت خود را با این حکم اعلام کرد که امروز" بارسلونا در بیانیه ای گفت.

"این حکم به طور کامل رد کرد و این بازیکن را ادعا می کنند برای پرداخت EUR43.6 متر و پذیرفته شده بخش بزرگی از دفاع ارائه شده توسط FC Barcelona, به عنوان یک نتیجه از آن بازیکن باید بازگشت EUR6.7m به باشگاه.

"از آنجا که بازیکن را نماینده حق دارد به این تصمیم درخواست تجدید نظر این باشگاه باید همچنان به شور و شوق دفاع از منافع مشروع."

با وجود اختلاف مالی بین بارسلونا و نیمار هر دو باشگاه و این بازیکن شده اند مشتاق به پیوست شود.

وجود دارد و حتی بحث های سال گذشته در مورد آینده به یک توافق خارج از دادگاه اما سازش نمی تواند رسید.

بارسا صرف بیشتر از تابستان سال گذشته انتقال پنجره مذاکره انتقال با PSG اما قادر به حمله به ایران حتی به عنوان یک تعداد زیادی از بازیکنان مختلف ارائه شد در ارز.

نیمار همچنان محبوب رقم در میان سران بارسا تیم از جمله لیونل مسی و لوئیس سوارز با او تشکیل یک ویرانگر حمله سه نفر در طول زمان خود را در Camp Nou.

"من آن را گفته ام بسیاری از بار به عنوان یک فوتبالیست نی یکی از بهترین در جهان است و من دوست دارم او را به بازگشت" مسی در مصاحبه ای گفت: با بارسلونا روزنامه Mundo Deportivo در ماه فوریه است.

"او همیشه خوشحال بود او تا به حال سرگرم کننده هر دو در و خارج از زمین. او به ارمغان آورد یک حس خاص از شادی به اتاق پانسمان."

مسی افزود: "او مشتاق به بازگشت او همیشه پشیمان. او تلاش زیادی برای بازگشت و خواهد بود که اولین گام در تلاش برای به دست آوردن او را در اینجا."

یکی دیگر از تلاش برای دوباره ثبت نیمار بود و انتظار می رود در تابستان امسال اما پیامدهای مالی از این بیماری همه گیر کوروناویروس توافق حتی بیشتر بعید است.

"نیمار-نوع نقل و انتقال را نمی خواهد اتفاق می افتد گفت:" لالیگا جمهور خاویر Tebas در اوایل این ماه.

نیمار آورده شد و به پاری سن ژرمن به آنها کمک کند در نهایت برنده لیگ قهرمانان اما آنها موفق به گذشته گذشته 16 در دو سال اول در باشگاه.

در این فصل آنها یکی از چهار تیم از طریق به مرحله یک چهارم نهایی خواهد شد که در لیسبون در ماه اوت با توجه به اعلام ساخته شده توسط یوفا روز چهارشنبه.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن