نیجریه Nollywood می شود خلاق در پاسخ به Covid-19

صادر شده در: 04/06/2020 - 12:26Modified: 04/06/2020 - 12:26 به عنوان coronavirus بسته کسب و کار در سراسر جها

توسط NEWSPISHGAMANNN در 15 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

به عنوان coronavirus بسته کسب و کار در سراسر جهان و میلیاردها دلار به ماندن در خانه نیجریه مدیر اوبی Emelonye آمد تا با راه های خلاقانه برای حفظ فیلمبرداری.

تبلیغات

با الهام از همسرش نهفته تماس از انزوای خود در بریتانیا نوشت و با هم ویژگی های کوتاه در مورد یک زن و شوهر از هم جدا شده میان لندن و لاگوس.

وجود دارد فقط یک روز برای تمرین و دو برای فیلمبرداری و بستگان شات بازیگران بر روی گوشی های تلفن همراه در خانه های خود را در دو قاره.

"به خودم گفتم" چه می شود اگر من یک فیلم از راه دور? من می توانید مستقیم به من بازیگران و تولید آن از خانه و هزینه صفر" شناخته شده 53 ساله مدیر گفته.

"من می خواستم برای نشان دادن افراد جوان است که با وجود مشکلات بی شماری از حرفه ما با وجود coronavirus شما می توانید یک فیلم را بدون بودجه و بدون حتی یک دوربین واقعی."

نوآوری همواره مشخصه نیجریه Nollywood -- دوم پرکار ترین صنعت فیلم در این سیاره -- به عنوان آن افزایش یافته است از لرزان, در خانه, فیلم slickly-تولید فیلم های پرفروش.

اما در حال حاضر در coronavirus بحران است که دیده اجتماعی فاصله قوانین تعطیل شاخه و سینما بسته بخش نیاز است که روح تر از همیشه.

"ما یک گونه در معرض خطر ما باید نوآورانه و به مرزهای" گفت: Emelonye که کوتاه "قلب 2 قلب" منتشر شد به صورت رایگان در یوتیوب در ماه گذشته.

"همه چیز بسیار بد است ؟ شما می توانید آنها را بهتر!"

'دشوار'

نیجریه صنعت فیلم است پر از تناقض.

در سطح قرمز, فرش, glitz و پر زرق و برق ستاره ها با میلیون ها نفر از Instagram followers.

اما در زیر بسیاری از بخش های ضعیف بودجه, حقوق ولخرجى و شایع دزدی محروم می سازد آن را بسیار مهم درآمد.

ورود ویروس به برخورد یک ضربه عمده فقط به عنوان تولید کنندگان سعی کنید به تمرکز بر روی با کیفیت بالاتر فیلم و سینما مخاطبان رشد و غول مانند Netflix فشار به شیر به این کشور از 200 میلیون نفر پرجمعیت ترین در آفریقا است.

موسی Babatope تماشا در ترس به عنوان یک دولت منظور نزدیک دیدم درآمد تبخیر بیش از سه ماه گذشته در Filmhouse یک سینمای زنجیره ای او شرکت تاسیس در سال 2012.

"ما شده است و از طریق دیگر زمان دشوار است اما این بحران است و حتی بدتر" او به خبرگزاری فرانسه گفت.

Babatope تخمین زده می شود از دست می دهد برای این بخش رسیده بود بیش از 9 میلیون دلار (هشت میلیون یورو) تا کنون با توجه به این ویروس است.

ده ها تن از فیلم شاخه شده اند را در خود نگه دارد و یا اوراق و لژیون از کارگران در صنعت-از آرایش هنرمندان برای تکنسین های برای ushers -- می رویم پرداخت نشده است.

Netflix به حالت تعلیق در فیلمبرداری از آن اولین سری اصلی ساخته شده در نیجریه و فرانسه, رسانه های غول Vivendi است و تاخیر در افتتاح اولین سینما در پایتخت آبوجا.

توزیع کنندگان حساب برخی از 50,000 شغل در معرض خطر هستند پس بخش juddered را متوقف کند.

"این رفتن به یک در حالی که قبل از آن واقعا شروع می شود تا دوباره" Babatope گفت.

'تجربه های جدید'

به حرکت جریان مشکلات این صنعت آغاز شده است هل دادن مرزهای آن است.

تولید کننده چارلز Okpaleke تیمی با دو سینمای محلی زنجیر پیدایش و Silverbird به راه اندازی open-air "Drive-in" امکانات.

اولین نمایش فیلم در ابوجا در اواخر ماه مه دیدم تمام بلیط ها فروش فقط در چند ساعت به عنوان بینندگان رفتند به تماشای فیلم "زندگی در اسارت" از راحتی از اتومبیل های خود را.

"COVID نیروهای ما را به تجدید نظر در عادات ما, اما آن را نیز یک فرصت برای سعی کنید تجربه های جدید," Okpaleke به خبرگزاری فرانسه گفت.

تولید کنندگان و مدیران نیز به دنبال به طور فزاینده ای به انتشار فیلم های خود را در جریان آنلاین خدمات مانند Netflix و محلی خود را رقیب Iroko تلویزیون.

و حتی بالا و آینده صنعت امیدوار بودند این فرصت را به نگه داشتن در حد عالی رساندن مهارت های خود را با وجود این اختلالات.

فرانسوی راه اندازی LAFAAC با همکاری سینما مدرسه Femis و نیجریه کانال تلویزیونی Wazobia به ارائه آموزش آنلاین را می توان به فیلمنامه نویسان از طریق یک برنامه تلفن همراه.

"امروزه وجود دارد این است که تقاضای زیادی برای سری از Subsaharan آفریقا با وجود فقدان نسبی آموزش" گفت: LAFAAC بنیانگذاران فرانسوا Catala.

"من باور دارم که آنلاین منتشر آینده از Nollywood."

(AFP)

  



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب