Olivia de Havilland, ستاره هالیوود را عصر طلایی می میرد در 104

صادر شده در: 26/07/2020 - 20:11 "بر باد رفته" ستاره Olivia de Havilland, برنده دو جایزه اسکار و در میان آخری

توسط NEWSPISHGAMANNN در 5 مرداد 1399

صادر شده در:

"بر باد رفته" ستاره Olivia de Havilland, برنده دو جایزه اسکار و در میان آخرین بازمانده ستاره عصر طلایی هالیوود درگذشت, روز یکشنبه در خانه اش در پاریس. او 104.

تبلیغات

De Havilland مرگ طبیعی مرده در خانه اش در پایتخت فرانسه که در آن او زندگی می کردند برای بیش از 60 سال می گوید: "مستقر در نیویورک روزنامه لیزا گلدبرگ.

او حرفه بازیگری شامل دو جایزه اسکار پیروزی بر هالیوود استودیو سیستم و در حال اجرا دشمنی با خواهر, Joan Fontaine که شایسته یک فیلمنامه.

او برای اولین بار جلب توجه با بازی مقابل swashbuckling Errol Flynn در یک سری از فیلم های شروع در دهه 1930 ساخته شده و پایدار تصور به عنوان سنگین جنوب, دختر خوشگل ملانی در "بر باد رفته" در سال 1939.

بعد از آن او را مجبور به مبارزه برای دریافت بیشتر به چالش کشیدن نقش — یک جنگ که به پایان رسید تا در دادگاه اما با پرداخت اسکار برای "هر خود" در سال 1946 و "اری برنده زن" در سال 1949.

De Havilland یک naturalised آمریکایی که متولد شد به انگلیسی پدر و مادر در ژاپن زندگی کرده بود در پاریس از سال 1953. او نیز به دست آورد ملیت فرانسوی و یک گیرنده فرانسه لژیون افتخار این کشور بالاترین تمایز است.

او ساخته شده چند ظاهر عمومی پس از بازنشستگی اما بازگشت به هالیوود در سال 2003 به شرکت در 75 جوایز اسکار نشان می دهد.

مصرف در استودیو

De Havilland خانواده به کالیفرنیا نقل مکان کرد هنگامی که او و جوآن کودکان بودند. او شروع به بازی در فیلم حرفه ای پس از مدیر Max Reinhardt را دیدم او را در کالیفرنیا تولید "A Midsummer night's Dream" و بازیگران او در سال 1935 فیلم نسخه از این بازی. برادران وارنر تحت تاثیر قرار گرفته بود و به عنوان سفارشی بود در آن زمان امضا نوجوان به هفت سال قرارداد.

هشداردهندگان قرض داده او را به "بر باد رفته" در سال 1939 de Havilland ملایم اما عمدی شخصیت کمک کرد نقش ملانی یکی از فیلم را جذاب ترین بخش است. نقش به دست آورده خود را برای اولین بار از پنج نامزد اسکار.

"من احساس بسیار کشیده به ملانی" de Havilland بعد گفت. "او یک شخصیت پیچیده ای نسبت به قهرمانان من می خواهم بازی و بیش از بیش."

"بر باد رفته" که همچنین ستاره دار کلارک گیبل و ویوین لی و برنده هشت جایزه اسکار از جمله بهترین تصویر.

Olivia de Havilland (second from right) poses with former French president Nicolas Sarkozy and actress Jacqueline Bisset (right) after receiving the Legion of Honour in Sepetember 2010.
Olivia de Havilland (دوم از راست) به شمار سابق رئیس جمهور فرانسه و بازیگر Jacqueline Bisset (راست) پس از دریافت لژیون افتخار در Sepetember 2010. © فیلیپ Wojazer رویترز

اعتبار از نامزدی اسکار و محبوبیت "بر باد رفته" را دریافت de Havilland انواع نقش های او می خواست. او اغلب رد بخش برادران وارنر ارائه شده که منجر به استودیو تعلیق چندین بار او را.

در سال 1943 de Havilland اعلام کرد که او هفت سال مقابله با هشداردهندگان تمام شده بود اما این استودیو گفت: او هنوز هم به آنها بدهکار شش ماه است که او صرف در تعلیق است.

De Havilland برنده در دادگاه ضعف عمده studios' تسلط بیش بازیگران با محدود کردن بازیگران' قرارداد به مدت هفت سال بدون در نظر گرفتن سیستم تعلیق زمان. اما به چالش کشیدن یک استودیو قدرتمند شده بود مخاطره آمیز حرکت حرفه ای و او را از ساخت یک فیلم به مدت سه سال.

De Havilland یک بازگشت پیروزمندانه به نمایش در سال 1946 با برنده جایزه اسکار نقش یک unwed مادر "به هر یک خود را دارد." سه سال بعد او تجسم یک دختر ترشیده آورده یکی دیگر از جایزه اسکار برای "اری برنده زن."

رقابت خواهر و برادر

اسکار ارائه شده علوفه و محل برگزاری de Havilland را در رقابت با Fontaine که یک سال کوچکتر. رابطه خود را به حال شده است testy از دوران کودکی و acrimony به یک سطح جدید در سال 1942 زمانی که خواهر بودند و هر دو جایزه اسکار-نامزد — de Havilland برای "عقب نگه سحر" و Fontaine برای آلفرد هیچکاک "سوء ظن است." Fontaine برنده بود.

چهار سال بعد وقتی de Havilland برنده برای "به هر یک خود را" Fontaine تمدید تبریک دست در این مراسم اما de Havilland نیست خدا — یک لحظه گرفته شده توسط عکاسان است. De Havilland گزارش ناراحت بود در مورد شعارهاى سخن گفتن با Fontaine در مورد شوهرش نویسنده مارکوس Goodrich.

خواهران متوقف صحبت کردن در مجموع در سال 1975 پس از مادر خود فوت کرد. Fontaine گفت: de Havilland تا به حال نه او را دعوت به یادبود اما de Havilland ادعا Fontaine گفته بود او بیش از حد شلوغ برای حضور در.

زمانی که Fontaine درگذشت در سن 96 در دسامبر 2013, de Havilland با صدور بیانیه ای گفت که او "شوکه و غمگین است."

De Havilland ساخته شده از 50 فیلم در زندگی حرفه ای او و نه با فلین از جمله "کاپیتان خون" "به اتهام نور تیپ" "ماجراهای رابین هود" و "آنها درگذشت با چکمه های خود را،" او گفت: لا هفتگی او تا به حال پیروز شدن بر فلین اما هرگز بر روی آن عمل.

دیگر نقش های به یاد ماندنی شامل بازی هر دو شیرین و بد دوقلو در "تاریکی آینه" در سال 1946 و روانی بیمار در "گودال مار" که به دست آورده او یک نامزدی اسکار در سال 1948. بعد او ستاره دار در دو به خوبی دریافت تعلیق فیلم "بانوی در قفس" و "هیس ... Hush, Sweet Charlotte" با بت دیویس (هر دو 1964).

De Havilland نمی خواهم راه او به تصویر کشیده شده در سال 2017, فیلم های تلویزیونی شبکه تلویزیونی "دشمنی: بت و جوآن" در مورد دیویس و جوآن کرافورد. او شکایت کرد تولید کنندگان این ادعا او ساخته شده بود به مانند یک شایعات و منافق و پرونده رفت به دادگاه عالی ایالات متحده که اجازه ایستادن حکم که رد De Havilland کت و شلوار.

De Havilland تا به حال یک پسر بنیامین با گودریچ و یک دختر, Giselle با شوهر دوم خود را روزنامه نگار Pierre Galante.

(FRANCE 24 با رادیو فردا)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن