صاحبان بگویید MLB بازیکنان آنها نمی OK فصل بیش از 60 بازی

در یک روز سه عمده-تیم های لیگ برتر — از جمله غول — بسته آموزشی و امکانات در میان شیوع کروناویروس در آریزون

توسط NEWSPISHGAMANNN در 31 خرداد 1399

در یک روز سه عمده-تیم های لیگ برتر — از جمله غول — بسته آموزشی و امکانات در میان شیوع کروناویروس در آریزونا و فلوریدا, لیگ مقامات اذعان کرد که نیاز به در نظر گرفتن برنامه های جایگزین برای مرحله بندی پتانسیل 2020 فصل است.

لیگ اصلی بیس بال صاحبان همچنین گفت: اتحادیه بازیکنان آنها نمی خواهد حرکت کردن از 60-بازی فصل پیشنهاد پنج شنبه و را counterproposal به اتحادیه 70-بازی پیشنهاد پنج شنبه. که می تواند مجموعه صحنه را برای صاحبان برای پیاده سازی یک فصل از هر چه طول آنها شاید به عنوان چند تا 48 بازی با بازیکنان به گزارش بهار دوم آموزش توسط پایان ماه و شروع فصل و یا در مورد جولای 20.

در بیانیه این اتحادیه گفت: این امر در نظر "گام های بعدی." دو طرف می تواند ایران به عنوان بازیکنان را به تصویب گسترش postseason صاحبان مایل اضافی برای تلویزیون درآمد بیش از دو فصل است.

"همه مهمتر بازیکنان باقی می ماند متعهد به بازگشت به کار به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است ،" بیانیه ای گفت:.

تحت مارس 26 توافقنامه کمیسر راب مانفرد اقتدار به مجموعه ای از برنامه — و یا به لغو این فصل به طور کامل به او پیشنهاد کرده است که او ممکن است انجام دهید. بازیکنان می تواند مقابله با تشکیل پرونده شکایت خارج از فصل در حالی که در تلاش برای متقاعد کردن یک داور که MLB موفق به مذاکره با حسن نیت از صاحبان قبلا پیشنهاد فصل از زمانی که 82 بازی.

لایحه Shaikin لس آنجلس تایمز نویسنده است.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب