رئیس آندره Duda برنده انتخابات

صادر شده در: 13/07/2020 - 08:48 لهستان دولت و کمیسیون انتخابات روز دوشنبه گفت که محافظه کار رئیس جمهور آندره

توسط NEWSPISHGAMANNN در 23 تیر 1399

صادر شده در:

لهستان دولت و کمیسیون انتخابات روز دوشنبه گفت که محافظه کار رئیس جمهور آندره Duda برنده 51.21 درصد آرا با تقریبا همه آرا شمارش شده در این کشور در تعطیلات آخر هفته از انتخابات.

تبلیغات

نزدیک به کامل نتایج بر اساس تعداد رای از 99.97% مناطق نشان می دهد که لیبرال ورشو شهردار Rafal Trzaskowski فقط با 48.79 درصد آرا.

نتایج نهایی می تواند تا حدودی متفاوت است اما.

اگر نتیجه متولد شده است, این امر می تواند یکی از نزدیک ترین انتخابات در تاریخ لهستان بازتاب اختلافات عمیق در این اتحادیه اروپا کشور است.

روز یکشنبه رای در اصل برنامه ریزی شده برای ماه مه بود اما با تاخیر میان تلخ سیاسی کشمکش است.

تجزیه و تحلیل: Duda 'اتحاد کج لهستان را روایت بسیار بیشتر به سمت راست'

این شرح یک مبارزه تلخ توسط مسائل فرهنگ است که در آن دولت و رسانه های دولتی و نفوذ کلیسای کاتولیک تمام بسیج در حمایت از Duda, یک محافظه کار اجتماعی.

Duda که با حمایت حاکم جناح راست قانون و عدالت حزب نفع ارزش های سنتی و هزینه های اجتماعی در این عمدتا کاتولیک ملت به عنوان او به دنبال دومین دوره پنج ساله.

به عنوان نژاد محکم تر شد در هفته های اخیر Duda تبدیل شده و بیشتر به سمت راست در جستجوی رای. او در تصرف در حقوق همجنسگرایان به عنوان یک کلید تم افشاگری در مورد حقوق بشر در حرکت به عنوان یک "ایدئولوژی" بدتر از کمونیسم.

Duda کمپین همچنین بازیگران Trzaskowski به عنوان کسی که از فروش خانواده لهستانی یهودی منافع ضربه زدن به ضد سامی استعارههای در یک کشور بود که در خانه به اروپا بزرگترین جامعه یهودی قبل از آن نابود شد توسط آلمان در جنگ ،

(AP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن