Pompeo: هنگ کنگ دیگر حکم مطلوب شرایط تجارت تحت قانون ایالات متحده

صادر شده در: 27/05/2020 - 18:39Modified: 27/05/2020 - 18:39 وزیر امور خارجه مایک Pompeo گفت که او تا به حال

توسط NEWSPISHGAMANNN در 7 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

وزیر امور خارجه مایک Pompeo گفت که او تا به حال تایید شده در روز چهارشنبه به کنگره که دلار هنگ کنگ دیگر موجه درمان خاص تحت قانون ایالات متحده در راه همان است که اعمال می شود زمانی که خاک شد و هنوز هم تحت Britishlaw قبل از جولای سال 1997.

تبلیغات

در یک بیانیه Pompeo گفت: چین قصد تحمیل جدید امنیت ملی قانون در هنگ کنگ بود "تنها آخرین در یک سری از اقدامات است که اساسا تضعیف دلار هنگ کنگ استقلال و آزادی."

"هیچ فرد معقول و منطقی می تواند ادعا امروز که دلار هنگ کنگ حفظ درجه بالایی از استقلال از چین داده و حقایق را بر روی زمین" او گفت:.

"پس از مطالعه دقیق از تحولات در طول دوره گزارش من گواهی به کنگره امروز که دلار هنگ کنگ ادامه نمی دهد به حکم درمان در ایالات متحده قوانین در همان شیوه ای که آمریکا قوانین اعمال شد به هنگ کنگ قبل از جولای سال 1997" Pompeo گفت.

"اکنون روشن است که چین مدلسازی هنگ کنگ پس از خود," او اضافه شده است.

در "هنگ کنگ حقوق بشر و دموکراسی عمل" مصوب کنگره آمریکا و رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در سال گذشته نیاز به وزارت امور خارجه به گواهی حداقل در سال است که این مستعمره سابق بریتانیا به اندازه کافی حفظ استقلال برای توجیه مطلوب آمریکا شرایط تجارت است که باید کمک کرد تا آن را حفظ موقعیت خود به عنوان یک مرکز مالی جهانی.

زیر آن مقامات مسئول نقض حقوق بشر در هنگ کنگ می تواند موضوع را به تحریم, از جمله ممنوعیت ویزا و مسدود ساختن دارایی ها.

آن را در حال حاضر می افتد به ناروا به تصمیم گیری برای پایان دادن به برخی از, همه یا هیچ یک از امتیازات اقتصادی هنگ کنگ در حال حاضر برخوردار است.

مغلوب ساختن پیشی جستن در روز سه شنبه گفت ایالات متحده مشغول به کار بود در یک پاسخ قوی به چین برنامه ریزی امنیت ملی قوانین برای هنگ کنگ و آن را اعلام خواهد کرد قبل از پایان هفته.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن